quote:Het zijn het aantal fouten die gevonden door de CRC-procedure (Kijken of alle bits wel zijn aangekomen, staat mooie uitleg op wikipedia) bij het ophalen en wegschrijven naar het RAM-geheugen.
Al gedaan. svchost, csrss, etc. Allemaal gecheckt. Niets geks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:27 schreef Phreak. het volgende:
Kijk eens welke processen actief zijn, en kijk of daar rare processen tussen zitten die je niet kent.
Vervolgens kun je ff die processen googelen en kijken of ze schadelijk zijn.
Hij is twee jaar oud, en ik doe er niet veel mee: internetten, MSN, muziek luisteren, downloaden. RAM upgraden is iets wat wel kan, maar dan houdt het wel op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:27 schreef genakt het volgende:
je computer begint te verouderen ?
zo geweldig is hij niet namelijk
Ik las iets over dat harde fouten momenten zijn waarop informatie niet meer in het fysieke geheugen staat maar in het wisselbestand. Je zou je er niet druk over hoeven maken. Maar ik vind het een hoog getal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:27 schreef RemcoDelft het volgende:
Die "harde fouten" was ook het eerste wat mij opviel...
Google:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat moet lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:37 schreef Magneet het volgende:
kijk eens in je eventviewer (start> in het zoekvak eventvwr inkloppen) en dan bij systeem of er geen fouten staan.
Geen ideequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef het_fokschaap het volgende:
staat je schijf op DMA om PIO mode ?
heb je write caching aan staan ?
kom op, dit zijn van die standaard bios settings die 99% van de keren goed staanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:41 schreef het_fokschaap het volgende:
staat je schijf op DMA om PIO mode ?
heb je write caching aan staan ?
Dat snap ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:46 schreef Magneet het volgende:
als er een rood uitroepteken staat is het een error
Als ik kijk naar de tijden gebeurt dat als ik mijn consoles aan zet.quote:De machtigingsinstellingen (standaard voor deze computer) verlenen geen machtiging aan Activeren (Lokaal) voor de COM-servertoepassing met CLSID
{***-09CA-4BB6-B78D-A8F59079A8D5}
aan de gebruiker NT AUTHORITY\NETWORK SERVICE SID (S-1-5-20) met adres LocalHost (via LRPC). Deze beveiligingsmachtiging kan worden gewijzigd met het beheerdershulpprogramma van Component Services.
zijn instellingen in device managerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:49 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
kom op, dit zijn van die standaard bios settings die 99% van de keren goed staan
dan is het iig niks qua dat en bij applicaties daar veel staan? Welke virusscanner heb je trouwens draien?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar het is nogal veel info die je daar uit kunt halen.
Er zijn geen fouten geweest vandaag, de enige die langskomen zijn deze:
[..]
Als ik kijk naar de tijden gebeurt dat als ik mijn consoles aan zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |