quote:
ik vanavond nog en dan vrij tot woensdagquote:
donequote:Harde werkers!
Zouden jullie hier even naar willen kijken? Tijd bijhouden voor school of werk. .
Thanks alvast
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:47 schreef NBT het volgende:
Iemand ideeen voor hoe ik mijn website ga bouwen... HTML is wel Easy maar mssn toch beter om met php te doen..... iemand ervaring/tips?
google is youre friendquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:47 schreef NBT het volgende:
Iemand ideeen voor hoe ik mijn website ga bouwen... HTML is wel Easy maar mssn toch beter om met php te doen..... iemand ervaring/tips?
Mja ik ga thuis maar ff in frontpage kloten straks.........quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
google is youre friend
of koop een boek / ga naar de bieb
frontpagequote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:20 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja ik ga thuis maar ff in frontpage kloten straks.........
Mja ik ken PHP niet zo.... en dan is frontpage makkelijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:42 schreef tripack het volgende:
[..]
frontpage![]()
als je een beetje site wilt bouwen die je ook makkelijk kan uitbreiden en onderhouden, kan je dat het beste doen in PHP.
morguuh trouwens
Als je iets in php zoekt dat een beetje standaard / strak er uit ziet en je later veel mee kanquote:Op woensdag 26 mei 2010 08:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja ik ken PHP niet zo.... en dan is frontpage makkelijk
Gister ben ik tot zover gekomen:
www.madeliefjefotografie.nl
Mja, ik moet toch iets hebben staan!
Joomla? hmm. zal thuis eens kijken. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:22 schreef skitzin het volgende:
[..]
Als je iets in php zoekt dat een beetje standaard / strak er uit ziet en je later veel mee kan
Kan je ook Joomla gebruiken
Hier hebben ze een paar voorbeelden wat je er allemaal mee kanquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Joomla? hmm. zal thuis eens kijken. Bedankt voor de tip!
joomlaquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:22 schreef skitzin het volgende:
[..]
Als je iets in php zoekt dat een beetje standaard / strak er uit ziet en je later veel mee kan
Kan je ook Joomla gebruiken
Ik snap niet wat mensen moeilijk kunnen vinden aan joomlaquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
joomla?
noem dan Typo3
die is enigszins nog te begrijpen
nja moeilijk misschien niet, maar onoverzichtelijk eerderquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:12 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik snap niet wat mensen moeilijk kunnen vinden aan joomla
ik wil gewoon zonquote:
tot het weekend zal het nog zo blijvenquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:28 schreef skitzin het volgende:
[..]
ben bang dat dat wel weer een weekje gaat duren
De hele dag computernerd spelenquote:
Ahh oke.... Nee dan schiet de dag ook niet op als er niks te doen is... Op zulke momenten zijn we blij met fok!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De hele dag computernerd spelen![]()
Nee even zonder grappen; ben systeembeheerder bij een onderdeel van de gemeente (den haag)
Het is alleen de afgelopen dagen echt extreem rustig
ambtenaarquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De hele dag computernerd spelen![]()
Nee even zonder grappen; ben systeembeheerder bij een onderdeel van de gemeente (den haag)
Het is alleen de afgelopen dagen echt extreem rustig
Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahh oke.... Nee dan schiet de dag ook niet op als er niks te doen is... Op zulke momenten zijn we blij met fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |