Je bent blauw en je postte door een slotje heenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een sorry en bedankt voor de moeite is zeker teveel gevraagd!
liep behoorlijk wat leuks op het station. zag nog iemand die dacht ik op een oud [homo] leek maar kan zijn profiel/fobo niet meer vinden dus weet niet zekerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, iedereen zo schaars mogelijk aangekleed.Vind dat zelf ook altijd lekker. Kijken en bekeken worden.
vooral hier in Central Park.
Ik moet er nog steeds een keer heenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
http://www.furball.nl/
Daar wil ik niet zijn
En dat is maar goed ook, anders voelde ik me al HELEMAAL niet geroepen om voor een ander een topic te openen! Luie donders!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef Peter het volgende:
[..]
Je bent blauw en je postte door een slotje heen
Hey. Tis mooi weer buiten.quote:
goed geheugen heb je dan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
liep behoorlijk wat leuks op het station. zag nog iemand die dacht ik op een oud [homo] leek maar kan zijn profiel/fobo niet meer vinden dus weet niet zeker
Moet je zeker doen. Tis echt een leuk feest!quote:
Dacht dat jij niet roerde in een goed huwelijk!quote:
volgende keer dat ik in londen ben moet ik maar ff het park induiken denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
goed geheugen heb je dan.![]()
vroeger ook in Amsterdam, als de italianen weer Amsterdam overspoelden.
Sowieso is de definitie van goed natuurlijk erg subjectiefquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet roerde in een goed huwelijk!
Oh wacht, ze zijn niet getrouwd.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso is de definitie van goed natuurlijk erg subjectief
Enne.... perhaps it's a brabo thing. You wouldn't understand
hier een apart topic over meneer Sjoerd Kquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Er blijft niets in Amsterdam over. Ik las net dat ze weeer een tent hebben dichtgegooid in Amsterdam.
hustlaball. jaaaaaa maar das meer met sexshows etc.. ook leuk daarniet van.quote:
Volgens mij zijn dat geen cruisegebieden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
volgende keer dat ik in londen ben moet ik maar ff het park induiken denk ik.
*kuchoverloperkuch*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Recht in het hart, als een ware Cupido, maar dan zonder liefdespijl.
JE PUNT IS DUIDELIJK *KRAS*KRAS*.quote:
Waar is dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hustlaball. jaaaaaa maar das meer met sexshows etc.. ook leuk daarniet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |