Wat moet je in Amsterdam dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:12 schreef laforest het volgende:
[..]
In Juli ga ik naar Amsterdam dus dan zou ik wellicht een trein kunnen nemen lol
Nee. Ik ben meer van het vernederd worden.quote:
Whut?quote:
Nou ik ben dus van geen van beiden, dus ook niet in de seks waarschijnlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik ben meer van het vernederd worden.
Ik ben ook van geen van beiden normaal gesproken, maar qua seks wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou ik ben dus van geen van beiden, dus ook niet in de seks waarschijnlijk
Gir is awesomequote:
okquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ook van geen van beiden normaal gesproken, maar qua seks wel.
Geen idee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten. Ik heb trek in patat met een heerlijke frikandel speciaal
ik ga sateschnitzel eten met rode koolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten. Ik heb trek in patat met een heerlijke frikandel speciaal
Ja. Als je wilt. Sandwich, jeweet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Er moeten goede gesprekken met mij gevoerd worden, en ik ga een trio doen met DW en Will?
quote:
I wishquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
Blijkbaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Er moeten goede gesprekken met mij gevoerd worden, en ik ga een trio doen met DW en Will?
ik heb vanmiddag een pikanto pinda gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
quote:
Met of zonder doorgesneden strot?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Als je wilt. Sandwich, jeweet.
quote:
Goede vraagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
aparte combiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga sateschnitzel eten met rode kool
Maar jij wilt dus de tieten van Ix zien?quote:
lekkerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een pikanto pinda gehad
quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar jij wilt dus de tieten van Ix zien?
mwah valt mee hoor ik kook standaard groente vlees en aardappelsquote:
Dat mag zij kiezenquote:
dat kan ook in een hakselmachinequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ik m'n lul er maar in kan steken
Zonder.quote:
Jummyquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef haakon het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag een pikanto pinda gehad
en jij bent het toetje?quote:
Als je nu hierkomt mag je ze zien.quote:
Met dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef haakon het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ik m'n lul er maar in kan steken
Have funquote:
Wat een rare vraag.quote:
Jou wel achterafquote:
KIJK DW, VAN BART MAG 'T!!quote:
* op fiets springt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je nu hierkomt mag je ze zien.
quote:
Weet ik. Maar die foto is wel cute.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en zo moeilijk was mijn paspoort niet te vinden hoor.
Hij lag gewoon op dat tafelding
Wel als je hem erin hebt gestoken dan is hij fijngehakt en dan kun je er een gehaktbal van draaienquote:
Die heb ik in mijn portemonee zittenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik. Maar die foto is wel cute.
Hebben?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die heb ik in mijn portemonee zitten
Heb je weer alle fuin gemistquote:
+ curry en uitjesquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Machiel speciaal
Klinkt als een mongooltje
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Machiel speciaal
whehehequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:30 schreef haakon het volgende:
[..]
Machiel speciaal
Wiskunde examen.quote:
Examen verneukt?quote:
Komt wel goeeeed, dat had ik ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wiskunde examen.
Het moest minstens een 5,1 zijn. MAAR ZELFS DAT WEET IK NIET MEER ZEKER.
Ik had een 8.2quote:
Goed bezig wij.quote:
Ik had 1 5 maar ja, maatschappijwetenschappenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:39 schreef eNGine10 het volgende:
Als we dan toch gaan opscheppenIk heb m'n havo diploma gehaald zonder een tekort. Beat that!
precies een 6 en ik was dolgelukkigquote:
Dat is ook niet interessantquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had 1 5 maar ja, maatschappijwetenschappende rest allemaal veel te goed
Geen deelvakken meer he, maatschappijleer 2 heet nu maatschappijwetenschappen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat is ook niet interessantBij mij heette dat nog maatschappijleer, maar was net zo goed niet interessant.
c0n? Kom eens heel snel naar Purmerend?quote:
Jij wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:53 schreef haakon het volgende:
Ik ga me straks toch een portie tanken, niet normaal
ij wil ook tieten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:54 schreef laforest het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aktfoto__.html?p=2,1
Godverdomme, in mijn tijd had je deze technologie nog niet.
I feel like I missed out.
ook alquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:53 schreef haakon het volgende:
Ik ga me straks toch een portie tanken, niet normaal
Ja maar we reageren er gewoon niet op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:54 schreef Olle. het volgende:
zag dan niemand dat ik een verdrietige smiley plaatste ?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar we reageren er gewoon niet op.
Nee.quote:
Ze vond je niet zo aardig zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:57 schreef Panda72 het volgende:
Collega van mij gaat naar spanje en daar een ezel te adopteren. Ik zeg tegen haar je hoeft niet helemaal naar spanje om een ezel te adopteren. Je hoeft allleen maar in de spiegel te kijken.
Waarom vanavond niet dan ?quote:
Geen degelijk bier thuis, en ik mag hier niet blijven van Ez.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:58 schreef haakon het volgende:
[..]
Waarom vanavond niet dan ?
Ik heb Pinksterfeesten in Bornerbroek, en moet achter de bar staan.
Maar er is toch genoeg volk, dus ik mag zelf ook drinken
Nohquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen degelijk bier thuis, en ik mag hier niet blijven van Ez.
Jawel hoor zulke opmerkingen maken wij regelmatig tegen elkaarquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen degelijk bier thuis, en ik mag hier niet blijven van Ez.
flauwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:57 schreef Panda72 het volgende:
Collega van mij gaat naar spanje en daar een ezel te adopteren. Ik zeg tegen haar je hoeft niet helemaal naar spanje om een ezel te adopteren. Je hoeft allleen maar in de spiegel te kijken.
Daarvoor ben ik te laat thuis.quote:
Niemand die je kan verleiden om ff voor je te gaan?quote:
Nu?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
c0n? Kom eens heel snel naar Purmerend?
WAT LACH JE?quote:
Nou toen ik 14 was had ik een lerares die mij lekker vond en als dat nu was geweest ben ik zeker dat ze me iets had gestuurd.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Niemand die je kan verleiden om ff voor je te gaan?
Net zelf boodschappen gedaan, gebeurd er voor mn neus een ongeluk op weg naar huis
Ja, dan kunnen we samen naakt op Ez wachten.quote:
Dat zou natuurlijk wel een leuke verrassing zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we samen naakt op Ez wachten.
Ik kan je ook gewoon binnen laten zodat je alleen naakt op Ez kan wachten, dan ga ik wel naar huis.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
DamnWord je ook niet vrolijk van!
[..]
Ja, dan kunnen we samen naakt op Ez wachten.
Ik heb tieten. En ze zijn zachtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou toen ik 14 was had ik een lerares die mij lekker vond en als dat nu was geweest ben ik zeker dat ze me iets had gestuurd.
Ja tuurlijk wil ik tieten.
Nee joh!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kan je ook gewoon binnen laten zodat je alleen naakt op Ez kan wachten, dan ga ik wel naar huis.
Opzoeken op haifs.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:05 schreef haakon het volgende:
Ik weet nog toen ik in groep7 zat ofzo, dat er een fooookking lekkere stagiaire op de basisschool kwam stage lopen
Ben benieuwd wat daarmee gebeurd is
Hivs heeft het antwoord.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:05 schreef haakon het volgende:
Ik weet nog toen ik in groep7 zat ofzo, dat er een fooookking lekkere stagiaire op de basisschool kwam stage lopen
Ben benieuwd wat daarmee gebeurd is
Ik gun jullie je momentje samen wel hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee joh!
We wachten samen dan heeft Ez duo penotti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik gun jullie je momentje samen wel hoorJaaa dan bedien jij de camera even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jaaa dan bedien jij de camera even.Dat kan ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Oh ja. Ik zal zo ff een linkje sturen naar een filmpje waar ze in voorbijgelopen komtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
GMTA.
Doet me eraan denken dat Ez nog een lekkere manager zou rondsturen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja. Ik zal zo ff een linkje sturen naar een filmpje waar ze in voorbijgelopen komt
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja. Ik zal zo ff een linkje sturen naar een filmpje waar ze in voorbijgelopen komt
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hebben!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pics?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Niemand die je kan verleiden om ff voor je te gaan?
Net zelf boodschappen gedaan, gebeurd er voor mn neus een ongeluk op weg naar huis
weet ikquote:
I knowquote:
Ze zijn nu zachter dan andersquote:
Je hebt me gekwetst.quote:
Aaibaar.quote:
quote:
Ik geloof je nietquote:
Dat zijn ze altijd.quote:
quote:
Bewijs maarquote:
Ik ook al een poosje maar ze laten me nog niet gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef haakon het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten, en dan naar huis
Ben t zat voor deze week
Aaaahw. ZUIPEN DAN!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef haakon het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten, en dan naar huis
Ben t zat voor deze week
Ben je zwanger?quote:
Want je bent zo hard aan ;t werk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook al een poosje maar ze laten me nog niet gaan
Nee. Volgens mij.quote:
Mja, ik had na half2 al geen zin meer, kijk te erg uit naar het Pinksterweekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ook al een poosje maar ze laten me nog niet gaan
Je bent ook hard aan ;t werk geweest vandaag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:23 schreef haakon het volgende:
[..]
Mja, ik had na half2 al geen zin meer, kijk te erg uit naar het Pinksterweekend
Ik mag over 10 minuten weg
Nee.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
Dus, Con, DW, doable voor zover jullie hebben kunnen zien?
uhhuquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent ook hard aan ;t werk geweest vandaag.
Goed bezig.quote:
Was gister vrij van stage. Ben ik bij de boerderij (bijbaantje) gaan werken. Van 8 tot 6 uur, toen nog van half7 tot 10 uur bij het pinksterterrein geholpenquote:
Damn. Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:26 schreef haakon het volgende:
[..]
Was gister vrij van stage. Ben ik bij de boerderij (bijbaantje) gaan werken. Van 8 tot 6 uur, toen nog van half7 tot 10 uur bij het pinksterterrein geholpen
Succesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:28 schreef haakon het volgende:
Ik kan niet de hele dag stil zitten, moet wat te doen hebben.
Ik ga naar huis !! Tot over drie kwartier ofzo
Dat had ik dus wel meteen gedaan en online gezet.quote:
Het was neem ik aan die ene in dat zwarte mantelpakje? Die even heel vluchtig in beeld is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:24 schreef Ezechielk het volgende:
Dus, Con, DW, doable voor zover jullie hebben kunnen zien?
Zwart? Bruinachtig. En oud? Niet bepaaldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het was neem ik aan die ene in dat zwarte mantelpakje? Die even heel vluchtig in beeld is?
Ze lijkt een beetje een oud hoofd te hebben?
Hm dan kon ik het niet goed zien denk ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwart? Bruinachtig. En oud? Niet bepaald![]()
Ik weet het, slecht filmpje, maar geen betere te vinden
fokr?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik was net aan ;t janken van ;t lachen hier. Als je wil weten waarom dan moet je maar in M S&G kijken.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
Damn. Goede reportage. http://frontpage.fok.nl/s(...)llen-award-2010.html
Alsnog te mager.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zwart? Bruinachtig. En oud? Niet bepaald![]()
Ik weet het, slecht filmpje, maar geen betere te vinden
Ik dacht dat ik tegen een mokkel in een mannenboxer aan zat te kijkenquote:
Hij heeft een Mini mequote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik tegen een mokkel in een mannenboxer aan zat te kijken
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik was net aan ;t janken van ;t lachen hier. Als je wil weten waarom dan moet je maar in M S&G kijken.
Nope, te kleinquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
Ik durf niet te kijken op mn werk
Kan iemand een paint maken?
Doe een paspop een boxer aan en je hebt hetzelfde effect. Zegt dat genoeg?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
Ik durf niet te kijken op mn werk
Kan iemand een paint maken?
Wel hilarisch.quote:
quote:
Ik weet genoegquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe een paspop een boxer aan en je hebt hetzelfde effect. Zegt dat genoeg?
quote:
Het is echt triestquote:
helaas ik heb gekekenquote:
Jij?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Dus, wie PM;t FokR een link van dit topic?
waar?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:35 schreef DevilsWhore het volgende:
Geen last vanquote:
Briljante luiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
Google op dit moment, pacmanEn nog speelbaar ook!
ONZquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
US. Mannen sexy en gewaagdquote:
All hail the googlez.quote:
dankquote:
Klein zakje is kort en krachtigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
waarom lijkt het of een klein zakje chips wat je uit de automaat trekt lekkerder is dan zo'n grote zak chips
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klein zakje is kort en krachtig
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:10 schreef Panda72 het volgende:
waarom lijkt het of een klein zakje chips wat je uit de automaat trekt lekkerder is dan zo'n grote zak chips
Waarom associeer ik dit met posts over FokRquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klein zakje is kort en krachtig
Ik snap er helemaal niks vanquote:
GMTAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Waarom associeer ik dit met posts over FokR
quote:
Ja, diepersoon uit dat topic in US waar DW het net over had.. Iets met klein enzo. FokR, klein geschapen. Capiche?quote:
Ik kon dat topic niet vinden en had geen zin om te zoeken. Ik ga lekker naar huis zometeen ik ben gaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ja, diepersoon uit dat topic in US waar DW het net over had.. Iets met klein enzo. FokR, klein geschapen. Capiche?
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #36quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik kon dat topic niet vinden en had geen zin om te zoeken. Ik ga lekker naar huis zometeen ik ben gaar
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Ja, diepersoon uit dat topic in US waar DW het net over had.. Iets met klein enzo. FokR, klein geschapen. Capiche?
netjesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:32 schreef haakon het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Net mezelf geleerd
ja pitje is datquote:
Ik ga misschien een site voor hem makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja pitje is dat![]()
bt wik was de hele dag buiten
ik ken hem van boom chicago waar ik voreger nog wel eens kwamquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga misschien een site voor hem maken
Met hem is het altijd lachen tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ken hem van boom chicago waar ik voreger nog wel eens kwam![]()
is het om te lachen die site?
ja dat comedy central news was lachen, gieren brullen manquote:
Gaat lastig worden maar we gaan ons best doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:42 schreef LovelyLady het volgende:
gezelligheid meldt zich, bijna thuis lieffiesjullie redden het nog wel ff zonder mij he
mja dit begint erop te lijken jaquote:
Zit wat inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat comedy central news was lachen, gieren brullen man
pezu's always rightquote:
arrogante zak hooiquote:
Nah, mij haat ;ie al.quote:
Eensquote:
Omdat hij ook klein -maar niet zo krachtig- is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Hier was het al goed vanaf vanmorgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Had ik niet meer verwacht na die mist vanmorgen hier!
ik heb een kleurtje gekregenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens![]()
Hier was het weer een beetje wisselvallig. Stomme wolken.
ik heb gvd net met mijn lompe kop een heerlijk fles rose laten pleuren, lomp pitje dat ik benquote:
naar de plek waar de zon eerder schijnt denk ikquote:
GMTAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
naar de plek waar de zon eerder schijnt denk ik
Ik moest helemaal niet zo hard lachen om die foto. Ik werd een beetje verdrietigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat hij ook klein -maar niet zo krachtig- is?
Zonde jonguh!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gvd net met mijn lompe kop een heerlijk fles rose laten pleuren, lomp pitje dat ik ben
Jij bent er nóg erger aan toe?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:05 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik moest helemaal niet zo hard lachen om die foto. Ik werd een beetje verdrietig
quote:
ja zeg dat wel, nu moet ik wachten tot het bezoek er is want ik heb geen zin om weer nd super te gaanquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
ja zeg dat wel, nu moet ik wachten tot het bezoek er is want ik heb geen zin om weer nd super te gaan
Jaquote:
Is een nog te bouwen/kopen jacuzzi ook goed?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nah hier issie ook al!
Mits je een balkon in de aanbieding gooit, dan ben ik over
Maar je houdt het maar 3 sec vol?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee man, ik heb een pik van 23 cm. Echt waar jonguh!
Zeker, zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is een nog te bouwen/kopen jacuzzi ook goed?
dat denk ik nietquote:
ik nietquote:
Naar mijn huis?quote:
Ja. Beter dan een half uur, pure tijdverspillingquote:
Als mijn broertje kan het ook niet andersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nah ik ben wel heel wat luxe gewend hoor
Om precies te zijn, naar mijn bed?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nah ik ben wel heel wat luxe gewend hoor
[..]
Altijd
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als mijn broertje kan het ook niet anders
Maar niet onder de dekens daar is het te warm voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Om precies te zijn, naar mijn bed?
ergo onder de tap hangen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:14 schreef haakon het volgende:
Verdomme alweer genoeg bier gehad, en moet nog achter de bar staan
genoeg bier bestaat nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:14 schreef haakon het volgende:
Verdomme alweer genoeg bier gehad, en moet nog achter de bar staan
dan moet je gewoon voor de bar gaan staan, opgelostquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef haakon het volgende:
[..]
genoeg bier voordat je achter de bar moet staan met gezond verstand wel
Wat is het leven toch simpel hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je gewoon voor de bar gaan staan, opgelost
Ik ga ook gewoon bier drinken achter de bar, schijtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan moet je gewoon voor de bar gaan staan, opgelost
als je wilt wel jaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon bier drinken achter de bar, schijt
Is dat tegenwoordig niet bij wet verboden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon bier drinken achter de bar, schijt
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:28 schreef haakon het volgende:
Toch gratis bier![]()
Ff scheren en douchen enz. brb !
Niemand gereageerd op:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Is it ever?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:39 schreef justmattie het volgende:
Is het nog zinvol om hier wat neer te zetten ?
Nee dat niet, maar gezien het aantal posts tot nu toe in dit topic.quote:
het topic is bijna dichtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar gezien het aantal posts tot nu toe in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |