Jouw probleem? Zoek het op.quote:
Wordt het te lastig?quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:24 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Jouw probleem? Zoek het op.
Mazzel mafkees ik ga geen energie meer in je besteden vandaag.
Ruk ze.
jaman jeweetsquote:Op woensdag 26 mei 2010 03:00 schreef Maikuuul het volgende:
In eigen land weggaan "op vakantie" noemen.
Vooral mooi bij SBS6 nieuws in de zomer als het regent dat het zeikt en die figuren zitten dan maar wat in hun voortentje
Royal $adness
Zeg ga jij eens even heel snel naar bed !quote:
Dat ga ik voor je doen nu.quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens even heel snel naar bed !
Ik heb morgen helemaal geen school !quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:05 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dat ga ik voor je doen nu.
Ik wens jou een fijne nacht, en alvast een goedemorgen als jij met je scooter naar school gaat.
Doei!
PS: vergeet de achterdeur niet dicht te doen morgen.
Waar ga jij heen op vakantie, Maikuuul?quote:Op woensdag 26 mei 2010 03:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb morgen helemaal geen school !
Sleep well !
Hangt er vanaf... in de zomer een weekje met vrienden weg is ook wel gezellig.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:47 schreef Splutje het volgende:
Er is een ding erger dan niet op vakantie gaan en dat is op kampeervakantie gaan in eigen land
Echte vrienden weten wanneer ze je met rust moeten laten en gaan dus niet mee op vakantie.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... in de zomer een weekje met vrienden weg is ook wel gezellig.
Maar buitenland is 1000 keer leuker ja.
Ja ok dat kan nog, maar gezellig met de hele familie naar Terschelling 3 weken in een tentje zittenquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hangt er vanaf... in de zomer een weekje met vrienden weg is ook wel gezellig.
Maar buitenland is 1000 keer leuker ja.
Met wie wou je dan op vakantie, je ouders?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Echte vrienden weten wanneer ze je met rust moeten laten en gaan dus niet mee op vakantie.
Dat is wel sad ja.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja ok dat kan nog, maar gezellig met de hele familie naar Terschelling 3 weken in een tentje zitten__
Ja... In een klein tentje.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja ok dat kan nog, maar gezellig met de hele familie naar Terschelling 3 weken in een tentje zitten__
Met vrouw en kinderen. En vroeger ging ik gewoon alleen. Zelf beslissen wanneer je ergens een dag langer wil blijven enzo.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met wie wou je dan op vakantie, je ouders?
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:00 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met vrouw en kinderen. En vroeger ging ik gewoon alleen. Zelf beslissen wanneer je ergens een dag langer wil blijven enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |