dat dusquote:
komt door de tsquote:
Sure, waarom niet, Ill try any type of human boob.quote:
Zelfkennis?quote:
maar dan kan je niet motorbootenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Sure, waarom niet, Ill try any type of human boob.
met een vleugje arrogantiequote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Sure, waarom niet, Ill try any type of human boob.
levensmoe?quote:
Gemotorboot worden is leuk.quote:
Laat stoep het maar niet horenquote:
Vleugje? Daar is 20 kg arrogantie in uitgestrooid.quote:
Laat Ez het maar niet horen, dan kom ik er nooit meer vanafquote:
Ook als hij zich niet geschoren heeft?quote:
Ik zal het nooit meer doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vleugje? Daar is 20 kg arrogantie in uitgestrooid.
Lezen wel goed?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Laat Ez het maar niet horen, dan kom ik er nooit meer vanaf
quote:
Kan jij dat dan?quote:
quote:
GROLSCHquote:
aah beterquote:
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:35 schreef haakon het volgende:
[..]
GROLSCH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zag laatst bij de Sopranos ook een halve liter staan volgens mij
Ja. Jouw baard is soms best fijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ook als hij zich niet geschoren heeft?
Nee. Maar je kan ;t vanavond toch niet weer doen.quote:
quote:
Ik zat woensdag aan de HJquote:
Maar wel alcohol met titsquote:
quote:
quote:
Braaf.quote:
you are a sick fuckquote:
ik moest wel de zwetser was dichtquote:
aaaaahw.quote:
Hertog Jan en Palm.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:40 schreef Giertje het volgende:
hertog jan en grolsch zijn toch wel beide mijn favoriete bieren kan niet kiezen tussen beide
palm vind ik wel te doen op zijn tijdquote:
I knowquote:
Hertog Jan en Euroshopper halve liters.quote:
Had ook niet het idee dat ik de eerste was die dat zou zeggen tegen je hoorquote:
Palm kan altijd.quote:
Story of my lifequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ook niet het idee dat ik de eerste was die dat zou zeggen tegen je hoor
Warsteinerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef haakon het volgende:
HJ, Warsteiner, Bittburger en Grolsch boven alles voor mij
HJ is toch het beste.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet denk ik eens wat ander bier proeven, want tot nog toe alleen HJ geproeft
Bavaria is geen bier.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door DevilsWhore op 21-05-2010 13:21:58 ][b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Waarom?quote:
Omdat ik op stage zit en liever niet heb dat iedereen nepkutten en dooie piemels op mijn scherm ziet.quote:
Vandaar dat de vrouw van de Tsaar zo gek op hem was.quote:
Je had nog nooit eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezien?
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Je had nog nooit eenJawel, kwartiertje geleden nog toen ik ging pissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gezien?Ma toen kon niet het halve kantoor meekijken
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Met zo;n TT kan je wel verwachten dat dit topic NSFW is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik op stage zit en liever niet heb dat iedereen nepkutten en dooie piemels op mijn scherm ziet.
Jij hebt geen eigen kantoortje?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jawel, kwartiertje geleden nog toen ik ging pissenMa toen kon niet het halve kantoor meekijken
Als je ze kunt zien dan is de content niet geblocked op je werk dus is het ok.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Omdat ik op stage zit en liever niet heb dat iedereen nepkutten en dooie piemels op mijn scherm ziet.
Alsnog zit hij op stage, en is dit een SC waar iedereen welkom isquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met zo;n TT kan je wel verwachten dat dit topic NSFW is.
Mwa vind ik niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
grapjasquote:
Of ze gaan er vanuit dat je niet op zoek gaat naar nepkutten?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef laforest het volgende:
[..]
Als je ze kunt zien dan is de content niet geblocked op je werk dus is het ok.
Danku Naatjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog zit hij op stage, en is dit een SC waar iedereen welkom is
Dat klopt. Maar met deze TT kan je verwachten dat er iemand grappig wil doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsnog zit hij op stage, en is dit een SC waar iedereen welkom is
Stage? En dan in topic lichaamsdelen op sterk water......quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan kan jij als vast lid van de SC je nog wel gedragen door je antwoord van je nepclitoris te spoileren. Niet dat engine vervolgens zo slim is om die spoiler niet te openen, want iedereen is nieuwsgierig, maar dan hoeft hij bij het herladen niet over een nepclitoris heen te scrollen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar met deze TT kan je verwachten dat er iemand grappig wil doen.
neu klopt!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet te eten als je het mij vraagt
Ohja niet iedereen verkleint de plaatjes hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan kan jij als vast lid van de SC je nog wel gedragen door je antwoord van je nepclitoris te spoileren. Niet dat engine vervolgens zo slim is om die spoiler niet te openen, want iedereen is nieuwsgierig, maar dan hoeft hij bij het herladen niet over een nepclitoris heen te scrollen.
Misschien is ;t wel heel lekker hoor, je weet ;t niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet te eten als je het mij vraagt
Met ketchup best te pruimen hoor...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is ;t wel heel lekker hoor, je weet ;t niet.
...Toch?
Nee in ONZ SC met als titel ....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:16 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Stage? En dan in topic lichaamsdelen op sterk water......![]()
Inderdaad ja. Vooral dat hij niet iedere keer opnieuw in beeld komt schuivenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dan kan jij als vast lid van de SC je nog wel gedragen door je antwoord van je nepclitoris te spoileren. Niet dat engine vervolgens zo slim is om die spoiler niet te openen, want iedereen is nieuwsgierig, maar dan hoeft hij bij het herladen niet over een nepclitoris heen te scrollen.
Vraag 1 blijft of je er überhaupt doorheen kan bijtenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien is ;t wel heel lekker hoor, je weet ;t niet.
...Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2010 13:30:15 ]
goed van mij hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dat stinktquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat stinkt![]()
ga zo met verfstift naar de kroeg mn gips laten volkalken
jij bent nieuw hier he?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef haakon het volgende:
[..]Welke kleur heb je ?
Roze hoop ik toch ?
Uhhuquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
jij bent nieuw hier he?
paars natuurlijk
quote:
Een van de leuke aspecten aan gipsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat stinkt![]()
ga zo met verfstift naar de kroeg mn gips laten volkalken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |