Weet ik niet, maar ik dacht dat mei vorig jaar 256mb, 60gb of 120gb hadden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:27 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Da weet ik niet, hij is niet van mezelf geweest. Kan ik dat ergens zien?
20GB was de oorspronkelijke grootte van harde schijven bij Xboxen, dus deze is gewoon gekocht voor de introductie van 60GB schijven.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik dacht dat mei vorig jaar 256mb, 60gb of 120gb hadden.
Ff een kleine correctie hierop:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
20GB was de oorspronkelijke grootte van harde schijven bij Xboxen, dus deze is gewoon gekocht voor de introductie van 60GB schijven.
Xbox 360 Pro heette dit pakket (toentertijd kon je ook nog een Core (alleen 256mb) of Elite (120gb) kopen).
Thx voor de info. Het is gewoon een 20GB dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef Remco-TXL het volgende:
[..]
Ff een kleine correctie hierop:
De 20gb versie van de xbox heette Premium. De 60gb versie van de xbox heette Pro.
De Core is gaan heten nu Arcade.
Ik heb serieuze interesse voor 80 euro incl. verzendkosten.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:46 schreef JupilerXL het volgende:
Had een bod van 80 inclusief verzenden maar die persoon reageert niet meer... iemand die hem daarvoor wil hebben?
Nee die zit er niet op. Wel de gewoon aansluiting, ook goed beeld geeft, maar ik snap dat veel tv's meer hdmi ingangen hebben uiteraard.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:18 schreef Ralpy het volgende:
[..]
Ik heb serieuze interesse voor 80 euro incl. verzendkosten.
Is dit de versie met HDMI aansluiting? want dat is wel een vereiste voor mij.
jammer, dan gaat mijn interesse over.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:25 schreef JupilerXL het volgende:
[..]
Nee die zit er niet op. Wel de gewoon aansluiting, ook goed beeld geeft, maar ik snap dat veel tv's meer hdmi ingangen hebben uiteraard.
Omdat ik nog een andere xbox hebquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:10 schreef Wasmachinu het volgende:
Ik heb serieuze interesse. Waarom verkoop je hem?
Ja de controller is bedraad, zou er eventueel ipv de bedrade een draadloze bij kunnen doen, maar met draad is meestal handiger vind ik. Ik kan er ook spellen bij doen tegen meerprijs ja. Zie onderaan in dit topic welke spellen ik nog over heb voor de losse verkoop:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:51 schreef LuxAeterna het volgende:
Is de controller bedraad of niet? En heb je er (eventueel tegen een meerprijs) nog games bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |