abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81905245
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef BlackLining het volgende:
Voorlopig vermaak ik me veel beter met gewoon hier aan het lokale zwembad liggen en als vrienden er ook zo over denken, ideaal toch?
Prima, maar dan wel ff dat "De koning" weg
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81905269
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Prima, maar dan wel ff dat "De koning" weg
Nee.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_81905278
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:46 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja, vast.....
Geromantiseerd beeld van vakantie

Als je het zo klaar speelt is het wel leuk om een weekje met de vriendin te doen. Maar dat kan ik dus niet betalen. Ga ik liever hier rondhangen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_81905289
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:50 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee.
Onterechte klacht derhalve. Koningen reizen de hele wereld over, dit lulletje rozenwater echter ligt liever bij zijn lokale zwembad.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81905302
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:52 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Onterechte klacht derhalve. Koningen reizen de hele wereld over, dit lulletje rozenwater echter ligt liever bij zijn lokale zwembad.
Eng he, mensen die geen verre reizen nodig hebben om gelukkig te zijn?

Overigens was ik niet degene die aan het klagen was.
pi_81905318
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:54 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Eng he, mensen die geen verre reizen nodig hebben om gelukkig te zijn?

Overigens was ik niet degene die aan het klagen was.
Net zoals mensen altijd vrienden nodig hebben om zich heen om zich te vermaken. En dat de ander het dan vreemd vind dat je je soms niet in je eentje kunt bezighouden . Sterker nog, het is de ultieme ontspanning voor mij op z'n tijd. Maar nee, de mens heeft elkaar 24/7 per dag intensief nodig.

Triest, dit soort reacties, inderdaad.
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_81905331
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:55 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Net zoals mensen altijd vrienden nodig hebben om zich heen om zich te vermaken. En dat de ander het dan vreemd vind dat je je soms niet in je eentje kunt bezighouden,

Triest.
Zowel met/zonder vrienden zullen er genoeg momenten zijn dat je je alsnog loopt te vervelen.
pi_81905344
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zowel met/zonder vrienden zullen er genoeg momenten zijn dat je je alsnog loopt te vervelen.
Daar had ik het nog niet eens over gehad nee, maar dit is meer iets voor een ander klaagtopic
pi_81905356
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:57 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nou, daar ga je dood aan.

Ga in dat geval wat zinnigs doen. Of in het geval van boekenplank zou hij kunnen gaan werken, dat scheelt mij weer belasting betalen als hij geen uitkering meer nodig heeft voor zijn all-in reis naar Turkije.
pi_81905373
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:55 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Sterker nog, het is de ultieme ontspanning voor mij op z'n tijd.
Idd je zit het hele jaar al op elkanders lip en dan ook nog samen op vakantie.
pi_81905397
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ga in dat geval wat zinnigs doen. Of in het geval van boekenplank zou hij kunnen gaan werken, dat scheelt mij weer belasting betalen als hij geen uitkering meer nodig heeft voor zijn all-in reis naar Turkije.
Dit gaat de boeken in als 1 van de kansloze posts ooit. Boekenplank heeft al zijn vakanties zonder ............laat ook maar ik ga niet teveel woorden aan deze lul vuil maken.
pi_81905400
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:01 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Idd je zit het hele jaar al op elkanders lip en dan ook nog samen op vakantie.
Dan doe je toch al wat fout. Ik zit niet het hele jaar op de lippen van mijn vrienden.
pi_81905403
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:04 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Dit gaat de boeken in als 1 van de kansloze posts ooit. Boekenplank heeft al zijn vakanties zonder ............laat ook maar ik ga niet teveel woorden aan deze lul vuil maken.
Niet? Zijn die woorden te lastig voor je?

Ach ja kut, vergeten, voor je kunt gaan werken moet je eerst naar school gaan..
pi_81905408
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dan doe je toch al wat fout. Ik zit niet het hele jaar op de lippen van mijn vrienden.
Lezen eikel, begrijpend lezen. Bovendien heb je geen vrienden.
pi_81905418
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Niet? Zijn die woorden te lastig voor je?

Ach ja kut, vergeten, voor je kunt gaan werken moet je eerst naar school gaan..
Ik hoef geen van beide.
pi_81905419
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 01:59 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Heb je eindelijk je uitkering bij elkaar, ga je naar een SBS6 land .

Je hoeft niet ver te zoeken als je mooie plaatsen wilt bezoeken. Maargoed, mijn voorkeur schijnt altijd raar te zijn. Scandinavie namelijk, omdat het daar ''brrrr!!!! ' altijd te koud is volgens veel mensen, en je de zon inclusief palmbomen nodig hebt om het gevoel te ervaren..die gedachtes meestal, dan heb je een beeld van welk slag mensen ik bedoel .

Nee, voor mij bestaan er vakantie landen zolang er maar sfeer is en het een en ander aan activiteiten. Dan ben ik eigenlijk al dikwijls tevreden. Je moet de charme van zo'n land kunnen zien, en dat is wat heel veel mensen dus niet willen door de bovenstaande gedachtengangen .
pi_81905438
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:06 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Lezen eikel, begrijpend lezen. Bovendien heb je geen vrienden.
Ik lees en ik reageer daarop. Dat jij niet weet wat je wilt is niet mijn probleem.

Vrienden heb ik voldoende, dank u wel. Jij bent zeker zo'n figuur met 800 mensen op Hyves die je dan vrienden noemt? Nee, ik heb een mooi aantal goede vrienden en daar ben ik heel tevreden mee. Nieuwe vrienden maken kan in eigen land net zo goed als in het buitenland.
pi_81905443
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:07 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik hoef geen van beide.
Tja, die all-in reizen naar Turkije waar ik het al over had worden ook steeds goedkoper he Past het makkelijk binnen zo'n uitkering.
pi_81905469
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:07 schreef RichCalibier het volgende:
[...]

Scandinavie namelijk, omdat het daar ''brrrr!!!! ' altijd te koud is volgens veel mensen, en je de zon inclusief palmbomen nodig hebt om het gevoel te ervaren..die gedachtes meestal, dan heb je een beeld van welk slag mensen ik bedoel .

[...]
Dit soort slag mensen, daar ga ik wel voor naar Scandinavie hoor.

Noorse blogger "voe" heeft facebook:)
pi_81905481
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:08 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ik lees en ik reageer daarop. Dat jij niet weet wat je wilt is niet mijn probleem.

Jij bent zeker zo'n figuur met 800 mensen op Hyves die je dan vrienden noemt?
Boekenplank heeft geen hyves of twiitter en toen?
pi_81905490
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:09 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tja, die all-in reizen naar Turkije waar ik het al over had worden ook steeds goedkoper he Past het makkelijk binnen zo'n uitkering.
Wat lul je nou over uitkeringen? Wat doe jezelf eigenlijk bromfietskoeriertje?
pi_81905498
Popcorntopic in den dop.
pi_81905499
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:13 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit soort slag mensen, daar ga ik wel voor naar Scandinavie hoor.

[ afbeelding ]

Noorse blogger "voe" heeft facebook:)
Dat bedoel ik inderdaad ook, de vrouwen!

Stockholm schijnt ook een geweldige stad te zijn, vooral ook qua kleding enzo!
pi_81905523
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:15 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Boekenplank heeft geen hyves of twiitter en toen?
Geloof er niks van.
pi_81905530
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 02:17 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Wat lul je nou over uitkeringen? Wat doe jezelf eigenlijk bromfietskoeriertje?
Freelancen. Gelukkig heb ik het afgelopen jaar zo hard gewerkt dat ik voor de vakantie een mooie bak geld heb staan waardoor ik er met één of twee opdrachten vanaf ga komen. Heerlijk vrij dus. En daarna gewoon weer aan het werk.

Overigens heb ik wel een bromfiets ja, alleen zul jij die nooit op de weg zien aangezien ik die als hobby restaureer (leuk voor als je even genoeg tijd met vrienden hebt doorgebracht) en dat ding nooit op straat komt, hooguit op de aanhangwagen achter de auto.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')