dat dusquote:
komt door de tsquote:
Sure, waarom niet, Ill try any type of human boob.quote:
Zelfkennis?quote:
maar dan kan je niet motorbootenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Sure, waarom niet, Ill try any type of human boob.
met een vleugje arrogantiequote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Sure, waarom niet, Ill try any type of human boob.
levensmoe?quote:
Gemotorboot worden is leuk.quote:
Laat stoep het maar niet horenquote:
Vleugje? Daar is 20 kg arrogantie in uitgestrooid.quote:
Laat Ez het maar niet horen, dan kom ik er nooit meer vanafquote:
Ook als hij zich niet geschoren heeft?quote:
Ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vleugje? Daar is 20 kg arrogantie in uitgestrooid.
Lezen wel goed?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat Ez het maar niet horen, dan kom ik er nooit meer vanaf
quote:
Kan jij dat dan?quote:
quote:
GROLSCHquote:
aah beterquote:
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef haakon het volgende:
[..]
GROLSCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag laatst bij de Sopranos ook een halve liter staan volgens mij
Ja. Jouw baard is soms best fijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook als hij zich niet geschoren heeft?
Nee. Maar je kan ;t vanavond toch niet weer doen.quote:
quote:
Ik zat woensdag aan de HJquote:
Maar wel alcohol met titsquote:
quote:
quote:
Braaf.quote:
you are a sick fuckquote:
ik moest wel de zwetser was dichtquote:
aaaaahw.quote:
Hertog Jan en Palm.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Giertje het volgende:
hertog jan en grolsch zijn toch wel beide mijn favoriete bieren kan niet kiezen tussen beide
palm vind ik wel te doen op zijn tijdquote:
I knowquote:
Hertog Jan en Euroshopper halve liters.quote:
Had ook niet het idee dat ik de eerste was die dat zou zeggen tegen je hoorquote:
Palm kan altijd.quote:
Story of my lifequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ook niet het idee dat ik de eerste was die dat zou zeggen tegen je hoor
Warsteinerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef haakon het volgende:
HJ, Warsteiner, Bittburger en Grolsch boven alles voor mij
HJ is toch het beste.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet denk ik eens wat ander bier proeven, want tot nog toe alleen HJ geproeft
Bavaria is geen bier.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DevilsWhore op 21-05-2010 13:21:58 ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Waarom?quote:
Omdat ik op stage zit en liever niet heb dat iedereen nepkutten en dooie piemels op mijn scherm ziet.quote:
Vandaar dat de vrouw van de Tsaar zo gek op hem was.quote:
Je had nog nooit eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezien?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Je had nog nooit eenJawel, kwartiertje geleden nog toen ik ging pissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezien?Ma toen kon niet het halve kantoor meekijken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Met zo;n TT kan je wel verwachten dat dit topic NSFW is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik op stage zit en liever niet heb dat iedereen nepkutten en dooie piemels op mijn scherm ziet.
Jij hebt geen eigen kantoortje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, kwartiertje geleden nog toen ik ging pissenMa toen kon niet het halve kantoor meekijken
Als je ze kunt zien dan is de content niet geblocked op je werk dus is het ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik op stage zit en liever niet heb dat iedereen nepkutten en dooie piemels op mijn scherm ziet.
Alsnog zit hij op stage, en is dit een SC waar iedereen welkom isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met zo;n TT kan je wel verwachten dat dit topic NSFW is.
Mwa vind ik niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
grapjasquote:
Of ze gaan er vanuit dat je niet op zoek gaat naar nepkutten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je ze kunt zien dan is de content niet geblocked op je werk dus is het ok.
Danku Naatjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog zit hij op stage, en is dit een SC waar iedereen welkom is
Dat klopt. Maar met deze TT kan je verwachten dat er iemand grappig wil doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog zit hij op stage, en is dit een SC waar iedereen welkom is
Stage? En dan in topic lichaamsdelen op sterk water......quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan kan jij als vast lid van de SC je nog wel gedragen door je antwoord van je nepclitoris te spoileren. Niet dat engine vervolgens zo slim is om die spoiler niet te openen, want iedereen is nieuwsgierig, maar dan hoeft hij bij het herladen niet over een nepclitoris heen te scrollen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar met deze TT kan je verwachten dat er iemand grappig wil doen.
neu klopt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet te eten als je het mij vraagt
Ohja niet iedereen verkleint de plaatjes hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan kan jij als vast lid van de SC je nog wel gedragen door je antwoord van je nepclitoris te spoileren. Niet dat engine vervolgens zo slim is om die spoiler niet te openen, want iedereen is nieuwsgierig, maar dan hoeft hij bij het herladen niet over een nepclitoris heen te scrollen.
Misschien is ;t wel heel lekker hoor, je weet ;t niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet te eten als je het mij vraagt
Met ketchup best te pruimen hoor...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is ;t wel heel lekker hoor, je weet ;t niet.
...Toch?
Nee in ONZ SC met als titel ....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Stage? En dan in topic lichaamsdelen op sterk water......![]()
Inderdaad ja. Vooral dat hij niet iedere keer opnieuw in beeld komt schuivenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan kan jij als vast lid van de SC je nog wel gedragen door je antwoord van je nepclitoris te spoileren. Niet dat engine vervolgens zo slim is om die spoiler niet te openen, want iedereen is nieuwsgierig, maar dan hoeft hij bij het herladen niet over een nepclitoris heen te scrollen.
Vraag 1 blijft of je er überhaupt doorheen kan bijtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is ;t wel heel lekker hoor, je weet ;t niet.
...Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2010 13:30:15 ]
goed van mij hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat stinktquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat stinkt![]()
ga zo met verfstift naar de kroeg mn gips laten volkalken
jij bent nieuw hier he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef haakon het volgende:
[..]Welke kleur heb je ?
Roze hoop ik toch ?
Uhhuquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bent nieuw hier he?
paars natuurlijk
quote:
Een van de leuke aspecten aan gipsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat stinkt![]()
ga zo met verfstift naar de kroeg mn gips laten volkalken
Ja heb hem uitgelegd dat ik nu echt niet in staat ben die test te doen dus afgesproken dat ik die test doe zodra mn gips eraf isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:41 schreef Panda72 het volgende:
Huppel heb je die man nog gesproken over de baan die je graag wilt?
opmerking van mn zoon: ja mama moet je maar meer melk drinken, krijg je stevige botten vanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:42 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit wat bij mezelfgebroken tijdens een ruzie
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:41 schreef Lariekoek het volgende:
Ik zie altijd de tieten van Huppelmuts als ik naar een egaal vlak of naar de blauwe lucht kijk.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
opmerking van mn zoon: ja mama moet je maar meer melk drinken, krijg je stevige botten van!
Ez wel, die bijt hard.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vraag 1 blijft of je er überhaupt doorheen kan bijten![]()
en braaf, DW
Huppelkind is de fokheldquote:
wel beter dat ze er rekening mee houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja heb hem uitgelegd dat ik nu echt niet in staat ben die test te doen dus afgesproken dat ik die test doe zodra mn gips eraf is![]()
Dat was geen probleem.
Nu alleen nog even in 1 week tijd Duits leren
Ja wat moeten ze anders? Ze willen wel de best gegadigde natuurlijk, dus dan maar even wachten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel beter dat ze er rekening mee houden
En dan weekend?quote:
Want melk is goed voor elkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
opmerking van mn zoon: ja mama moet je maar meer melk drinken, krijg je stevige botten van!
Want die plast ervanquote:
Ik heb vanaf woensdag half 5 al weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:56 schreef haakon het volgende:
[..]
ja !Dinsdag ook maar vrijgevraagd. Ben maandag toch weer wasted
Omdat geen bijdrage waarschijnlijk.quote:
Ligt nog bij mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat geen bijdrage waarschijnlijk.
Heb jij mij bh gezien?
Nee? Hoezo?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat geen bijdrage waarschijnlijk.
Heb jij mij bh gezien?
Jammer van die tattoeagequote:
vind ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
wel beter dat ze er rekening mee houden
Da verklaart ;t.quote:
Ik ben ;m kwijt. Zit hier in m;n boxer op de bank.quote:
Gelukkig mag je nit stemmen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou CDA moeten stemmen, help
http://3fm.publiek-politiek.nl/Programma-s/programma-55
haaiquote:
Je brengt me op ideeen...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben ;m kwijt. Zit hier in m;n boxer op de bank.
En nu niet opeens heel snel hier komen en via ;t balkon naar binnen gaan he
ik SPquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zou CDA moeten stemmen, help
http://3fm.publiek-politiek.nl/Programma-s/programma-55
shitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Iedereen stoppen met zoeken, ik heb ;m al!
Bij mij kwam met de EU stemwijzer PVV uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig kwam er bij de stemwijzer PvdA uit
Te laat.quote:
heb je al een idee wat je stemmen gaat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bij mij kwam met de EU stemwijzer PVV uit.
Geen bier, geen tieten... nee, laat maar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Te laat.Je kan alsnog wel komen, maar er is geen koud bier.
daar ben ik ook wel voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar op D66 stemmen, die zijn voor legalisatie van softdrugs.
Groenlinks of D66 denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb je al een idee wat je stemmen gaat?
ja hoor alles goed ik ga lekker naar een beautycentra in het weekendquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
haai
alles goed ga je nog wat doen et weekend?
Ik heb alsnog wel tieten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Geen bier, geen tieten... nee, laat maar.
Ik ook, ondanks dat ik niet blow.quote:
ooeww lekker laten verwennen dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ja hoor alles goed ik ga lekker naar een beautycentra in het weekend
ik nu nog wel na de zomer moet ik stoppenquote:
Niet in het echt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb alsnog wel tieten.
En je hebt m;n tieten toch al gezien.
Ik ben ook voor, zorgt voor minder crimi, en meer belastinginkomstenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:07 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga maar op D66 stemmen, die zijn voor legalisatie van softdrugs.
kan me niet schelen ik wil gewoon in alle rust kunnen blowenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor, zorgt voor minder crimi, en meer belastinginkomsten
ja in het hof van saksen in Drenthequote:
bedanktquote:
ken het niet ik ben er nog nooit geweest naar zon beautydingquote:
is het ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
ken het niet ik ben er nog nooit geweest naar zon beautyding
lijkt me wel een keer lekker om te doen
Zolang jij mijn AOW zo betaalt, vind ik het goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan me niet schelen ik wil gewoon in alle rust kunnen blowen
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zolang jij mijn AOW zo betaalt, vind ik het goed
ik ga zondag harleys kijken hier in apeldoorn es kijken of er weer wat leuks bij staatquote:
Neem mij mee?quote:
Waarom dat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik nu nog wel na de zomer moet ik stoppen
En vooral minder overlast.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AOW is een via belastingen gefinanciëerd sociaal inkomen, en over drugs betaal je net als bij tabak een dosis accijnzen, en accijnzen zijn niets anders dan belastingenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou weer mee te maken?
dan ga ik weer naar school en dit keer wil ik het graag goed doenquote:
Sorryquote:
Je hebt vast nog wel ergens een kratje staanquote:
Denk eerder andersomquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mja waar betaal je geen belasting op tegenwoordig hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AOW is een via belastingen gefinanciëerd sociaal inkomen, en over drugs betaal je net als bij tabak een dosis accijnzen, en accijnzen zijn niets anders dan belastingen
Nee dat was de vorige keer.quote:
hoezo rechts?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat was de vorige keer.Gelukkig ben ik Bart niet, die moest eerst Fortuyn stemmen en daarna Wilders
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, ik denk de PiratenPartij omdat die internationaal georganiseerd zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee dat was de vorige keer.Gelukkig ben ik Bart niet, die moest eerst Fortuyn stemmen en daarna Wilders
Sterker nog, naast de accijns betaal je over de accijns en je rook/drankwaar ook nog eens btw. Goed bezig, die overheid. Terwijl maar zo;n 10% van de inkomsten van de overheid uit accijns bestaat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
AOW is een via belastingen gefinanciëerd sociaal inkomen, en over drugs betaal je net als bij tabak een dosis accijnzen, en accijnzen zijn niets anders dan belastingen
crimi minder voor zorgt?quote:
Dat dus, maar accijnzen zijn belastingen bovenop de belastingen heh, het zijn belastingen om consumenten te beschermenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja waar betaal je geen belasting op tegenwoordig he
het gaat er mij gewoon om dat je zo overlast verminderd als je het legaliseerd
Net als wat je hebt met drank en benzine.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
crimi minder voor zorgt?
Nee, maar waarom![]()
[..]
Dat dus, maar accijnzen zijn belastingen bovenop de belastingen heh, het zijn belastingen om consumenten te beschermen
Boven in de kantine. Maar mag nog nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je hebt vast nog wel ergens een kratje staan
leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ga zondag harleys kijken hier in apeldoorn es kijken of er weer wat leuks bij staat
heb je toch nog een beetje opgelet bij economie, bravo DWquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Net als wat je hebt met drank en benzine.
Doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik zondag even een goed 'gesprek' hebben met Bart...
is goedquote:
Niks goed opgelet bij economiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je toch nog een beetje opgelet bij economie, bravo DW
Gezelligquote:
vind ik ookquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
Het lesbiasche tienertopic is weer geopend, wie levert de plaatjes?
En die loopt in een ander topic te schreeuwen dat ik ziek ben.quote:
Naturlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Niks tegen 'm zeggen hè? Het moet natuurlijk wel als 'n verrassing komen...
Nee ik vind lesbische dingen enzo gewoon echt ranzig. 1 van de weinige dingen op seksueel gebied waar ik kots neigingen van krijg.quote:
Maar waarom dan? Wat is daar zo walgelijk aan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee ik vind lesbische dingen enzo gewoon echt ranzig. 1 van de weinige dingen op seksueel gebied waar ik kots neigingen van krijg.
Ik kan er gewoon niet tegen, ook mannen samen trouwens niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Wat is daar zo walgelijk aan?
snorretje in graverenquote:
Voorbeelden ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen, ook mannen samen trouwens niet.
Het doet me helemaal niks van binnen en krijg letterlijk braakneigingen. Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd omdat ik toch heel wat dingen erg opwindend vind waarvan de meeste mensen de maag omdraait.
Nee, die foto is kjoet.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb liever lesbisch dan zo'n opgeblazen penis
Ik kan tegen beide niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:35 schreef haakon het volgende:
[..]
Voorbeelden ?
Ik ga over m'n nek als ik 2 kerels bezig zie, dat vind ík echt nasty. Maar 2 vrouwen niet, hoor
Ja, daarom vind ik het ook zo opvallend.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:33 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen, ook mannen samen trouwens niet.
Het doet me helemaal niks van binnen en krijg letterlijk braakneigingen. Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd omdat ik toch heel wat dingen erg opwindend vind waarvan de meeste mensen de maag omdraait.
Wat jij opwindend vind maar bij anderen de maag omdraait ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik kan tegen beide niet.
Voorbeelden van?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik heb net zeker 250 dieren doodgemaakt!
Muggen hoop ik?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
mieren? spinnen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik vind 2 mannen samen leuk.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het ook zo opvallend.
2 (of meer) mannen samen wil ik trouwens ook niet zien. Ik beschouw mezelf niet zozeer 'homofoob', maar heb wel een zeer sterke afkeer tegen homosexualiteit.
En toch, 2 jonge, aantrekkelijke dames (!) samen... dat windt me toch op.
Hmm necrofilie, bloodsex, dat soort stuff.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:37 schreef haakon het volgende:
[..]
Wat jij opwindend vind maar bij anderen de maag omdraait ?
Ik ookquote:
Je werkt bij een slachtbedrijf?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ja dat snap ik niet, hoe kun je het ene homoseksuele lekker vinden en het andere vies. Dat snap ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, daarom vind ik het ook zo opvallend.
2 (of meer) mannen samen wil ik trouwens ook niet zien. Ik beschouw mezelf niet zozeer 'homofoob', maar heb wel een zeer sterke afkeer tegen homosexualiteit.
En toch, 2 jonge, aantrekkelijke dames (!) samen... dat windt me toch op.
quote:
Dus als jouw vriendin ongesteld is vind je het niet erg om .....?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Hmm necrofilie, bloodsex, dat soort stuff.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Want vrouw..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet, hoe kun je het ene homoseksuele lekker vinden en het andere vies. Dat snap ik dan weer niet.
Ik alleen als ze ieder hun lul tegelijk in dezelfde vrouw steken.quote:
Daar draait mijn maag van om jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Nope geen problemen meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin ongesteld is vind je het niet erg om .....?
Nou ja ieder zijn meugquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik alleen als ze ieder hun lul tegelijk in dezelfde vrouw steken.
Ik ook. Daarom slik ik de pil altijd door, heb ik er tenminste geen last van.quote:
Dan mag je blij zijn dat je geen vrouw bentquote:
Een ongestelde vrouw neuken is niks mis mee hoor, meestal botergeil en lekker glad.quote:
Jij ook al necrofilie?quote:
Ik moest echt hard lachenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom slik ik de pil altijd door, heb ik er tenminste geen last van.
whut? Dat vind je vies?quote:
Geen ervaring mee, necrofilie gelukkig niet, bloodsex nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met seks als zij ongesteld is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin ongesteld is vind je het niet erg om .....?
quote:
Mijn vriendin wil dat ook niet. Niet dat ik er zo op zit te wachten maar zelfs als ik het zou willen ben ik er vrij zeker van dat het niet zou mogen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met seks als zij ongesteld is?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt problemen mee gehadquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil dat ook niet. Niet dat ik er zo op zit te wachten maar zelfs als ik het zou willen ben ik er vrij zeker van dat het niet zou mogen.
Ohh vind ik niet erg als het heteromannen zijn.quote:
Hihi zo kom je nog eens ergens achter.quote:
Whut?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh vind ik niet erg als het heteromannen zijn.
En als het nou zo is:
Twee mannen snijden een vrouw de keel door, breken haar nek en dan 1 de lul in de slokdarm en de andere in de luchtpijp? Is dat dan wel weer okay?
Ik wil ;t wel, een trio met 2 mannen.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef laforest het volgende:
[..]
En als het nou zo is:
Twee mannen snijden een vrouw de keel door, breken haar nek en dan 1 de lul in de slokdarm en de andere in de luchtpijp? Is dat dan wel weer okay?
ik ook wel met een man en vrouw. Niet met twee mannen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ;t wel, een trio met 2 mannen.
Al een stuk beter.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef laforest het volgende:
[..]
En als het nou zo is:
Wanneer ben je weer in Nederland?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef laforest het volgende:
[..]
ik ook wel met een man en vrouw. Niet met twee mannen.
Kop eraf en rechtstreeks in de slokdarm neukenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:53 schreef laforest het volgende:
[..]
En als het nou zo is:
Ik vind het zelf niet prettig want ik bloed zelf altijd hevig vandaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ook niet echt mijn idee van een goede vrijpartijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Kop eraf en rechtstreeks in de slokdarm neuken![]()
Sick
WAT LACH JE NOU?quote:
Ik nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf niet prettig want ik bloed zelf altijd hevig vandaar
Je bent maagd.quote:
Dan mag je nog geen voorkeuren hebben ofwat?quote:
17 Juni en ergens in Juliquote:
ja en die ander in de luchtpijpquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Kop eraf en rechtstreeks in de slokdarm neuken![]()
Sick
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:01 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Wou je een trio doen met Ez en laforest?! Zie je 't al voor je?!
Dan heb je geen ervaring toch. Misschien vind je het wel heel lekker om vernederd en geslagen te wordenquote:
Dan weet je niet wat je voorkeuren zijn, aangezien je niet weet hoe het is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:02 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dan mag je nog geen voorkeuren hebben ofwat?
Wanneer kom je naar purmerend?quote:
omgquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-achterwerk.dhtml
Als we nu toch bezig zijn
Of een dildo onder een stratenmakers trilplaat binden en raggen maar.quote:
Weet ik niet, ben nog maar 1 keer in mijn leven in Purmerend geweest.quote:
Dan baal jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
Dat is dat ene populaire standje: De Wildersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
Wie weet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh. En Ez is het daar ook mee eens denk je?!
Dpquote:
Ik wel vakerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Weet ik niet, ben nog maar 1 keer in mijn leven in Purmerend geweest.
ehm, neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan heb je geen ervaring toch. Misschien vind je het wel heel lekker om vernederd en geslagen te worden
Maar goed, wanneer?quote:
Ja! Zijn er al mensen zo gek om het water in te duiken? (Buiten that is, zonverwarmd)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:09 schreef laforest het volgende:
Zullen we het weer over het zonnetje gaan hebben?
Dat weet je niet.quote:
Dat is ook pas sinds een half jaar jaquote:
Wel in de jacuzzi van m'n kennis buitenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ja! Zijn er al mensen zo gek om het water in te duiken? (Buiten that is, zonverwarmd)
Zo ben ik helemaal nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet je niet.En misschien vind je ;t wel heel lekker om een ander te slaan en te vernederen.
Ik zou ;t zo doen, als ik een bikini had.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:10 schreef Splodgenessabounds het volgende:
[..]
Ja! Zijn er al mensen zo gek om het water in te duiken? (Buiten that is, zonverwarmd)
Ik wel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |