Nou, ik ga helemaal twijfelen aan mezelf...quote:
Sorry hoor, maar blijkbaar maak je geen indruk op mij.quote:
Gewoon roepen dat je Opa bent!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ik ga helemaal twijfelen aan mezelf...
lees jij topic 139 maar eens doorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:03 schreef APK het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar blijkbaar maak je geen indruk op mij.
Ah, dát bedoel je met off topic.quote:
we zitten nu bij 225, link?quote:
En?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] 139 - Like a walk in the park
Dat begon met dat jij zin had om Sieneke te doen
Ik had laatst een heel leuke songfestivalmedley van ons aller Sien gevonden, die ze gezongen had tijdens de Nacht van Oranje. En nu kan ik hem niet meer vindenquote:
Met haar tieten? Neuh.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, of ze moet het Songfestival ermee willen winnen?
WAT IS ER MIS MET MIJN TIETEN?quote:
Je bent jaloers, hoe schattig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef Loveless85 het volgende:
APK is Jan van 27
Ja ik wil ook Sieneke doen. Echt.quote:
* meldt *quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had laatst een heel leuke songfestivalmedley van ons aller Sien gevonden, die ze gezongen had tijdens de Nacht van Oranje. En nu kan ik hem niet meer vinden
Tombo! Wiki! Help!
Hebben we het over jouw tieten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |