Ja dat ja, vooral wekenlang zeiken maar dan tóch even het exacte tijdstip weten, gut zeg, zap dan gewoon voorbijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgenochtend bij de koffieautomaat moet je natuurlijk wel wat kunnen roepen over Sien
Ik ben bang dat het waar is...quote:Ja hoor! Daar zijn ze weer, de berichten dat we als Nederland toch wel een kans maken op het Eurovisie Songfestival, nadat de Britse bookmakers ons zo ongeveer onderin de rankings plaatsten. Half Nederland roept het al maanden: met Ik Ben Verliefd (Shalalie) en Sieneke zijn we volkomen kansloos, maar toch wordt ons weer valse hoop gegeven door het Nederlands journaille in Oslo. Laat je er niet door misleiden, de afgelopen jaren gebeurde telkens hetzelfde.
De Toppers, Hind, Edsilia Rombley, Treble… telkens deden we het slecht in de polls en dan daags voor de halve finale doken er toch berichten op dat we het wel aardig deden. Dan was er een land dat ons toch wel leuk vond. Of maakte het nummer – na er in het gastland een week lang zo ongeveer dood mee te zijn gegooid – opeens toch wel indruk.
Datzelfde is nu met Sieneke aan de gang. Als we het kamp Holland mogen geloven, beginnen mensen in Oslo spontaan Shalalie te zingen als je zegt van Nederland te zijn. Daardoor ontstaat de indruk dat we dus een kansje maken op de finale.
Wat ik Vader Abraham moet nageven: Ik Ben Verliefd (Shalalie) is inderdaad kinderlijk eenvoudig mee te zingen – als je de Nederlandse taal machtig bent – en blijft ook hangen. Maar het gaat om de eerste indruk. Meer dan 90 procent van de kijkers (èn potentiële stemmers) ziet Sieneke donderdag voor het eerst. En we weten allemaal wat voor eerste indruk het liedje en Sieneke op ons maakte: beroerd, volkomen kansloos, hopeloos oubollig en misschien wel de slechtste inzending sinds jaren.
Helaas kunnen we niets anders doen dan ons neerleggen bij dit ondemocratische besluit van de Tros. En zouden we als één man achter Sieneke / Marianne Weber / Vader Abraham moeten gaan staan. Maar ik kan het niet, daarvoor is het echt te slecht. Sorry.
Waarheid als eenquote:
Herman Roggeveen (o die) op nlpop.blog.nl, ik zag het ergens anders gepost worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarheid als een![]()
Wie schreef dit?
NU WEL DANquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
Paprikachips eten en aan de plassert trekken
Da's stoeah! Schijnt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:56 schreef Urquhart het volgende:
Wat zit die Bridget Maasland de hele minachtend te doen over onze Sien
Dat viel mee iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:03 schreef Ole het volgende:
Maar ze denkt wel dat Sien hoge ogen gaat gooien
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
Hoewel ik niks heb met TROS/Boulevard/HvN publiek hoop ik toch dat Sieneke erdoor komt. Ze doet wel haar best.
Act nummer 1 van Litouwen is heel leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ook al denk ik dat het ook weer niet gaat lukken, ik gun het Sieneke wel! (alleen dan weer niet de TROS, vader abraham en marianne weber........) Dat kind heeft ZOVEEL over zich heen gehad, dat ik haar die plaats in de finale gewoon gun!
Ik heb in elk geval nu al zin in een avondje lachen om andere inzendingen, komen er deze keer ook weer lekker veel veren, folklore en andere rare acts voorbij naast ons draaiorgel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |