abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81714505

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of Myraela (heren).
pi_81714517
Nick. check je PM!
pi_81714521
Oh. er moet 1 E uit het de TT. En ik skipp een nummertje omdat ik dat de vorige keer was vergeten.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:35:21 #4
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81714532
Wij hebben geen loslopend kippen thuis. Ze zitten allemaal zielig in een hok
Do androids dream of electric sheep?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:36:04 #5
182714 RitseB
pi_81714560
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Oh. er moet 1 E uit het de TT. En ik skipp een nummertje omdat ik dat de vorige keer was vergeten.
pi_81714609
Wat is die Ritse ook een baas.
pi_81714641
hmmm, heb het druk met mijn werk momenteel . Zo werk je maandenlang 20-30 uur en deze maand plots dik 60 uur
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:38:21 #8
182714 RitseB
pi_81714651
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is die Ritse ook een baas.
pi_81714716
Ik ga zometeen op mijn kekke allstars naar school toe. Dan kies ik de grootste iMac uit om bij te gaan zitten. En daarna ga ik een patatje halen met mijn matties. Jewaids. Dat is pas baas.
pi_81714744
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zometeen op mijn kekke allstars naar school toe. Dan kies ik de grootste iMac uit om bij te gaan zitten. En daarna ga ik een patatje halen met mijn matties. Jewaids. Dat is pas baas.
Je tetten laten zien, dat is pas baas.
pi_81714789
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:39 schreef Myraela het volgende:
hihihi je moet achter een iMac zitten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81714792
pi_81714811
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Okay. Dus vanuit mijn klaslokaal, voor de iMac maak ik een foto met de ingebouwde webcam van mijn tieten. Strak plan.
pi_81714826
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Okay. Dus vanuit mijn klaslokaal, voor de iMac maak ik een foto met de ingebouwde webcam van mijn tieten. Strak plan.
Goed, daar zijn we het dan over eens.
pi_81714834
Stiekem zit ik gewoon achter mijn laptop en staan er geen macs in ons lokaal.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:43:15 #16
182714 RitseB
pi_81714889
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
Balen
pi_81714942
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
Je laptop heeft toch ook wel een webcam of niet?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81714959
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef Tain het volgende:

[..]

Je laptop heeft toch ook wel een webcam of niet?
Nee.
pi_81714970
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81714988
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef Edwinuss het volgende:
Nick. check je PM!
Ga ik doen! Al zal dat vanmiddag worden, op telefoon kan ik niet 123 bij pm's
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81715037
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ga ik doen! Al zal dat vanmiddag worden, op telefoon kan ik niet 123 bij pm's
http://messages.fok.nl/pda/
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81715099
Naar school.
pi_81715179
Sigmund, waar heb je dan B12 aangevinkt? Bij mij stond dat niet op dat bloedonderzoek papiertje
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_81715218
quote:
Ja had ik al gedaan, maar dat hoeft ed niet te weten . Hij reageert ook sloom
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:54:24 #25
182714 RitseB
pi_81715331
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef Myraela het volgende:
Naar school.
Succes
pi_81715413
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:15 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik zou met 10 mooie tieten en 10 mannentieten in de sauna alsnog geen stijve kunnen krijgen denk ik

Maar ik vind die shit gewoon veels te warm
Doe mij maar een ijsbad
Inderdaad zijn sauna's veeeels te warm

Naakt rondlopen zou ik niet zo'n moeite mee hebben denk ik. Niemand heeft het perfecte lichaam...
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81715433
pi_81715435
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef Edwinuss het volgende:
Nick. check je PM!
Check je pm !

tetten
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:03:00 #29
182714 RitseB
pi_81715667
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar achter is de BBQ
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:03:15 #30
182714 RitseB
pi_81715673
En die idioten zijn mijn vrienden.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:10:01 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81716017
We slaan 380 voor het gemak even over?
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:11:03 #32
182714 RitseB
pi_81716080
Die kut newbie was die vergeten
pi_81716085
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef Rossdale het volgende:
We slaan 380 voor het gemak even over?
dat was bij de vorige al
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:12:17 #34
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81716131
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dat was bij de vorige al
Ohja nu zie ik 't
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:12:48 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81716156
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waarom wil je een tettenfoto als ze het vorige topic nog riep dat ze dik is?
pi_81716633
High speed.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:24:01 #37
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81716685
brak... geen zin.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_81717130
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarom wil je een tettenfoto als ze het vorige topic nog riep dat ze dik is?
. Daar ken ik er meer van !

Ed pretpet, werkt die code?
pi_81717314
Zo in de trein naar huis
pi_81717333
1337?
pi_81717360
Nee
pi_81717370
Ja
pi_81717376
Nee? Nu dan??
pi_81717394
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:37 schreef Nebo het volgende:
Ja
Dat!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:39:32 #45
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81717466
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:56 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Inderdaad zijn sauna's veeeels te warm
Hells no, dat warme is juist het lekkere! Gruwelijk zweten en ontspannen, dan vervolgens een koude douche/duik in zwembad/sneeuw, en dan weer de sauna in, het is echt verrukkelijk Heerlijk ook vlak voor je gaat slapen, je voelt je echt helemaal lekker loom erna
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:40:03 #46
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81717492
En Ross, je hebt wel gelijk natuurlijk, misschien maar es proberen toch!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 13:47:18 #47
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81717828
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:
En Ross, je hebt wel gelijk natuurlijk, misschien maar es proberen toch!
Moet je doen
pi_81718035
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Hells no, dat warme is juist het lekkere! Gruwelijk zweten en ontspannen, dan vervolgens een koude douche/duik in zwembad/sneeuw, en dan weer de sauna in, het is echt verrukkelijk Heerlijk ook vlak voor je gaat slapen, je voelt je echt helemaal lekker loom erna
Dan ga ik toch liever onder een warme douche staan Douchen is
pi_81718217

Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_81718224
Zo, tempo vandaag.
pi_81718681
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]

vrijdag 21 mei 2010 @ 14:10:12 #52
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81718829
quote:
[ afbeelding ]

Zo fout, maar zo goed
pi_81718943
quote:
[ afbeelding ]

pi_81719035
Mensen blijf eens van de speed af, wat gaan de topics snel
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:28:43 #55
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81719731
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:14 schreef badboynova het volgende:
Mensen blijf eens van de speed af, wat gaan de topics snel
Er zijn vrouwen in de SC, dan gaat het ALTIJD snel
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81719955
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81720021
TETTEN
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_81720329
Kusjes vanuit school.
pi_81720407
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
Kusjes vanuit school.
Kusje terug, vanaf de bank thuis.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:45:03 #60
187674 Sigmund666
pi_81720420
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef Myraela het volgende:
Kusjes vanuit school.
Kusje vanuit Sjeng City.
pi_81720537
Nu ga ik naar mijn les creatieve marketing. Yay.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:48:26 #62
187674 Sigmund666
pi_81720591
Creatieve marketing? Brullen dat je het beste product ever hebt, er veel geld voor vragen en lege dozen sturen aan degenen die het kopen

Zoiets?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:48:34 #63
182714 RitseB
pi_81720601
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik naar mijn les creatieve marketing. Yay.
Maak een mooi marketing concept hoe je bingo populair kan maken onder de FOK!kers
pi_81720821

+

->

Stukje klassieke conditionering, that's all there is to it!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:56:01 #65
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81720952
Jezus Nebo, anders kies je ff een retelelijk wijf uit met niet-heel-erg-aantrekkelijke borsten!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 14:57:00 #66
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81721005
Nebo is niet zo kieskeurig
pi_81721164
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81721174
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Creatieve marketing? Brullen dat je het beste product ever hebt, er veel geld voor vragen en lege dozen sturen aan degenen die het kopen

Zoiets?
guerrilla marketing. Best tof eigenlijk. Dingen op een originele manier promoten.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:05:33 #69
187674 Sigmund666
pi_81721392
Vraag aan Myraela: Is Billy Mays jouw marketingheld?

HI! BILLY MAYS HERE WITH A BRANDNEW PRODUCT! IF YOU GOT DIRT, STAINS, BURNS.....
pi_81721488
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef Sigmund666 het volgende:
Vraag aan Myraela: Is Billy Mays jouw marketingheld?

[ afbeelding ]

HI! BILLY MAYS HERE WITH A BRANDNEW PRODUCT! IF YOU GOT DIRT, STAINS, BURNS.....
Nee.
pi_81721771
Morgen GROOVE GARDEN

Eerst even nog een zonnenbril fixen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:15:43 #72
187674 Sigmund666
pi_81721894
Goed zo. Het was een eikel, hoe Jaboody dubs zijn shit HILARISCH maakte

pi_81722056
Mijn docent is best lekker.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:20:20 #74
187674 Sigmund666
pi_81722101
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
Visualisatie van 'lekker'?
pi_81722149
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
Pics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81722164
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:20 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Visualisatie van 'lekker'?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:27:30 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81722460
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij kijkt scheel?
pi_81722494
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij kijkt scheel?
Derp.
pi_81722507
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij kijkt scheel?
Nee. Hij doet zijn "ik kijk naar de zijkant want dat ziet er intelligent uit" blik.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:31:16 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81722650
Zijn ogen staan dicht bij elkaar, maar zal wel rare foto zijn dan.

Maargoed weten we ook direct waar jou lat ligt
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:32:16 #81
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81722703
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:28 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Derp.
Wigger
pi_81722719
Ja. Ik heb mijn mannen graag imperfect.
pi_81722731
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee. Hij doet zijn "ik kijk naar de zijkant want dat ziet er intelligent uit" blik.
Goed dat je het zegt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81723234
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Wigger
?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:48:21 #85
187674 Sigmund666
pi_81723464
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:43 schreef CraniuM het volgende:

[..]

?
Een nettere uitdrukking voor: "Neppe neger"

pi_81723499
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:48 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Een nettere uitdrukking voor: "Neppe neger"

Alsof ik dat nog niet wist, maar bedoelde meer in de zin waarom?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:50:36 #87
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81723560
Niet zo snel
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81723653
Ik hoop zo dat jullie een fopje maken als jullie zeggen dat dit snel gaat.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:54:49 #89
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81723757
In tegenstelling tot ONZ wordt hier af en toe wat wel wat gepost wat het lezen waard is
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_81723758
Wow, een Super de Boer hier om de hoek is omgetoverd tot een C1000. Wat een prachtige winkel is het geworden!

Ik zal morgen maar eens voor het eerst met een boodschappenlijstje boodschappen doen, ik zal maar weer eens wat gevarieerder eten en wat gezonder.
Mensen ook tips voor lekkere maaltijden die je redelijk goedkoop en snel kan klaarmaken?
pi_81723805
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:54 schreef Edwinuss het volgende:
Wow, een Super de Boer hier om de hoek is omgetoverd tot een C1000. Wat een prachtige winkel is het geworden!

Ik zal morgen maar eens voor het eerst met een boodschappenlijstje boodschappen doen, ik zal maar weer eens wat gevarieerder eten en wat gezonder.
Mensen ook tips voor lekkere maaltijden die je redelijk goedkoop en snel kan klaarmaken?
Maak lekkere wraps.
pi_81723837
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maak lekkere wraps.
Ik heb nu een oven, dus dat kan.

Je mag het hier wel voor komen doen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 15:57:50 #93
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81723895
quote:

Yeah, pauper risotto. Neem gewone rijst, bak die ff in je kookpan, gooi er dan bouillon bij, wat champignons later, laat de bouillon lekker opnemen, et voila: pauper risotto. Ook lekker met sperzieboontjes erbij!
pi_81723961
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb nu een oven, dus dat kan.

Je mag het hier wel voor komen doen.
Koken is tof. Alleen ben ik niet zo goed vrees ik. Je kan ook een lekkere groente lasagne maken.
pi_81723970
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 15:57 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Yeah, pauper risotto. Neem gewone rijst, bak die ff in je kookpan, gooi er dan bouillon bij, wat champignons later, laat de bouillon lekker opnemen, et voila: pauper risotto. Ook lekker met sperzieboontjes erbij!
Ik ga morgen even vragen of ze dat ook bij de C1000 hebben.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:00:35 #96
182714 RitseB
pi_81724012
ik ben groen.
pi_81724114
Ik vind de nieuwe c1000 vreselijk
Ik mis de super!

Ranzig vlees, veels te lange dunne gangpaden, onlogisch ingedeeld, brood is om 5u allemaal al op, geen servicecounter, bitch gots to go!
pi_81724120
Pauze.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:03:29 #99
182714 RitseB
pi_81724152
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:02 schreef Myraela het volgende:
Pauze.
Sigaretje doen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:04:59 #100
187674 Sigmund666
pi_81724236
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:00 schreef RitseB het volgende:
ik ben groen.
De B in Ritse B staat dus voor Banner?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:06:20 #101
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81724303
Jongens, leuk en aardig, maar ik ga n terrasje pakken!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:06:29 #102
182714 RitseB
pi_81724311
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:04 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

De B in Ritse B staat dus voor Banner?
Nee, . Ik heb net met de bosmaaier gewerkt en nu ben ik groen van al het gras dat in de rondte vloog
pi_81724411
RitseBosmaaier
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:09:00 #104
182714 RitseB
pi_81724454
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:08 schreef lkb9000 het volgende:
RitseBosmaaier
Ja.
pi_81724539
Door Ritse het Bos niet meer zien?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81724712
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:03 schreef RitseB het volgende:

[..]

Sigaretje doen?
Lekker. Alleen rookt de rest niet. dus maar een redbull gehaald en chippies.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:17:38 #107
182714 RitseB
pi_81724860
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet eens een frikandel broodje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81724914
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:17 schreef RitseB het volgende:

[..]

Niet eens een frikandel broodje
SPOILER
Kantine was dicht.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:21:17 #109
182714 RitseB
pi_81725008
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:18 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kantine was dicht.
Kut school, zit in rotterdam zeker
pi_81725060
We falen. Maar ik ga straks een patatje halen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:22:37 #111
182714 RitseB
pi_81725073
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:22 schreef Myraela het volgende:
We falen. Maar ik ga straks een patatje halen.
Wat is dat, een patatje.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:23:49 #112
182714 RitseB
pi_81725133
pi_81725209
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:26:21 #114
182714 RitseB
pi_81725247
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:25 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
pi_81725612
Terug van de fysio; ik heb letterlijk een te grote bek De normale afstand van tand tot tand bij het maximaal open doen van de mond is een millimeter of 32. Die van mij? 58...

edit: daar moet wel bij gezegd worden dat dat niet een afstand is die ik lang volhoud, maar zelfs de fysio was onder de indruk
pi_81725695
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:34 schreef Nebo het volgende:
Terug van de fysio; ik heb letterlijk een te grote bek De normale afstand van tand tot tand bij het maximaal open doen van de mond is een millimeter of 32. Die van mij? 58...

edit: daar moet wel bij gezegd worden dat dat niet een afstand is die ik lang volhoud, maar zelfs de fysio was onder de indruk
Dan kan je lekker pij...... oh geslacht: man.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:36:53 #117
182714 RitseB
pi_81725723
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan kan je lekker pij...... oh geslacht: man.
Gay porn
pi_81725729
Ik ga teveel met FOK!kers om. FOK!humor.
pi_81725807
quote:

je kaak zit los? maar tussen welke tanden meten ze dat?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81726454
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:38 schreef Tain het volgende:

[..]

je kaak zit los? maar tussen welke tanden meten ze dat?
Nee niet los, maar mijn gewrichten zitten niet helemaal lekker. Ze meten het tussen je snijtanden.
pi_81726523
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Red bull is echt de koffie van jullie generatie, of niet. ik snap helemaal niet dat iedereen zo dol is op die stinkzooi...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:53:49 #122
182714 RitseB
pi_81726575
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:52 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Red bull is echt de koffie van jullie generatie, of niet. ik snap helemaal niet dat iedereen zo dol is op die stinkzooi...
Het is goedkoper dan een blikje fris.
pi_81726582
quote:

[..]

Ik drink het zelde. 2 euro voor een stom blikje vind ik wat lullig. Maar ik had er even zin in. Koffie
pi_81726637
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:53 schreef RitseB het volgende:

[..]

Het is goedkoper dan een blikje fris.
Oh? Het kost 1.90 bij ons.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 16:55:58 #125
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_81726687
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:23 schreef RitseB het volgende:
[ afbeelding ]
pi_81726825
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:55 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Snap je wel wat daar staat? En waar ze op doelen?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 17:02:33 #127
182714 RitseB
pi_81727032
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 16:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh? Het kost 1.90 bij ons.
Ik bedoel een gewoon blikje fris of een blikje goedkope aldi zooi
pi_81731139
Geef morgen!
pi_81731589
VV Cephei is cool.
pi_81731821
pi_81731992
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
MOAR
pi_81732095
quote:

Je bent gemaakt voor gayporn
quote:

[..]

Ik vind 't lekker spul
Maar ik drink wel veel meer koffie
pi_81732255
En toen was ik klaar met Breaking Bad, alles gezien in minder dan een week. Van seizoen 1 tot aflevering 9 van seizoen 3. Geniale serie.

Nu verder met seizoen 4 van Lost.
pi_81732712
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef Edwinuss het volgende:
En toen was ik klaar met Breaking Bad, alles gezien in minder dan een week. Van seizoen 1 tot aflevering 9 van seizoen 3. Geniale serie.

Nu verder met seizoen 4 van Lost.
Ik vind Breaking Bad wel veel leuker om meerdere afleveringen per keer te kijken, ik wacht nu ook steeds een aantal weken en kijk er dan een paar
pi_81732754
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 19:21 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Ik vind Breaking Bad wel veel leuker om meerdere afleveringen per keer te kijken, ik wacht nu ook steeds een aantal weken en kijk er dan een paar
Inderdaad! Nu ga ik ook een hele tijd weer wachten, deed ik ook met Lost.
pi_81736683

[ Bericht 35% gewijzigd door Tain op 21-05-2010 20:55:35 ]
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 20:55:51 #137
187674 Sigmund666
pi_81737066
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_81738068
quote:

Ragout met rijst.. Ziet er misschien niet lekker uit, maar smaakt goed
pi_81738488
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Is lekkerder met pasta, met een beetje creme fresh en mosterd.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:23:22 #140
187674 Sigmund666
pi_81738676
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Een collega van ons kon dat TOTAAL niet maken. Bij hem was het echt behangplaksel (die videe, die koek die je er dus bij krijgt) bleef ook altijd tegen het bord plakken
pi_81739986
Is al lang geleden dat ik het op heb daar niet van, maar opzich is het best handig en goedkoop te maken
pi_81744786
Het is rustig hier vanavond. Hebben jullie allen wat leuks gedaan?

Ik zit nu in de trein op weg naar Leiden. Het is te hopen dat ik daar zo de laatste trein haal
pi_81745305
eindelijk ac1 uitgespeeld.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:30:59 #144
187674 Sigmund666
pi_81745435
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:19 schreef GameBabe het volgende:
Het is rustig hier vanavond. Hebben jullie allen wat leuks gedaan?

Ik zit nu in de trein op weg naar Leiden. Het is te hopen dat ik daar zo de laatste trein haal
Aan het levellen in Borderlands. Als er nog mensen zijn die niet mee willen doen, niet roepen!
pi_81745670
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:30 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Aan het levellen in Borderlands. Als er nog mensen zijn die niet mee willen doen, niet roepen!
Als je hem voor de PS3 had dan zou ik je joinen met mijn level 51 Hunter
pi_81746478
Men, ik lig hier echt bijna te pitten op mijn laptop.... die 3 uurtjes slaap hakken er nu wel in

Is borderlands een beetje tof?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:51:52 #147
187674 Sigmund666
pi_81746674
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:49 schreef GameBabe het volgende:
Men, ik lig hier echt bijna te pitten op mijn laptop.... die 3 uurtjes slaap hakken er nu wel in

Is borderlands een beetje tof?
Ik vind van wel. Het heeft alles van een RPG (classes, skills, levelling) en FPS (wapens) in een toffe saus op Unreal III engine met een Cellshaded saus. Vermaak me echt ultra-optimaal hier met al die missies. Moet het nu op gaan nemen tegen de reusachtig sterke Rakk Hive (een hond met een enorme kuttenkop)

Trouwens level 32 hunter atm

Edit: Dat was snel. Ik heb de Rakk Hive na 2 minuten al gemold met alleen mijn level 22 Salvage Masher en mijn andere wapens
pi_81746787
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Het heeft alles van een RPG (classes, skills, levelling) en FPS (wapens) in een toffe saus op Unreal III engine met een Cellshaded saus. Vermaak me echt ultra-optimaal hier met al die missies. Moet het nu op gaan nemen tegen de reusachtig sterke Rakk Hive (een hond met een enorme kuttenkop)

[ afbeelding ]

Die is verbazingwekkend makkelijk. Zo'n beetje het grootste beest uit de game maar hij doet vrij weinig

Speel je het nou nog steeds alleen?
pi_81746856
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:56:44 #150
187674 Sigmund666
pi_81746902
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef Nebo het volgende:

[..]

Die is verbazingwekkend makkelijk. Zo'n beetje het grootste beest uit de game maar hij doet vrij weinig

Speel je het nou nog steeds alleen?
Juh. Verder niemand in mijn lijst (behalve Nick en Pettigrew) die het spel hebben of spelen
En idd, dat is bij het gros van de bosses, ze zijn fucking easy. Met de Salvage Masher alleen al heb ik iets van 7 bosses gesloopt (van Reaver tot de Kobbs en de Spiderant bosses )
pi_81746920
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:51 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Edit: Dat was snel. Ik heb de Rakk Hive na 2 minuten al gemold met alleen mijn level 22 Salvage Masher en mijn andere wapens
Klinkt op zich wel tof, alleen dit soort spellen kosten altijd zoveel tijd, eerst maar eens afstuderen
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:58:48 #152
187674 Sigmund666
pi_81746977
Te bedenken trouwens dat de eerste echte level Boss (Nine Toes) me echt fucking veel moeite heeft gekost
pi_81747151
Holy fuck. Mijn laptop staat gewoon te roken. Wat moet ik doen?
pi_81747175
Of nouja. De kabel van mijn laptop. Die ik er nu natuurlijk al even uit heb gehaald. Maar ik ga doooood zonder laptop! En het is weekend.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:04:35 #155
187674 Sigmund666
pi_81747245
Kabel eruit halen. Anders krijg je kortsluiting en ben je nog verder van huis. Morgen bij kijkshop kijken voor een universele adapter
pi_81747283
Wat voor prijs kan ik daarvoor verwachten?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:06:55 #157
187674 Sigmund666
pi_81747337
Oeh. Dat is een goeie vraag. Maar aangezien het Trust is dat ze verkopen (het is een noodoplossing) denk ik zo tussen de 20 en 30 euro.
pi_81747593
Oh. Trust... Dan bestel ik wel mijn eigen adapter en gebruik ik tot die tijd mijn andere laptop
pi_81747652
Kortsluiting in snoeren moet je wel voorzichtig mee zijn inderdaad. zeker met een oplader er 's nachts in laten zitten.

Ik heb een bus naar huis gevonden. nog heel even wakker blijven
pi_81748846
Hoi.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:46:00 #161
187674 Sigmund666
pi_81748876
EDJUH!
pi_81748900

Sig! Hoe is het jongen?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:48:06 #163
187674 Sigmund666
pi_81748948
Gaat. Gaat. Naar de Salt Flats om Flynt te slopen (hoop ik)
pi_81748971
Ik snap er niks van.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:49:46 #165
187674 Sigmund666
pi_81749014
Borderlands
(al uren bezig het spel uit te spelen)
pi_81749053
Ik was bezig met RDR toen ik net een RROD kreeg.
pi_81749181
Borderlands, deze zomervakantie maar eens mee verder
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:55:31 #168
258885 Solique
I Kill You !
pi_81749237
Zo ben ook thuis aangekomen, even wat gedronken met collega's.
Alleen volgens mij kan ik zo een vriend gaan ophalen, zit vast op Gouda.
Had laatste trein gemist volgens mij.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:10:58 #169
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81749837
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:50 schreef Edwinuss het volgende:

RROD?

Red Redemption Of Dead?
pi_81749876
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:10 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

RROD?

Red Redemption Of Dead?
RED RING OF DEATH
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:12:17 #171
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81749895
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:11 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

RED RING OF DEATH
en nu?
pi_81749908
Blijft ie toch lekker bij Poit slapen, z'n bank is awesomesauce!
pi_81749929
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:12 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

en nu?
Hij deed het net weer. Ik ga zo ff wat singleplayer doen om te kijken hoe lang hij het kan volhouden. Anders koop ik gewoon een nieuwe. Vakantiegeld enzo.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:14:11 #174
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81749970
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Hij deed het net weer. Ik ga zo ff wat singleplayer doen om te kijken hoe lang hij het kan volhouden. Anders koop ik gewoon een nieuwe. Vakantiegeld enzo.
Ja zo is dat..

gewoon even een nieuwe kopen
pi_81750240
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:14 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ja zo is dat..

gewoon even een nieuwe kopen
Consoles kosten hier bij de Gamemania maar 140 euro.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:36:22 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81750637
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:50 schreef Edwinuss het volgende:
"Gaat Edwin er nou alweer zomaar zonder wat te zeggen vandoor? Altijd hetzelfde met die gast"

pi_81750674
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:49 schreef Sigmund666 het volgende:
Borderlands
(al uren bezig het spel uit te spelen)
Dat gaat ook nog een paar uren duren denk ik
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Consoles kosten hier bij de Gamemania maar 140 euro.
zijn vaak zat acties hoor. Maar misschien was ie gewoon te warm?
pi_81750701
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 01:36 schreef Rossdale het volgende:

[..]

"Gaat Edwin er nou alweer zomaar zonder wat te zeggen vandoor? Altijd hetzelfde met die gast"

pi_81750972
Tijd om maarveens te gaan slapen, en hopelijk uitslapen . Night all
  zaterdag 22 mei 2010 @ 02:29:50 #180
258885 Solique
I Kill You !
pi_81751325
Zo, die vriend maar even opgehaald. Flinke slok Rum net genomen, nu tijd om te gaan slapen. Trusten allen.
pi_81751433
Present
  zaterdag 22 mei 2010 @ 03:10:13 #182
182714 RitseB
pi_81751655
Ik heb geen zin om te slapen.
pi_81751660
Ik ook niet.
pi_81751663
Morgen naar Limburg.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 03:12:41 #185
182714 RitseB
pi_81751664
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 03:12 schreef Myraela het volgende:
Morgen naar Limburg.
Kom je even bij mij langs? Dat ligt toch op de weg
pi_81751673
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 03:12 schreef RitseB het volgende:

[..]

Kom je even bij mij langs? Dat ligt toch op de weg
Dat is heul niet op de weg. Voordat ik in Limburg ben is het al keilaat. Want ik moet eerst een kabel voor mijn laptop halen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 03:13:53 #187
182714 RitseB
pi_81751674
Jij staat trouwens op nummer een bij mijn FOK! vriendjes van deze week.
pi_81751676
Jij ook bij mij!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 03:14:50 #189
182714 RitseB
pi_81751679
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 03:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is heul niet op de weg. Voordat ik in Limburg ben is het al keilaat. Want ik moet eerst een kabel voor mijn laptop halen.
Jawel joh, je moet via eindhoven toch, dat is een half uurtje bij mij vandaan.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 03:15:21 #190
182714 RitseB
pi_81751680
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 03:14 schreef Myraela het volgende:
Jij ook bij mij!
Neuken?
pi_81751683
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 03:14 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jawel joh, je moet via eindhoven toch, dat is een half uurtje bij mij vandaan.
Kom naar station eindhoven dan, en reis met mij mee naar Weert.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 03:17:10 #192
182714 RitseB
pi_81751698
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 03:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Kom naar station eindhoven dan, en reis met mij mee naar Weert.
Wat moet je nou weer een Weert? Kom ook gewoon gezellig naar Jazz in Juketown als je toch in de trein zit.
pi_81752048
Hallo? Eniebodie hier?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 04:44:37 #194
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81752080
Net thuis, maar wel kapot!
Drank en tapas en veel vrouwen en gezelligheid!

Ik ben er dus eigenlijk niet, ik moet echt slapen nu!

Sterkte Rein!

pi_81752138
Dank, nog maar drie uurtjes....

Truste!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 09:16:44 #196
187674 Sigmund666
pi_81753079
Zo kindertjes. Ook weer wakkah!
En nog niet eens echt ultra-brak of moe
pi_81753361
Ik lig al 2 uur klaarwakker in bed onder het mom 'het is zaterdag dus je gaat maar gewoon uitslapen zoals het hoort'
pi_81753788
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 09:40 schreef Nebo het volgende:
Ik lig al 2 uur klaarwakker in bed onder het mom 'het is zaterdag dus je gaat maar gewoon uitslapen zoals het hoort'
Kom uit je bed lui varken
De zon schijnt de temp is lekker, en er wacht hier werk in de tuin op je.
pi_81753823
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:15 schreef badboynova het volgende:

[..]

Kom uit je bed lui varken
De zon schijnt de temp is lekker, en er wacht hier werk in de tuin op je.
Ik heb mezelf al verkast naar mijn tuin met een glas ice-tea en Personality Psychology: Domains of Knowledge About Human Nature van Larsen en Buss
pi_81753863
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:17 schreef Nebo het volgende:

[..]

Ik heb mezelf al verkast naar mijn tuin met een glas ice-tea en Personality Psychology: Domains of Knowledge About Human Nature van Larsen en Buss
Dat is geen excuus om niet te komen werken in mijn tuin
pi_81754001
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 03:17 schreef RitseB het volgende:

[..]

Wat moet je nou weer een Weert? Kom ook gewoon gezellig naar Jazz in Juketown als je toch in de trein zit.
Waar woon je ergens dan?
pi_81754086
pfff, zo'n avondje werken tot 00.30 is weer even wennen, lang geleden.
pi_81754601
Goedemorgen.
pi_81754754
Good morning

Zo een wasje erin gedaan en nu weer lekker met mijn laptop in bed te rotten. Misschien zo maar is in de hangmat liggen Vanmiddag/vanavond naar scheveningen om veul te veul cocktails te drinken
pi_81754768
Zo maar eens douchen, paar boodschappen doen en in de auto naar Leeuwarden om weer te werken
pi_81754785
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:03 schreef Morthill het volgende:
Zo maar eens douchen, paar boodschappen doen en in de auto naar Leeuwarden om weer te werken
Leeuwarden.
pi_81754879
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:03 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Leeuwarden.
Ja, mooie stad en werken is er best prima Wat relaxter dan het volgens mij in Groningen is.
pi_81754911
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, mooie stad en werken is er best prima Wat relaxter dan het volgens mij in Groningen is.
Ik woon in Leeuwarden en werk er ook. Mag ik vragen waar je gaat werken?
pi_81754933
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik woon in Leeuwarden en werk er ook. Mag ik vragen waar je gaat werken?
Ik werk al een jaartje bij Connexxion
pi_81754944
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik werk al een jaartje bij Connexxion
Als chauffeur?
pi_81754991
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:10 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als chauffeur?
jup
pi_81755018
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

jup
In een echte bus, of een kleinere buurtbus/regiotaxi oid?
pi_81755029
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

jup
Dat lijkt mij ook wel chill. Beetje hele dag rijden.
pi_81755041
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:12 schreef GameBabe het volgende:

[..]

In een echte bus, of een kleinere buurtbus/regiotaxi oid?
Een echte bus tussen de 8 en 18 meter
pi_81755099
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Een echte bus tussen de 8 en 18 meter
Dus je mag die enorme units in Utrecht niet rijden Lijkt me echt bizar moeilijk trouwens...

Klinkt tof, maak je nog veel lastige klanten mee?
pi_81755130
Ik ben nu al wakker. Tering man. Ik sliep om 5 uur ofzo.
En op een oudere laptop nu, wat sloom!
pi_81755155
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dus je mag die enorme units in Utrecht niet rijden Lijkt me echt bizar moeilijk trouwens...

Klinkt tof, maak je nog veel lastige klanten mee?
Mag ik vast wel, maar daar rijden we in Leeuwarden niet mee, dus ik hoef het niet .

Heb pas 1 vervelende klant gehad in een jaar tijd, dus niet echt.
pi_81755176
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
Gelukkig ben je er.
pi_81755220
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:16 schreef Myraela het volgende:
Minder Red Bull/koffie drinken en overdag lekker veel sporten
pi_81755266
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Minder Red Bull/koffie drinken en overdag lekker veel sporten
Vanavond krijg ik al genoeg beweging. En zoveel redbull of koffie drink ik niet. Wel cola. Is dat ook slecht?
pi_81755293
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Gelukkig ben je er.

Gezellig he.
pi_81755307
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gezellig he.
Ik weet niet eens wie je bent.
pi_81755312
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mag ik vast wel, maar daar rijden we in Leeuwarden niet mee, dus ik hoef het niet .

Heb pas 1 vervelende klant gehad in een jaar tijd, dus niet echt.
Dat valt nog best wel mee eigenlijk

Mij lijkt het best een leuke bijbaan!
pi_81755337
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wie je bent.
Gewoon meespelen pauper.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:23:30 #225
258885 Solique
I Kill You !
pi_81755343
Pff, vanmorgen om 9 uur al wakker.
Straks maar wat boodschappen doen en vanmiddag maar even flink sporten.
pi_81755369
quote:

[..]

Vanavond krijg ik al genoeg beweging. En zoveel redbull of koffie drink ik niet. Wel cola. Is dat ook slecht?
I guess so...

Sowieso natuurlijk omdat er niets nuttigs in zit en alleen maar calorieen, dat valt bij mij in de klasse nutteloos voedsel, hoewel het natuurlijk wel lekker is zo nu en dan
pi_81755378
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon meespelen pauper.
pi_81755419
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Gewoon meespelen pauper.
Wel een beetje respect voor Edje hoor
pi_81755421
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:24 schreef GameBabe het volgende:

[..]

I guess so...

Sowieso natuurlijk omdat er niets nuttigs in zit en alleen maar calorieen, dat valt bij mij in de klasse nutteloos voedsel, hoewel het natuurlijk wel lekker is zo nu en dan
Cola light natuurlijk. Ookal doe ik nooit moeilijk over eten en ben ik veel te dik. Krijg ik het niet over me hart om zo'n calorie bom als normale cola te drinken.
pi_81755461
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Cola light natuurlijk. Ookal doe ik nooit moeilijk over eten en ben ik veel te dik. Krijg ik het niet over me hart om zo'n calorie bom als normale cola te drinken.
Cola light is net zo nutteloos En een stuk minder lekker

Zo dik vond ik je er op die foto niet uitzien eigenlijk
pi_81755465
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik kan het wel hebben hoor.
pi_81755489
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:27 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik kan het wel hebben hoor.
Maar dan nog moeten we de jeugd van tegenwoordig opvoeden
pi_81755511
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:27 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nouja, nutteloos. Het is gewoon drinken. Wat drink jij dan?
pi_81755536
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Oh. Solly Edjuh.

Sullen we weer vrientjes sijn?
pi_81755548
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:30 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh. Solly Edjuh.

Sullen we weer vrientjes sijn?

ok.
pi_81755558
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nouja, nutteloos. Het is gewoon drinken. Wat drink jij dan?
Thee, sapjes, spa iets/marie henriette, water...

Hoe natuurlijker hoe beter denk ik...
pi_81755683
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dat valt nog best wel mee eigenlijk

Mij lijkt het best een leuke bijbaan!
Het is de leukste bijbaan die ik ooit gehad heb. Voorheen bij Mac gewerkt (was ook wel ok, afhankelijk van collega's), Appie (kutbaan, 2 dagen), Media Expresse (ooit onderkoeld thuisgekomen) en als pandbeheerder voor buitenlande studenten (was ook tof, maar niet echt mijn ding).

Het is lekker rijden (ik vind autorijden gewoon fijn, niet scheuren, maar rijden), veelal vriendelijke mensen, prima collega's, goed loon. En rijden in een bus van 18 meter is natuurlijk gewoon stoer
pi_81755702
Hoe kan je een lekker nog meer verkrachten.

En om het goed te maken, een lelijke french men met het orgineel.
pi_81756004
quote:

[..]

Dus hoe moeten we dat zien?
Je gaat verder waar je vorige week gebleven bent?
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:27 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Foto's??

Oh en BBB, dj edison remix is wel cool
pi_81756014
pi_81756119
Porno in 3D krijg je ineens een lul in je gezicht.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:51:44 #242
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81756135
Goede morgen!

Ik voel me verrassend fris voor een korte nacht slaap, veel drank en eten. De rest van het weekend ook maar op dezelfde manier verder. Lekker bbq'en vanavond.
Jullie nog plannen voor dit lange weekend?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:58:04 #243
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81756338
Ik ga rosseflosje opzoeken vnv!
pi_81756568
Vakantiegeld binnen; shoppingtime!
pi_81756596
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
Porno in 3D krijg je ineens een lul in je gezicht.
Wat denk je van al die hang tetten
pi_81756654
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:05 schreef Nebo het volgende:
Vakantiegeld binnen; shoppingtime! in BBN ze tuin werken daarna shoppen*O*
Fixed
pi_81756657
quote:
spaarrekening
pi_81756690
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:06 schreef badboynova het volgende:

[..]

Wat denk je van al die hang tetten
Oh god. Dat is ook charmant. Of spuiten er dadelijk 5 negers zo hun hele lading in mijn gezichtje.
pi_81756704
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:08 schreef Morthill het volgende:

[..]

spaarrekening
Is de ruime helft al naartoe gegaan uiteraard
pi_81756718
Ik ga naar Limburg. Als mijn mama dat goed vind. En als ik nog geld overhoud voor de reiskosten. Nadat ik die rotkabel gekocht heb.
pi_81756773
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh god. Dat is ook charmant. Of spuiten er dadelijk 5 negers zo hun hele lading in mijn gezichtje.
Standaard zaterdagavond kortom
pi_81756781
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat word dan veel toly gel gebruiken voor je

toly
pi_81756827
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Standaard zaterdagavond kortom
Nou, liever niet.
pi_81757004
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nou, liever niet.
Racist
pi_81757064
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:20 schreef Nebo het volgende:

[..]

Racist
pi_81757094

goede muziek om nog even wakker mee te worden
pi_81757262
Haha defeat Aquila in a fight ! Wat een spel dat RDR
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:30:03 #259
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81757276
Hee jongens ik ken een mop...

Wat is erger dan een worm in je appel?
pi_81757311
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee jongens ik ken een mop...

Wat is erger dan een worm in je appel?
Een appel in je worm?
Een worm in je darmen?
Een Tremor in je appel?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:31:20 #261
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81757315
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef Nebo het volgende:

[..]

Een appel in je worm?
Een worm in je darmen?
Een Tremor in je appel?
DE HOLOCAUST!!!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:31:31 #262
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81757319
pi_81757341
pi_81757349
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

DE HOLOCAUST!!!
onzin, ik heb veel meer last van wormen in appels
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:35:39 #265
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81757423
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef Morthill het volgende:

[..]

onzin, ik heb veel meer last van wormen in appels
ga toch weer paarden voeren joh Morty!

pi_81757500
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
ik dacht dat je die foto vernietigd had
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:39:38 #267
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81757520
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
WTF?!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:41:55 #268
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81757579
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:51:09 #269
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81757815
quote:
Ik krijg het dit keer in 3 delen apotheek en hotel 2x omdat we over zijn gegaan naar extern bureau. Ik wacht wel tot alles erop staat en dan grotendeels spaarrekening
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:52:57 #270
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81757860
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Fallen het volgende:

zaterdag 22 mei 2010 @ 13:13:22 #271
187674 Sigmund666
pi_81758400
Ik krijg rond de 25e een paar keer vakantiegeld
(Toevallig ben ik die dag ook jarig. Woensdag dag naar Den Haag om wat dingen te regelen, BLEEGH)
pi_81758418
Kut. Ik zeg tegen mijn moeder dat ik bij een " vriendin" in limburg ga slapen. Wil ze het telefoonnummer en adress. Heeft iemand een pruik ofzo?
pi_81758433
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
Kut. Ik zeg tegen mijn moeder dat ik bij een " vriendin" in limburg ga slapen. Wil ze het telefoonnummer en adress. Heeft iemand een pruik ofzo?
pi_81758453
pi_81758527
Red mij.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:20:35 #276
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_81758601
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef Myraela het volgende:
Red mij.
Door een pruik op te zetten?

Heerlijke tienerdrama ook weer
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:22:59 #277
187674 Sigmund666
pi_81758668
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:20 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Door een pruik op te zetten?

Heerlijke tienerdrama ook weer
DIT is drama (New Kids in het Duits)

Whehe, er staan nog meer afleveringen online op die server:
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_101.flv
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_103.flv
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_104.flv

HEY! VERRÜCKTE MONGOL!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:23:11 #278
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81758672
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef Myraela het volgende:
Dan geef je t nummer van een van je vriendinnen, zeg je "als mn moeder belt, JE WOONT IN LIMBURG!!!"
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:23:58 #279
182714 RitseB
pi_81758697
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dan geef je t nummer van een van je vriendinnen, zeg je "als mn moeder belt, JE WOONT IN LIMBURG!!!"
Perfecte opolossing.
pi_81758749
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Dat nummer is het probleem ook niet, maar het adress wel, aangezien ze me op komt halen. En mij niet zomaar ergens wilt oppikken.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:26:13 #281
187674 Sigmund666
pi_81758773
Zorg niet dat het een dom blondje is dat ze gaat bellen, anders zegt dat domme blondje:

"Maar ik woon in Nederland hoor. Limburg ligt heel erg ver weg!"
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:26:45 #282
182714 RitseB
pi_81758791
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat nummer is het probleem ook niet, maar het adress wel, aangezien ze me op komt halen. En mij niet zomaar ergens wilt oppikken.
Jullie zijn toevallig in de stad, en ze is al naar huis.
pi_81758806
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:26 schreef RitseB het volgende:

[..]

Jullie zijn toevallig in de stad, en ze is al naar huis.
En als ze mij belt en een meisje stem wilt horen?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:28:21 #284
182714 RitseB
pi_81758838
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dan heb je die ene vriendin.
pi_81758875
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:28 schreef RitseB het volgende:

[..]

Dan heb je die ene vriendin.
Mijn telefoon is dan niet bij die vriendin. En ik kan moeilijk 1000keer zeggen, ja, die is nu op de wc.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:30:34 #286
182714 RitseB
pi_81758899
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mijn telefoon is dan niet bij die vriendin. En ik kan moeilijk 1000keer zeggen, ja, die is nu op de wc.
Je hoeft toch niet elke keer op te nemen?
pi_81758927
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:30 schreef RitseB het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet elke keer op te nemen?
Anders denkt ze dat er iets aan de hand is en staat ze straks ineens voor de deur.
pi_81758997
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet gewoon de waarheid. Pubers die het moeilijk maken voor zichzelf
pi_81759028
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:34 schreef Nebo het volgende:

[..]

Waarom zeg je niet gewoon de waarheid. Pubers die het moeilijk maken voor zichzelf
Omdat de man in kwestie wat ouder is, en mijn moeder me dan 1. vermoord. 2. gaat wantrouwen waardoor ik nooit meer wegkan.
pi_81759107
Spank, weet je nog die hete tweeling bij de IQ-test waarvan er één op mijn middelbare school heeft gezeten? Die is derde geworden bij een lekkere-billen-wedstrijd

Foto's van billen, FOK! heeft ze
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:38:03 #291
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81759115
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat de man in kwestie wat ouder is, en mijn moeder me dan 1. vermoord. 2. gaat wantrouwen waardoor ik nooit meer wegkan.
Of je sneakt geen weekendjes weg naar ouwe limburgse mannen
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:38:49 #292
187674 Sigmund666
pi_81759136
Jozef belde, hij kan vrij goed vrouwenstemmen nadoen.

pi_81759233
quote:

[..]

Hoe oud is 'ie dan? Dan weten wij ook of je echt willen helpen of dat we achter je moeder staan
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:42:19 #294
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81759234
quote:

[..]

Toch kan je beter eerlijk zijn, hoe klote ook.
En ze heeft reden om je te wantrouwen, want je liegt de boel aan elkaar. Niet leuk om te horen, wel de waarheid.

Maar goed, ik wens je veel sterkte, succes en wijsheid!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:44:03 #295
182714 RitseB
pi_81759283
Kan je niet gewoon blijven slapen.
pi_81759334
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:42 schreef Nebo het volgende:

[..]

Hoe oud is 'ie dan? Dan weten wij ook of je echt willen helpen of dat we achter je moeder staan
33. Maar als die had gezegd dat die 25 was had ik hem ook gelooft.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:47:17 #297
187674 Sigmund666
pi_81759367
Laat ie lekker naar jou toe komen
Tjezus.
pi_81759368
Drama opgelost. Ik blijf wel thuis.
pi_81759377
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:47 schreef Sigmund666 het volgende:
Laat ie lekker naar jou toe komen
Tjezus.
Ik woon met een exstiefvader in huis, er mogen hier geen mensen komen.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 13:48:29 #300
182714 RitseB
pi_81759396
Slapen is zeker geen optie?
pi_81759406
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 13:48 schreef RitseB het volgende:
Slapen is zeker geen optie?
Ik zou der gaan slapen, maar de ochtend daarna moet ik naar mijn oma en dat ligt op de weg, dus wilden ze me komen ophalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')