ach als ze het 10 min eerder had gezegd was het nog erger geweest, had bing hem niet meer omhoog gekregenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
Die Sjors heeft toch timing he, met dr "wat als de baby niet van jou is".
Duurt het maar 10 min?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach als ze het 10 min eerder had gezegd was het nog erger geweest, had bing hem niet meer omhoog gekregen
kan iemand me ff bijpraten over die overval? ik heb iets te lang niet gekekenquote:Op maandag 24 mei 2010 20:11 schreef Maartel het volgende:
Nou Wiet zit dus idd achter die overval
Ik vind Lorena steeds leukerDrama kan ze voor geen meter, maar zolang ze een beetje de bijdehandte muts uit mag hangen is ze geweldig
Er was een overval in de Koning toen Bing en Wiet daar alleen samen waren. Wiet had vlak daarvoor nog de paar bezoekers die er nog waren weggejaagd onder het mom 'verrassing voor Bing'.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan iemand me ff bijpraten over die overval? ik heb iets te lang niet gekeken
en toen ze een bepaalde fles uit het magazijn moest halen, stonden er ineens overvallers voor Bing...quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef verleiding het volgende:
[..]
Er was een overval in de Koning toen Bing en Wiet daar alleen samen waren. Wiet had vlak daarvoor nog de paar bezoekers die er nog waren weggejaagd onder het mom 'verrassing voor Bing'.
Volgens mij riep ik gelijk al dat Wiet er misschien achter zou zitten.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
en toen ze een bepaalde fles uit het magazijn moest halen, stonden er ineens overvallers voor Bing...
Iemand waarvan je niet eens weet of ie interesse heeft verrassen met een nieuw jurkjequote:
zie jij dat ontkennen dan?quote:Op maandag 24 mei 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Volgens mij riep ik gelijk al dat Wiet er misschien achter zou zitten.
Zou het?
WIet is weer lekker narcistischquote:Op maandag 24 mei 2010 20:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Iemand waarvan je niet eens weet of ie interesse heeft verrassen met een nieuw jurkje
Oh, en wow wat een cliff weer... wat vind ik 't erg dat Wiet Sjors haat![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 20:16 schreef verleiding het volgende:
[..]
Er was een overval in de Koning toen Bing en Wiet daar alleen samen waren. Wiet had vlak daarvoor nog de paar bezoekers die er nog waren weggejaagd onder het mom 'verrassing voor Bing'.
Ik vond het vooral de saaiste aflevering ooit.quote:
Vrijdagavondcliff: Sjors tegen Bing, ik hou van jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 03:42 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik vond het vooral de saaiste aflevering ooit.![]()
Met als Cliff: Wiet die IK HAAT JE zegt. Net zo schokkend als Ronja die zegt: ik wil het huis uit.
Ronja zegt tegen Wiet "ik ken jou nog niet"?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:38 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Vrijdagavondcliff: Sjors tegen Bing, ik hou van je
Maandagavondcliff: Wiet tegen Sjors, ik haat je
Wat krijgen we vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |