abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126297118
Bijna onvoorstelbaar, maar ok ik ga ervoor! Thanks
pi_126319092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 10:39 schreef Starterconsultant het volgende:
Bijna onvoorstelbaar, maar ok ik ga ervoor! Thanks
Laat maar weten wat je van de test vond en hoe het is gegaan!
pi_126341499
Yep, doe ik!
pi_126549902
Nou, net de test gemaakt voor EY. Ik heb (volgens mij) 24 vragen kunnen beantwoorden. Ze werden wel steeds iets moeilijker. Het was op zich goed te doen, maar tijdsdruk maakt het nogal stressy.

Nu wachten op de uitslagen
pi_126549942
Nogmaals dank voor alle tips!
pi_126645530
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef Starterconsultant het volgende:
Nou, net de test gemaakt voor EY. Ik heb (volgens mij) 24 vragen kunnen beantwoorden. Ze werden wel steeds iets moeilijker. Het was op zich goed te doen, maar tijdsdruk maakt het nogal stressy.

quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 20:27 schreef Starterconsultant het volgende:

En heb je hem gehaald?
Hoe werkt het trouwens? Hoeveel minuten krijg je om die F-toets te maken? Is het gewoon; zoveel mogelijk vragen beantwoorden en veel goed hebben? Ben benieuwd :-)
pi_126734111
up
pi_126881193
Test gehaald! Nu wachten op vervolgprocedure...

@RY5PRM4x Je krijgt 15 min voor de F-toets en dan moet je zo veel mogelijk vragen zien te beantwoorden van de 40. Het gaat om snelheid en het juist beantwoorde aantal vragen.
pi_126881390
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:28 schreef Starterconsultant het volgende:
Test gehaald! Nu wachten op vervolgprocedure...

@RY5PRM4x Je krijgt 15 min voor de F-toets en dan moet je zo veel mogelijk vragen zien te beantwoorden van de 40. Het gaat om snelheid en het juist beantwoorde aantal vragen.
van de 33 toch?
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_126881569
Oh, ik dacht 40..?
pi_126881919
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 22:34 schreef Starterconsultant het volgende:
Oh, ik dacht 40..?
Volgens mij is het echt 33. Ik kwam zelf tot vraag 28 en het werd echt lastig vanaf vraag 24 ongeveer. Dus ik denk niet dat het mogelijk is om 40 vragen te maken in 15 minuten. Helemaal als het steeds lastiger wordt
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
pi_126887568
Ik heb niet naar het aantal vragen gekeken tijdens de test, maar ik dacht dat het er 40 waren omdat ik het eerder in de topic had gelezen. Dus als jij 33 zegt geloof ik je ;)
pi_126905588
Net gebeld door EY en ik mag volgende week op een tweede gesprek met een director en een manager. Mijn eerste gesprek was met een sr manager en hr adviseur. Omdat het gaat om een open sollicitatie vind ik het toch een beetje lastig om de insteek van het gesprek te achterhalen. Zojuist ook aan de recruiter gevraagd, maar zij kon niet meer zeggen dan algemene zaken zoals beter leren kennen en inhoudelijk.

Heeft iemand enig idee hoe de procedure er normaliter inhoudelijk uitziet (wat kan ik verwachten)?

Ik hoor jullie graag!
pi_126929418
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef Starterconsultant het volgende:
Net gebeld door EY en ik mag volgende week op een tweede gesprek met een director en een manager. Mijn eerste gesprek was met een sr manager en hr adviseur. Omdat het gaat om een open sollicitatie vind ik het toch een beetje lastig om de insteek van het gesprek te achterhalen. Zojuist ook aan de recruiter gevraagd, maar zij kon niet meer zeggen dan algemene zaken zoals beter leren kennen en inhoudelijk.

Heeft iemand enig idee hoe de procedure er normaliter inhoudelijk uitziet (wat kan ik verwachten)?

Ik hoor jullie graag!
Voor welke functie solliciteer je? Tax, accountancy, Consultancy? Gezien je naam, neem ik aan dat het om een startersfunctie gaat.
pi_126929484
Voor een consultancy functie binnen het compliance team
  donderdag 23 mei 2013 @ 23:08:58 #66
294141 tarantism
hups in die kont
pi_126929988
wat een wereld. Wat doe je dan eigenlijk de hele dag? Financiėle risico's van leningen bekijken ofzo? Raar sfeertje daar lijkt me, ook al die nodeloze ''buzz words'' ertussen gooien.
pi_126930228
Je toetst bedrijven en instelling op integere bedrijfsvoering en zorgt ervoor dat ze compliant zijn. Daarbij kun je denken aan anti-witwas/terrosimefinanciering/fraude etc..Maar ook hun compliancebeleid

Tja je moet het interessant vinden
pi_126977477
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:21 schreef Starterconsultant het volgende:

Ik hoor jullie graag!
Kan je me vertellen hoe het eerste gesprek ging? Welke vragen er werden gesteld? Heb binnenkort mijn eerste, ben best zenuwachtig en ben bang dat ik het verknal :(
pi_127008777
Het eerste gesprek was orienterend, voornamelijk elkaar leren kennen; ze wilden weten wat mijn motivatie was en liepen mijn cv na. Ze vertelden hoe de afdeling in elkaar stak met de verschillende focusgebieden zodat ik een beeld kreeg.

Oh en de vraag waar ik mijzelf over 5 jaar zie werd gesteld. Het was een soepel gesprek en geen 'verhoor' achtig interview. Ik denk dat het handig is dat je over jouw motivatie nadenkt (waarom gekozen voor studie en waarom wil je die functie nu uitoefenen). En je sterke en minder sterke punten...Wees verder gewoon jezelf ;)
pi_127121642
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 00:11 schreef Starterconsultant het volgende:
Het eerste gesprek was orienterend, voornamelijk elkaar leren kennen; ze wilden weten wat mijn motivatie was en liepen mijn cv na. Ze vertelden hoe de afdeling in elkaar stak met de verschillende focusgebieden zodat ik een beeld kreeg.

Oh en de vraag waar ik mijzelf over 5 jaar zie werd gesteld. Het was een soepel gesprek en geen 'verhoor' achtig interview. Ik denk dat het handig is dat je over jouw motivatie nadenkt (waarom gekozen voor studie en waarom wil je die functie nu uitoefenen). En je sterke en minder sterke punten...Wees verder gewoon jezelf ;)
Bedankt, je tips hebben geholpen! Hoe is je 2e gesprek gegaan?
pi_164219492
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 mei 2010 08:54 schreef sitting_elfling het volgende:
Zie hier de link! voor de tests.
Hoi mag ik deze opnieuw van jou? Ik zou ze ook willen maar deze link doet het niet. Ik had gehoord dat het hele handige tips waren.
Gr
pi_164220369
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2010 08:44 schreef Mr.Mojito het volgende:
Ik begrijp nooit zo goed waarom iedereen zich zo druk maakt om een assessment. Je kunt het, of je kunt het niet.
Als je je papiertjes hebt behaald, waarom alsnog moeten bewijzen?
Wat heeft een opleiding afronden dan nog voor nut?
  Redactie Games donderdag 4 augustus 2016 @ 13:40:36 #73
181272 crew  Noppie2000
pi_164221788
quote:
15s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 11:35 schreef Gregory234 het volgende:

[..]

Hoi mag ik deze opnieuw van jou? Ik zou ze ook willen maar deze link doet het niet. Ik had gehoord dat het hele handige tips waren.
Het topic is zes jaar oud en hij heeft al ruim een jaar niet gepost, ik acht de kans klein :')
pi_164222815
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 13:40 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Het topic is zes jaar oud en hij heeft al ruim een jaar niet gepost, ik acht de kans klein :')
Sommige users hebben volgens mij aan staan dat ze een mailtje krijgen als ze een pm krijgen : wellicht even pmen dus.
pi_164222856
quote:
1s.gif Op donderdag 4 augustus 2016 14:30 schreef bamibij het volgende:

[..]

Sommige users hebben volgens mij aan staan dat ze een mailtje krijgen als ze een pm krijgen : wellicht even pmen dus.
Ik kan niet pm'en omdat ik net pas een account heb geopend. Fok.nl policy wat ik op zich begrijp.. Kan iemand v jullie hem even porren?
Gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')