Prima, maar dan wel ff dat "De koning" wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:42 schreef BlackLining het volgende:
Voorlopig vermaak ik me veel beter met gewoon hier aan het lokale zwembad liggen en als vrienden er ook zo over denken, ideaal toch?
Nee.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:48 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel ff dat "De koning" weg
Geromantiseerd beeld van vakantiequote:Op woensdag 26 mei 2010 01:46 schreef RichCalibier het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, vast.....
Onterechte klacht derhalve. Koningen reizen de hele wereld over, dit lulletje rozenwater echter ligt liever bij zijn lokale zwembad.quote:
Eng he, mensen die geen verre reizen nodig hebben om gelukkig te zijn?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:52 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Onterechte klacht derhalve. Koningen reizen de hele wereld over, dit lulletje rozenwater echter ligt liever bij zijn lokale zwembad.
Net zoals mensen altijd vrienden nodig hebben om zich heen om zich te vermaken. En dat de ander het dan vreemd vind dat je je soms niet in je eentje kunt bezighoudenquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Eng he, mensen die geen verre reizen nodig hebben om gelukkig te zijn?
Overigens was ik niet degene die aan het klagen was.
Zowel met/zonder vrienden zullen er genoeg momenten zijn dat je je alsnog loopt te vervelen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:55 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Net zoals mensen altijd vrienden nodig hebben om zich heen om zich te vermaken. En dat de ander het dan vreemd vind dat je je soms niet in je eentje kunt bezighouden,
Triest.
Daar had ik het nog niet eens over gehad nee, maar dit is meer iets voor een ander klaagtopicquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zowel met/zonder vrienden zullen er genoeg momenten zijn dat je je alsnog loopt te vervelen.
Nou, daar ga je dood aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zowel met/zonder vrienden zullen er genoeg momenten zijn dat je je alsnog loopt te vervelen.
Idd je zit het hele jaar al op elkanders lip en dan ook nog samen op vakantie.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:55 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Sterker nog, het is de ultieme ontspanning voor mij op z'n tijd.
Dit gaat de boeken in als 1 van de kansloze posts ooit. Boekenplank heeft al zijn vakanties zonder ............laat ook maar ik ga niet teveel woorden aan deze lul vuil maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, daar ga je dood aan.
Ga in dat geval wat zinnigs doen. Of in het geval van boekenplank zou hij kunnen gaan werken, dat scheelt mij weer belasting betalen als hij geen uitkering meer nodig heeft voor zijn all-in reis naar Turkije.
Dan doe je toch al wat fout. Ik zit niet het hele jaar op de lippen van mijn vrienden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:01 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Idd je zit het hele jaar al op elkanders lip en dan ook nog samen op vakantie.
Niet? Zijn die woorden te lastig voor je?quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:04 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dit gaat de boeken in als 1 van de kansloze posts ooit. Boekenplank heeft al zijn vakanties zonder ............laat ook maar ik ga niet teveel woorden aan deze lul vuil maken.
Lezen eikel, begrijpend lezen. Bovendien heb je geen vrienden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dan doe je toch al wat fout. Ik zit niet het hele jaar op de lippen van mijn vrienden.
Ik hoef geen van beide.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet? Zijn die woorden te lastig voor je?
Ach ja kut, vergeten, voor je kunt gaan werken moet je eerst naar school gaan..
Heb je eindelijk je uitkering bij elkaar, ga je naar een SBS6 landquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou, daar ga je dood aan.
Ga in dat geval wat zinnigs doen. Of in het geval van boekenplank zou hij kunnen gaan werken, dat scheelt mij weer belasting betalen als hij geen uitkering meer nodig heeft voor zijn all-in reis naar Turkije.
Ik lees en ik reageer daarop. Dat jij niet weet wat je wilt is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:06 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Lezen eikel, begrijpend lezen. Bovendien heb je geen vrienden.
Tja, die all-in reizen naar Turkije waar ik het al over had worden ook steeds goedkoper hequote:
Dit soort slag mensen, daar ga ik wel voor naar Scandinavie hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:07 schreef RichCalibier het volgende:
[...]
Scandinavie namelijk, omdat het daar ''brrrr!!!!' altijd te koud is volgens veel mensen, en je de zon inclusief palmbomen nodig hebt om het gevoel te ervaren..die gedachtes meestal, dan heb je een beeld van welk slag mensen ik bedoel
.
[...]
Boekenplank heeft geen hyves of twiitter en toen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik lees en ik reageer daarop. Dat jij niet weet wat je wilt is niet mijn probleem.
Jij bent zeker zo'n figuur met 800 mensen op Hyves die je dan vrienden noemt?
Wat lul je nou over uitkeringen? Wat doe jezelf eigenlijk bromfietskoeriertje?quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, die all-in reizen naar Turkije waar ik het al over had worden ook steeds goedkoper hePast het makkelijk binnen zo'n uitkering.
Dat bedoel ik inderdaad ook, de vrouwen!quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit soort slag mensen, daar ga ik wel voor naar Scandinavie hoor.![]()
[ afbeelding ]
Noorse blogger "voe" heeft facebook:)
Geloof er niks van.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:15 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Boekenplank heeft geen hyves of twiitter en toen?
Freelancen. Gelukkig heb ik het afgelopen jaar zo hard gewerkt dat ik voor de vakantie een mooie bak geld heb staan waardoor ik er met één of twee opdrachten vanaf ga komen. Heerlijk vrij dus. En daarna gewoon weer aan het werk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:17 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Wat lul je nou over uitkeringen? Wat doe jezelf eigenlijk bromfietskoeriertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |