trustenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga lekker tukkenTrusten voor straks/zo allemaal
![]()
Bedankt, ik had even geen zin om terug te lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
Dat was een zinnetje uit Lena's inzending voor Duitsland Cat, die hij net postte
Ik durf nu amper in je topic te kijken...
Goorlapquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
oh, die moordenaar van Milly Boele heeft haar toch ook wel seksueel misbruikt dus
Glas is nog niet leeg en Droop moet nog hapjes...dus nog ff nietquote:
Tha Dwaamaahquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik kan net niet bij de afstandsbediening en wil naar that 70's show zappen maar draakje ligt op schoot
En Kelvin deed het John Mayer nummer zeker?quote:
Ik zat me laatst nog af te vragen of dat bekend was of niet... De aanklacht is veranderd van doodslag naar moord, seksueel misbruik, vrijheidsberoving en volgens mij nog ietsquote:
Jaquote:
Geen idee welke hij deedquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En Kelvin deed het John Mayer nummer zeker?
En deed hij het goed? Ja zeker dan, als hij de BB er uit smijt?
Ik hoorde het terwijl ik zat te genieten van een broodje swaarmaaaa.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat me laatst nog af te vragen of dat bekend was of niet... De aanklacht is veranderd van doodslag naar moord, seksueel misbruik, vrijheidsberoving en volgens mij nog iets
Nou idd...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoorde het terwijl ik zat te genieten van een broodje swaarmaaaa.
Arm meiske
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Baileys ruikt het denk ik; hij staat m'n beeldscherm te besnuffelen en geeft kopjes.
Ik denk voor Limoentje
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik kan net niet bij de afstandsbediening en wil naar that 70's show zappen maar draakje ligt op schoot
Zellie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Glas is nog niet leeg en Droop moet nog hapjes...dus nog ff niet
Bah!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat me laatst nog af te vragen of dat bekend was of niet... De aanklacht is veranderd van doodslag naar moord, seksueel misbruik, vrijheidsberoving en volgens mij nog iets
quote:
Kun je een sleutel naar buiten gooien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Okee, ik doe zo de deur wel open...Oh nee, ik heb een kat op schoot!
Daar zal ze blij mee zijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je een sleutel naar buiten gooien?
* legt voor de zekerheid een koevoet in de achterbak*
Sander V vervolgd voor moord en sexueel misbruik Milly Boelequote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |