quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TheVulture moet toch niks hebben van Sieneke op die manier?
Ja das volgens mij meer zn cup of kwak teaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het geouwehoer over trekken, rukken en kwakken, daar ging het me om
Daar denkt Jan heel anders overquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het op een of andere manier zeer ongepast om het over kwakken en rukken te hebben in het Sieneketopic.
Alsof ik het altijd alleen maar over piemels hebquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar is het niveau altijd op plassertjemodus, vandaar
De stem moet natuurlijk wel een beetje doorgesmeerd wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou Onze Sien aan seks voor de wedstrijd doen?
Of ze heeft Jan beloofd dat hij haar bloempje mag plukken als ze finale haaltquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De stem moet natuurlijk wel een beetje doorgesmeerd worden
Idd, die backings...kan daar niks aan gedaan wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
De dress rehearsal van Sieneke van vandaag.
Nou zit heur haar toch weer anders!
En de backings helaas toch nog in het saaie lullige totaal niet bijpassende zwart![]()
<object width="505" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uZdC8RJE96c&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/uZdC8RJE96c&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="505" height="385"></embed></object>
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die backings...kan daar niks aan gedaan worden
Dan hadden ze net zo goed op de band kunnen staan en thuis kunnen blijvenquote:
Ze is inmiddels een flink stuk gestegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef Dirkh het volgende:
Google zet Sieneke op laatste plaats
Google ziet Sieneke niet zitten als winnaar van het songfestival. Sterker nog, Sieneke zal geen punten halen en hierdoor als laatste eindigen.
Deze voorspelling is te zien op Google Trends en gebaseerd op de zoekopdrachten.
Bijzonder is dat kanshebbers als InCulto en Tom Dice laag eindigen. Duitsland staat vooralsnog bovenaan.
Hoe significant was deze google ranking bij de vorige ESF?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is inmiddels een flink stuk gestegen.
Ze gaat al bijna Tom Dice voorbijquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is inmiddels een flink stuk gestegen.
Totaal niet, nu ook niet, maar het zegt wat over de trend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe significant was deze google ranking bij de vorige ESF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |