quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:19 schreef Maartel het volgende:
Als dat 'spannende' geluid er niet onder zat zou ik denken dat Danny z'n neus ophaalde
Hahahahahah ik had jouw user icon nog niet gezien hahahahaquote:
Dex? Ach een onbenullig sukkeltje die er toch uitgaat, nee Maxime is degene die mijn plee schoon mag likken, irritante trut, te debiel dat er mensen zijn die nog in haar gestook trappen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:24 schreef Lauuwtje het volgende:
Oh man geef die Dex een nekschot, ben echt klaar met dat geniepige gedoe van m
Beetje raar dat ze zo hopeloos is om zelf een brief te sturen.quote:Bruni Heinke is boos. Héél boos. Op de schrijvers van Neerlands langstlopende soapserie 'Goede tijden Slechte tijden' welteverstaan. Zij lieten haar onlangs weten totaal geen interesse te hebben in een rentree van alterego Helen Helmink.
Jarenlang bekommerde Helen zich om het lot van Arnie, Linda, Simon, Anita, Roos, Rik en talloze andere inwoners van Meerdijk. Na het zoveelste beraamde moordplan op haar leven besloot Helen om het fictieve stadje vaarwel te zeggen en een nieuw bestaan op te gaan bouwen in Canada, samen met broer Martin Helmink.
De jaren zijn voorbijgevlogen en het is anno 2010 alweer dertien jaar geleden dat Helen op het vliegtuig stapte. En volgens actrice Bruni Heinke is het nu dus hoog tijd dat Helen weer terugkeert naar haar roots. 'Het dat ik inmiddels AOW krijg, maar anders had ik niet eens kunnen rondkomen. Ik heb na mijn rol als Helen nooit meer andere karakters mogen spelen, omdat ik zo vereenzelvigd ben met GTST, dat ik kennelijk niet meer geloofwaardig ben in andere rollen. Ik vind dat echt verschrikkelijk. Ik wil zo graag spelen, en ik heb het ook écht nodig.'
Heinke smacht al jaren naar een comeback in de goedbekeken soapserie. 'Ik heb laatst zelfs een brief geschreven naar de schrijvers. Helen is namelijk niet dood, ze kan zo weer terugkeren. Dus heb ik een verhaallijn geschreven waarin Helen na het plegen van een afschuwelijke moord terugkeert naar Meerdijk. Niemand verwacht zoiets natuurlijk van Helen, dus leek mij dit persoonlijk een hele spannende verhaallijn. Maar wat denk je? Ik krijg bericht terug dat ze niet in mij geïnteresseerd zijn. En dat terwijl collega's van mijn leeftijd als Joke Bruijs en Willeke Alberti onlangs wel een rol kregen aangeboden. Ik vind het zo vreselijk jammer dat de schrijvers mij niet meer willen hebben.
Bron?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje raar dat ze zo hopeloos is om zelf een brief te sturen.
Maar van de schrijvers is het ook respectloos. geef die vrouw een gast rolletje is ze ook weer tevreden met zichzelf.
Ik kan haar wanhoop heel goed begrijpen. Ze krijgt alleen maar AOW, dat is een beetje onder de armoedegrens. Nu staat GTST er natuurlijk wel om bekend dat ze bar slecht betalen, maar alles is welkom in deze.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beetje raar dat ze zo hopeloos is om zelf een brief te sturen.
Maar van de schrijvers is het ook respectloos. geef die vrouw een gast rolletje is ze ook weer tevreden met zichzelf.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:21 schreef Countess het volgende:
Danny reageert dus nooit, maar Danny staat dan ook bekend om zijn meesterlijk geacteerde mimiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |