Je, leuke plaatjes (wat een kleine kutterige volle klotekast trouwensquote:Op zondag 23 mei 2010 11:40 schreef Athlon64x het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tririps moet ik nog kopen
ik hou van kleine kasten niet van die lompe dingenquote:Op zondag 23 mei 2010 12:12 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Je, leuke plaatjes (wat een kleine kutterige volle klotekast trouwens) en mooi dat de rpm naar 1100 kan (zal ook wel niet voor niks zijn). Maar ga nou eerst maar eens even testen met die kast open en alle ramen open en een grote ventilator ernaast die in de kast blaast.
Oh, en tie wraps heb je echt niet nodig, da's meer iets voor autismefethisjisten.
Goed hoor, moet jij weten. Maar de airflow is sowieso ruk in zo'n kleine kast, tenzij het een duurdere kast is die er speciaal op gebouwd is om veel warmte te kunnen afvoeren.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik hou van kleine kasten niet van die lompe dingentie wraps is handig voor beter air flow als je goed ziet hangen sommige kakels voor ventalitie
http://tweakers.net/price(...)-a05n-zwart.html#tab:infoquote:Op zondag 23 mei 2010 12:28 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Goed hoor, moet jij weten. Maar de airflow is sowieso ruk in zo'n kleine kast, tenzij het een duurdere kast is die er speciaal op gebouwd is om veel warmte te kunnen afvoeren.
Maar heb je nou al wat getest?
1) kleine kast -> weinig airflow -> dus veel warmer met de nodige problemen tot gevolg (niet altijd uiteraard)quote:Op zondag 23 mei 2010 12:16 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik hou van kleine kasten niet van die lompe dingentie wraps is handig voor beter air flow als je goed ziet hangen sommige kakels voor ventalitie
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
2) tie wraps zijn niet handig.. dubbelzijdig klitteband, DAT is handig..
Ja, zal best. Zo'n kleine kast is best leuk voor een tikbak of voor casemodders die weten wat ze doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:32 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
http://tweakers.net/price(...)-a05n-zwart.html#tab:info
die is het
bij deze valt nog wel mee 3 air flows in de kast cpu zit rond 35 in rust dat noem ik niet echt warmquote:Op zondag 23 mei 2010 12:32 schreef mschol het volgende:
[..]
1) kleine kast -> weinig airflow -> dus veel warmer met de nodige problemen tot gevolg (niet altijd uiteraard)
2) tie wraps zijn niet handig.. dubbelzijdig klitteband, DAT is handig..
Je kan toch gewoon ff zo'n spel opstarten dat voorheen al na een paar minuten ofzo crashte? Als dat het nu ineens wel doet kun je daarna met 3dmark aan de slag om het zeker te weten.quote:
kast staat nu open ik laat hem wel even flink wat hd filmpjes renderen eerst gewoon via cpu daarna met cyberlink dia het via gpu kan doen weet ik gelijk waar het misschien aan ligtquote:Op zondag 23 mei 2010 12:34 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ja, zal best. Zo'n kleine kast is best leuk voor een tikbak of voor casemodders die weten wat ze doen.
Maar heb je nou al wat getest, zoals ik hierboven zei?
dat kan maar ik moet zo even wegquote:Op zondag 23 mei 2010 12:35 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff zo'n spel opstarten dat voorheen al na een paar minuten ofzo crashte? Als dat het nu ineens wel doet kun je daarna met 3dmark aan de slag om het zeker te weten.
Want? Hij doet het nog niet goed, ondanks dat de temp nu sterk omlaag is? Of weet je nog niks?quote:Op zondag 23 mei 2010 13:01 schreef Athlon64x het volgende:
Ook neem vanavond videokaart naar een hommie mee even daar testen $$$$$$$$
power dvd liep ie gelijk vast toen ik in het menu video acceleration wou proberen ik ga even dirt 2 proberen dat is dirext 11 spelquote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Want? Hij doet het nog niet goed, ondanks dat de temp nu sterk omlaag is? Of weet je nog niks?
klinkt niet goed...neen....quote:Op zondag 23 mei 2010 16:01 schreef Athlon64x het volgende:
andere pci express loopt ie ook vast in 3dmark ik ga straks naar vriend om daar te testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |