quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
hmmm.... nog steeds geen zin in mensen maar moet wel uit de "ik wil alleen zijn" sleur... iemand zin in wandeling op het strand vanmiddag??Zin wellicht wel, maar ik moet vandaag echt even rustig aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
bij mijn collega was de chiropractor die hem door verwees naar het ziekenhuisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:50 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Marvelous werd ook huiswaarts gestuurd met een gebroken voet...werd gebeld offie ff terug wilde komen, ze hadden toch wat gespot op de foto
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zin wellicht wel, maar ik moet vandaag echt even rustig aan doen.
Graag gedaanquote:
Mijn tante die al bijna 40 jaar in Spanje woont wil ook NOOIT meer in een Nederland ziekenhuis terecht komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehehe doet ie goed![]()
Maar wat een amateurisme zeg in het ziekenhuis
De afgelopen 5 of 6 topics alquote:
kei hard? dit is het brabo topic nietquote:
Nog even geduld en ik zal vast een tijdje minder gaan postenquote:
Je stelt zelf dat iemand zwanger zijn niet kan vergelijken met gehandicapt zijn, maar waarom zeg je dat als je zelf niet eens weet hoe het is om gehandicapt te zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Eh nee, ik weet wel dat hoogzwanger zijn niet gehandicapt zijn is. Vier keer gedaan, remember?
Ennuh...ik begin het wel echt heel irritant te vinden dat er om de haverklap iemand roept dat ik niet alles te serieus moet opvatten! Ik heb al eens gezegd dat wanneer mijn bericht niet doorspekt is met![]()
![]()
![]()
![]()
, dat dat dan niet wil zeggen dat ik het per definitie bloedserieus heb opgenomen.
Meestal kom ik binnen bij post 275quote:
tof dat wil ik ook!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://adland.tv/commerci(...)ayland-middle-sydney
Check dat filmpjeMcDonald's
(en ja ik weiger GS linkjes te posten)
heej hoessie? op het werk of thuis vandaag?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:08 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je stelt zelf dat iemand zwanger zijn niet kan vergelijken met gehandicapt zijn, maar waarom zeg je dat als je zelf niet eens weet hoe het is om gehandicapt te zijn?
Trek die vergelijking zelf dan ook nietBij voorbaat dank.
Ik kan nergens in jouw posts terugvinden wanneer je iets gekscherends bedoelt, dus ja.. Dat mag wel wat duidelijker als je inderdaad ergens iets een grapje over maakt
Eeeeehn.. TVP
Doe dat dan ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
TvP (en mensen moeten niet zo snel zeiken....)
Je moet wel altijd even de OP goed checkenquote:
Nou, na een hele thermoskan thee blijf ik nu lopenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
TvP (en mensen moeten niet zo snel zeiken....)
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, na een hele thermoskan thee blijf ik nu lopen
Ik lees de laatste pagina en dat vind ik meestal al teveel moeitequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je moet wel altijd even de OP goed checken
gaat al wat beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo naar binnen gekeerd ben je dus ook weer niet
beterschapjesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
Ik kan niet de 18e of 19e..
maar ze hebben geen foto gemaakt omdat er geen echte aanleiding naar was. maar zoals mn voet nu voelt, hadden ze dat wel mogen doen :x
Ja, maar die OP is echt het allerallerbelangrijkstequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik lees de laatste pagina en dat vind ik meestal al teveel moeite
Man, als je hier niet in twee stukken op de post wordt binnengereden gaan ze ervan uit dat je je aansteltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:19 schreef GotC het volgende:
Ik kan niet de 18e of 19e..
maar ze hebben geen foto gemaakt omdat er geen echte aanleiding naar was. maar zoals mn voet nu voelt, hadden ze dat wel mogen doen :x
Damn, had dat eerder gezegd. Nu zijn mijn ouders speciaal voor twee lullige dingetjes voor mij naar de ikea geweestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:25 schreef RATMEN het volgende:
Relaxt!! 8,5 uur geslapen!!
En nu even lekker ontbijten en dan lekker in bad en dan naar de IKEA om nieuwe kussens te kopen. Moet er nog iemand naar de IKEA?
:p ik ken wel een heel klein meisje die graag naar de IKEA wilquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:25 schreef RATMEN het volgende:
Relaxt!! 8,5 uur geslapen!!
En nu even lekker ontbijten en dan lekker in bad en dan naar de IKEA om nieuwe kussens te kopen. Moet er nog iemand naar de IKEA?
Nou jij trekt mijn post ook lekker uit het verband zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:08 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je stelt zelf dat iemand zwanger zijn niet kan vergelijken met gehandicapt zijn, maar waarom zeg je dat als je zelf niet eens weet hoe het is om gehandicapt te zijn?
Trek die vergelijking zelf dan ook nietBij voorbaat dank.
Ik kan nergens in jouw posts terugvinden wanneer je iets gekscherends bedoelt, dus ja.. Dat mag wel wat duidelijker als je inderdaad ergens iets een grapje over maakt
Eeeeehn.. TVP
Neuh, gelukkig in dit geval niet. Lag dr in mn verpleegkundige pak, dan nemen ze het wel serieus. Maar het stomme is, ik heb eigenlijk praktisch alleen last als ik m belast, niet in rust..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Man, als je hier niet in twee stukken op de post wordt binnengereden gaan ze ervan uit dat je je aanstelt
Lekker rusten dusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, gelukkig in dit geval niet. Lag dr in mn verpleegkundige pak, dan nemen ze het wel serieus. Maar het stomme is, ik heb eigenlijk praktisch alleen last als ik m belast, niet in rust..
daarom vind het trouwens dubbel raar dat ze geen foto hebben gemaakt.... Ik ken(de) mensen die in het ziekenhuis werkte en hoefde sowieso niet te wachten en kregen makkelijker x-rays en mri scans e.d. dan andere mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Neuh, gelukkig in dit geval niet. Lag dr in mn verpleegkundige pak, dan nemen ze het wel serieus. Maar het stomme is, ik heb eigenlijk praktisch alleen last als ik m belast, niet in rust..
Stom? Lijkt me juist niet geheel onlogisch. Voetjes omhoog en wachten tot het beter gaatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon mee hoorquote:
Ik ga over een uurtje weg, stuur d'r maar langs. Enne ik heb een vriendin nu, dus het is veiligquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
:p ik ken wel een heel klein meisje die graag naar de IKEA wil
Want al die andere mensen stellen zich wel aan en collega's nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom vind het trouwens dubbel raar dat ze geen foto hebben gemaakt.... Ik ken(de) mensen die in het ziekenhuis werkte en hoefde sowieso niet te wachten en kregen makkelijker x-rays en mri scans e.d. dan andere mensen
Misschien is je vriendin nog wel erger dan jijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje weg, stuur d'r maar langs. Enne ik heb een vriendin nu, dus het is veilig.
neen maar collega's behandel je beter dan onbekende mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want al die andere mensen stellen zich wel aan en collega's niet
Belachelijk
Nou ja, verder ben ik wel tevreden over het ziekenhuis hier hoor
quote:
Had het eerder gevraagdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Damn, had dat eerder gezegd. Nu zijn mijn ouders speciaal voor twee lullige dingetjes voor mij naar de ikea geweest
Maar, 'nee' dus
Dat zei hij bij mij ook. Als ik last blijf houden de komende paar dagen, moet ik even bellen en.dan maken ze een foto. Er staat nu ook in mn status dat ik een collega van het huis benquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom vind het trouwens dubbel raar dat ze geen foto hebben gemaakt.... Ik ken(de) mensen die in het ziekenhuis werkte en hoefde sowieso niet te wachten en kregen makkelijker x-rays en mri scans e.d. dan andere mensen
tsss heb je mij weleens gezien, jij bent heul geen concurrentiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:35 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ga over een uurtje weg, stuur d'r maar langs. Enne ik heb een vriendin nu, dus het is veilig.
Ik heb nog wel Sorry, zon geplaatst vanmorgenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef MissMSX het volgende:
Zeg, wie heeft de zon eigenlijk boos gemaakt? In het hele land schijnt de zon te schijnen en hier zitten we in de bewolking
Nee, ik denk dat je 'em niet begrijpt. Ik vind het vriendinnetje van Calex ERG leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is je vriendin nog wel erger dan jij
Het is je fokking werk om onbekende mensen te behandelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen maar collega's behandel je beter dan onbekende mensen
[..]
denk nog niet dat ik vandaag toe ben aan veeeel mensen om mij heen...
Ik ben veel mens, niet veel mensenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
denk nog niet dat ik vandaag toe ben aan veeeel mensen om mij heen...
Ik begreep je dondersgoed. Ik denk dat jij mij niet goed begrijptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je 'em niet begrijpt. Ik vind het vriendinnetje van Calex ERG leuk. Maar nu ik een vriendinnetje heb, hoeft hij niet bang te zijn dat ik haar probeer te versieren
.
Calm downquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is je fokking werk om onbekende mensen te behandelen
Oooooowh, ik moet hier ook echt niet serieus op ingaan. Kan zo boos worden om dat 'corrupte' gedoe
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
tsss heb je mij weleens gezien, jij bent heul geen concurrentie![]()
* CaLeX doet schoenen weer aan
Dat heb ik vaker gehoord ...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik begreep je dondersgoed. Ik denk dat jij mij niet goed begrijpt
Als dit zo is hoor je niet in de verzorging thuis......quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
Dat laatste komt wel goed. Ik mag toch niet drinkenquote:
Oew, aandachtspuntjequote:
Wil je het me lerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste komt wel goed. Ik mag toch niet drinken
[..]
Oew, aandachtspuntje
Maar dat ga ik haar ff doorgeven, vind ze vast wel leuk om te horen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je 'em niet begrijpt. Ik vind het vriendinnetje van Calex ERG leuk. Maar nu ik een vriendinnetje heb, hoeft hij niet bang te zijn dat ik haar probeer te versieren
.
en waarom denk je dat ik nu ziek thuis zit?? stomme kut medicijnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is je fokking werk om onbekende mensen te behandelen
Oooooowh, ik moet hier ook echt niet serieus op ingaan. Kan zo boos worden om dat 'corrupte' gedoe
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat laatste komt wel goed. Ik mag toch niet drinken
Kan me niet voorstellen dat ze het niet vaker meemaakt, dus dat zal ze best wel wetenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Maar dat ga ik haar ff doorgeven, vind ze vast wel leuk om te horen.
Sterker nog Ratmen, geloof het of niet, dat heb je ook nooit gedaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:36 schreef RATMEN het volgende:
En ik was het deze keer niet die LC boos heeft gemaakt.
En toch moet je iedereen gelijk behandelen als je met je beroepsmatig in aanraking komt met mensen.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en waarom denk je dat ik nu ziek thuis zit?? stomme kut medicijnendit is dus een zeer vervelende bijwerking en sowieso is werk anders dan prive....
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Sterker nog Ratmen, geloof het of niet, dat heb je ook nooit gedaan.
BBRROOOOEEEERRRRTTTIIIIIIIIEEEEEE!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous komt ook even zeiken, gewoon om te zeiken!
GOOD MORNING DEN HAAG!!
Gadverdamme, kom jij nou ook al zeiken?! Ga dan maar weer weg hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous komt ook even zeiken, gewoon om te zeiken!
GOOD MORNING DEN HAAG!!
Om andere mensen te begrijpen? Je bent acteur. Die horen toch juist inlevingsvermogen te hebben?quote:
ik werk niet in het ziekenhuis....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En toch moet je iedereen gelijk behandelen als je met je beroepsmatig in aanraking komt met mensen.....
"iets met een plaat voor haar kop"quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ze het niet vaker meemaakt, dus dat zal ze best wel weten.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:43 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en waarom denk je dat ik nu ziek thuis zit?? stomme kut medicijnendit is dus een zeer vervelende bijwerking en sowieso is werk anders dan prive....
Kloptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Om andere mensen te begrijpen? Je bent acteur. Die horen toch juist inlevingsvermogen te hebben?
Gek is dat he?! Ik hoop niet dat het haar in de weg zit, want dat zou zonde zijn. In dat geval mag je elke dag vertellen dat ik haar zo leuk vindquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef CaLeX het volgende:
[..]
"iets met een plaat voor haar kop"
Wordt vaak genoeg gezegd, maar ze heeft de kunst van het negatifisme tot een 3de zwarte dam in beheersing
In het dagelijks leven kun je begrip ook heel goed spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Klopt. Maar das natuurlijk allemaal gespeeld
. Enne hier schijnt de zon nu helemaal zonder sluiers!!
ohw wacht ik haal 2 posts door elkaarquote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Dat waag ik dan weer te betwijfelen
.
hahah lik me reet, 1 keer is meer dan genoeg :pquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gek is dat he?! Ik hoop niet dat het haar in de weg zit, want dat zou zonde zijn. In dat geval mag je elke dag vertellen dat ik haar zo leuk vind.
BIj sommige mensen lukt me dat heel goed, zelfs best oprecht ... bij sommige helemaal nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In het dagelijks leven kun je begrip ook heel goed spelen
Dus niet mee naar de IKEA soggen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef MissMSX het volgende:
Owh en idd echte zon nu
Gauw een loempia naar binnen werken, ff douchen, dan verder soggen en Air zeggen dat hij me flink moet straffen als ik zondagavond m'n studiewerk niet af heb
Nee dat zou ook wel erg treurig zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:51 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat mag.
Maar zo boos als nu, dat ik met trillende handen zit te tikken, dat mijn hart uit mijn borstkas slaat, dat heb jij echt nooit veroorzaakt.
Sorry
Nederland is groot geworden door de internationale handel, wees daar trots op joh... bij jou druipt het chauvinisme er bijna afquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gadverdamme, kom jij nou ook al zeiken?! Ga dan maar weer weg hoor!
Met je goodmorning ... TIS NEDERLAND!!! ZEG GEWOON GOEDEMORGEN!!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nederland is groot geworden door de internationale handel, wees daar trots op joh... bij jou druipt het chauvinisme er bijna af![]()
![]()
![]()
Nou, dat zou zomaar in Nederland gefilmd kunnen zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:51 schreef Marvelous het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)een-snelweg-in-dubai
Geldt niet alleen voor ziekenhuizen, ook voor overige banen waar je veel met mensen in contact komt. Of het nou brandweerman, politieman of beveiliger is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik werk niet in het ziekenhuis....
da ken niet... we hebben niet zulke brede snelwegen in nederland en al helemaal niet met zo weinig verkeerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, dat zou zomaar in Nederland gefilmd kunnen zijn
Maar nee!!! Je lijkt wel menselijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
BIj sommige mensen lukt me dat heel goed, zelfs best oprecht ... bij sommige helemaal niet.
Nee, heb er punt 1 niets te doen. behalve genieten van jouw sprankelende gezelschap. Wat op zich natuurlijk best een goede reden zou kunnen zijn. Maar ik moet echt rustig aandoen vandaag.quote:
VOC-mentaliteitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:53 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Nederland is groot geworden door de internationale handel, wees daar trots op joh... bij jou druipt het chauvinisme er bijna af![]()
![]()
![]()
Ik ben scheidsrechter vanavond, telt dat ook?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor ziekenhuizen, ook voor overige banen waar je veel met mensen in contact komt. Of het nou brandweerman, politieman of beveiliger is.
ik bedoelde meer onze historie,vroeger waren wij een groot land op internationale schaal... vandaag de dag stellen we niks meer voor..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Ja, internationale handel, voornamelijk naar DUITSLAND!!! NEE DAAR MOETEN WE TROTS OP ZIJN!!
Ow en voor de duidelijkheid, ik hou wel degelijk van Nederland, maar chauvinistisch ben ik verre van.
A4 rond een uurtje of 13:00quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
da ken niet... we hebben niet zulke brede snelwegen in nederland en al helemaal niet met zo weinig verkeer
quote:
Ja, wij nederlandsche mensen zagen overal handel in!quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik bedoelde meer onze historie,vroeger waren wij een groot land op internationale schaal... vandaag de dag stellen we niks meer voor..
Maarja, ik vind het dus leuk om alle talen te mixen mengen! laat mij lekker![]()
Sure, het is dan well known dat de Nederlandse taal voor 60 procent uit leenwoorden bestaat, zoals bijvoorbeeld dat ik dit weekend in de intercity een croissantje zat te eten met mn laptop op schootquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ik bedoelde meer onze historie,vroeger waren wij een groot land op internationale schaal... vandaag de dag stellen we niks meer voor..
Maarja, ik vind het dus leuk om alle talen te mixen! laat mij lekker![]()
Je lokt het zelf uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]!`Pas op he!! Ga me nou niet van die nare dingen beschuldigen he!!
Moet altijd zo lachen om mensen die daarover vallen. Want wie denk je dat die arme negers verkochten aan de Hollanders? Juist, hun colleganegers van de andere stammen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:01 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ja, wij nederlandsche mensen zagen overal handel in!
A4, ja, maar dan woensdagnacht om 03:35 uur, niet overdag.quote:
Ach ja, tenslotte zijn het nog altijd mensen die de toetsen van het bord moeten bedienen hequote:
Nietus!! Je dringt het aan me opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je lokt het zelf uit
[..]
Moet altijd zo lachen om mensen die daarover vallen. Want wie denk je dat die arme negers verkochten aan de Hollanders? Juist, hun colleganegers van de andere stammen.
Ik heb alleen maar gezegd dat het zo lijkt. De conclusies die je daaraan verbindt zijn je eigen verantwoordelijkheidquote:
hahah nee die moeten bevooroordeeld zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben scheidsrechter vanavond, telt dat ook?
Nu ga ik stampen en schreeuwen .. en het bad vol laten lopen en naar de IKEA. Last call voor de IKEA over een klein uurtje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gezegd dat het zo lijkt. De conclusies die je daaraan verbindt zijn je eigen verantwoordelijkheid
Oh ik wil wel meequote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nu ga ik stampen en schreeuwen .. en het bad vol laten lopen en naar de IKEA. Last call voor de IKEA over een klein uurtje.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
hahah nee die moeten bevooroordeeld zijn
'Gesellig' in 't Duitsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:29 schreef kiekjesdief het volgende:
Zo weekeinde, is weer gezellig hier.
Leuke bijkomstigheid is dat het woord gezellig is geen enkele taal voorkomt. Het is niet met één woord te vertalen in een andere taal.
Jij bent grensrechter?? (of heet dat niet zo?)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat lukt me niet
Gelukkig heb ik er een veldscheidsrechter bij, dus die mag oneerlijk doen
Het heet assistent-scheidsrechter, hij bewaakt niet alleen de grensquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij bent grensrechter?? (of heet dat niet zo?)
Vrouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het heet assistent-scheidsrechter, hij bewaakt niet alleen de grens
Maar nee, ben plaatscheidsrechter bij softbal
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:44 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het heet assistent-scheidsrechter, hij bewaakt niet alleen de grens
Maar nee, ben plaatscheidsrechter bij softbal
Het is idd bij de voruwen, maar mannen spelen het ook hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Nix om je schuldig over te voelen, ik ben nog veel schuldigerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het is idd bij de voruwen, maar mannen spelen het ook hoor![]()
[spoiler]* CaLeX] schuldig is[/spoiler
care 2 explane?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:53 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nix om je schuldig over te voelen, ik ben nog veel schuldiger
Gemengd douchenquote:
Heb vorig jaar aan een vriendschappelijk tournooi meegedaan (mono-korfbal noemde ze dat)quote:
Vooral de korfbal feesten zijn leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat is wel een enkele keer voorgekomen ja....vooral in de junioren
Klopt, monokorfbal is best geinig en leuker voor de mensen die het nog nooit/weinig hebben gedaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Heb vorig jaar aan een vriendschappelijk tournooi meegedaan (mono-korfbal noemde ze dat)
Met 2 palen op 1 veld vind ik het wel een leuke sport om te doen
Sowieso is het hele sociale gebeuren bij ons geweldigquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vooral de korfbal feesten zijn leuk![]()
![]()
Even slikken en weer doorgaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou heb me beter gemeld voor morgen... hopen dat het goed gaatben echt nog niet in de mood ervoor maar misschien dat juist goed is om er gewoon ff door heen te gaan.
Je kunt altijd weer naar huisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou heb me beter gemeld voor morgen... hopen dat het goed gaatben echt nog niet in de mood ervoor maar misschien dat juist goed is om er gewoon ff door heen te gaan.
hou jij je zaad maar lekker bij jequote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hou jij je zaad maar lekker bij je
Je weet dat ik mn zaad graag uitdeelquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hou jij je zaad maar lekker bij je
En terechtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iedereen was nog zo gek op jouw zaad
daarom... kon mijn supervisor niet bereiken hij zo was het niet beter om morgen op AT te komen... ik zo hmm uhm jaquote:
heb een man ook nog nooit zoveel zaad zien slikkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Iedereen was nog zo gek op jouw zaad
Voordeel van een gemengde sportquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Sowieso is het hele sociale gebeuren bij ons geweldig
Truequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Voordeel van een gemengde sport
Heb al geroepen bij mij in de vriendengroep dat zodra Monokorfbal een competitie sport wordt, dat we er dan op gaan.
Wateringse Veld, is maar een klein clubje.quote:
Ahjaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:07 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wateringse Veld, is maar een klein clubje.
Wat dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:08 schreef Flappekz het volgende:
[..]
AhjaWij hebben daar nog een klein satellietje gehad, bij de voetbal en de hockey op het veld
Was wellicht aan de andere kant van het Wateringse Veld dan...bij de Erasmusweg/Dedemsvaartweg in de buurtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Wat dan?
Kan me niet herrinneren dat er hier hockey gespeeld is.
Ja, dat kan wel. Dat is SVHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Was wellicht aan de andere kant van het Wateringse Veld dan...bij de Erasmusweg/Dedemsvaartweg in de buurt
Ja klopt! En mijn cluppie speelde daar af en toe een wedstrijdje, om te proberen mensen te lokkenquote:
Ja, maar zo werkt het wel. Wij hebben ook jaarlijks een open dag icm wat andere verenigingen (waar we geen concurrentie van hebbenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja klopt! En mijn cluppie speelde daar af en toe een wedstrijdje, om te proberen mensen te lokken
In theorie werkt het zo prima idd. Maar ik geloof dat het dit keer nix heeft opgeleverdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:21 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt het wel. Wij hebben ook jaarlijks een open dag icm wat andere verenigingen (waar we geen concurrentie van hebben)
Siestaquote:
Wat mij betreft welquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeen. Kan toch wel op het werk? Op vrijdagmiddag?
Ahh! BOOOOOO! En dan noemen ze mij ambtenaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:48 schreef Civilian het volgende:
* Civilian heeft lekker zitten zonnen op het dakterras van z'n werk
Mooi zoquote:
Nouquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:51 schreef Marvelous het volgende:
ikke zit na 3 kwartier werken een kwartier op het dakterras !!
Zou ik doen, kan je bleke huid wel gebruikenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou![]()
Dan ga ik nu ook maar ff naar buiten
Heb me ook maar ff ingesmeerdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:53 schreef Civilian het volgende:
[..]
Zou ik doen, kan je bleke huid wel gebruiken
alleen je oude avatarquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:54 schreef Marvelous het volgende:
doen we een zondag middag kijkduin strand meet met koelbox?
quote:DEN HAAG - In een flatgebouw aan het Jonckbloetplein in Den Haag is vrijdagmiddag een grote brand uitgebroken.
Dat heeft de brandweer gemeld. Er komt veel zwarte rook uit de ramen en uit het dak.
Het is nog niet bekend of en hoeveel mensen er aanwezig waren in het pand. Of er gewonden zijn, is ook nog niet bekend.
De straat is afgezet en tramverkeer is er niet meer mogelijk
quote:1500505 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Den Haag-Loosduinen (Kazernealarm)
1500501 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Den Haag-Centrum (Kazernealarm)
1500450 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Den Haag (Commandant)
1500105 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Den Haag-Loosduinen (Bevelvoerder)
1500081 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (Stafofficier Operatien Brandweer)
1500080 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (AGS)
1500071 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (Woordvoerder)
1500040 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (Monteur van Dienst)
1500022 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (CvD)
1500021 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (HOvD)
1500020 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (Hoofd sectie Brandweer)
1500010 13:56:09 21-05-10 Prio 1 GV Jonckbloetplein 43 Binnenbrand (soort pand: woning) (Zeer grote brand: ja) 7170 7730 BRW Haaglanden (Lichtkrant AC Den Haag)
ik werk tot 16uurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:54 schreef Marvelous het volgende:
Misschien, moet ff kijken... GotC mag voorlopg niet op dr voet staan (zo ff krukken halen)...En ik moet nog eea voor school doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:54 schreef Marvelous het volgende:
Oplossing:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien, moet ff kijken... GotC mag voorlopg niet op de voet staan (zo ff krukken halen)...En ik moet nog eea voor school doen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Oplossing:[ afbeelding ]
GotC in een karretje :p
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:11 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Oplossing:[ afbeelding ]
GotC in een karretje :p
Toch maar niet naar t strand?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo... eindelijk gedoucht, zo ff met 2 vriendinnen bakkie doen in de stad en daarna fiets ophalen van station
Ik denk dat t zwart ziet van de mensen hoor, daar in de stad...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
zo... eindelijk gedoucht, zo ff met 2 vriendinnen bakkie doen in de stad en daarna fiets ophalen van station
rustiger dan op mijn werk... goed begin om weer ff in te komen....denk ik.... zie er best tegen opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:24 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik denk dat t zwart ziet van de mensen hoor, daar in de stad...
Gewoon lekker in de "jullie kunnen me allemaal nix schelen"-stand ... dan komt t best goedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
rustiger dan op mijn werk... goed begin om weer ff in te komen....denk ik.... zie er best tegen opmja
Dat moet vast wel lukkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef nectarientje het volgende:
GotC, heb ik iets gemist? Het laatste dat ik meekreeg was 'beetje last van mn voet' en nu ga je ineens op krukken lopen! Stressfractuur?
Flap, uurtje frisbeeen in het zuiderpark dan? Scheelt weer reistijd
Als je t effe niet meer weet, dan mag je altijd smsenquote:
Nja, de poortarts zei verzwikt, dus daar ga ik maar voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:34 schreef nectarientje het volgende:
GotC, heb ik iets gemist? Het laatste dat ik meekreeg was 'beetje last van mn voet' en nu ga je ineens op krukken lopen! Stressfractuur?
Flap, uurtje frisbeeen in het zuiderpark dan? Scheelt weer reistijd
Wat is met GotC haar voetje gebeurt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:09 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Misschien, moet ff kijken... GotC mag voorlopg niet op dr voet staan (zo ff krukken halen)...En ik moet nog eea voor school doen
hoelaat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Marvelous het volgende:
ik ga zondag iedergeval wel naar kijkduin. met koelbox!
Ik heb Sabriel in mijn kast staan! De rest heb ik wel gelezen maar nog niet mogen kopen van mezelf. Erg prettig inderdaad!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:15 schreef GotC het volgende:
Mijn favo boeken serie is Sabriel, Lireal en The AbhorsenEcht, prachtig. Lireal en the Abhorsen liggen alleen ergens bij mn ouders
. Waar, geen idee.
Oh en De boeken van de Zieners, door Robin Hobb
Erg fijn om te lezen, pure ontspanningquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb Sabriel in mijn kast staan! De rest heb ik wel gelezen maar nog niet mogen kopen van mezelf. Erg prettig inderdaad!
Van Hobb zijn de Levende Schepen ook heel prettig! En Katherine Kerr (Zilverdolk, Maanduister etc)
We gaan het meemaken! Kerr mag je van me lenen, wel in het Nederlands though maar evengoed heel heel fijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:29 schreef GotC het volgende:
Erg fijn om te lezen, pure ontspanningSabriel staat hier ook (beetje verminkt door het vele lezen..) in de kast
.
Levende schepen heb ik wel van gehoord, maar nog niet gelezen. Ronbin Hobb is ook erg prettig om te lezen. Al is het niet zo handig, ik heb boek 1 in het Nederlands, 2 in het Engels, 3 in het Nederlands.
Ben benieuwd van je van de Phillip Pullman gaat vinden
liefst al vroeg in de middag!!quote:
dat is nog een goede bestedingquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga morgen een nieuwe bril uitzoekenMet mijn net ontvangen paupergeld
Mja, ik heb deze nu een jaar of 7 en de sterkte klopt toch niet helemaal meerquote:
ze komen hier hun uitkering weer verspillenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:01 schreef kiekjesdief het volgende:
Komen de paupers dan een keer werken of zijn het de klanten?
en jij helpt ze het te verspillen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:49 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ze komen hier hun uitkering weer verspillen
Ben trots op jequote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
weer thuis! ben gesloopt maar blij dat ik het gedaan heb...... weet ik een beetje wat ik morgen kan verwachten... morgen veel met mp3 speler op in de lounge! geluid van andere mensen irriteert me![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:12 schreef Civilian het volgende:
En weer thuiswerken ging goed vandaag
wel een compleet stukje software binnen een dag geschreven
ik vroeg slapen... 5:30 opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben trots op je![]()
Ik wil vanavond wat doen maar geen idee wat
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik morgen van 9 tot 1600 op Savornin Lohmanplein werken,dus hele dag buiten zijn in de zon
ja, ik doe gewoon waar ik goed in ben!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:05 schreef kiekjesdief het volgende:
[..]
en jij helpt ze het te verspillen?
meer verspillen met een lachquote:
ik trek meer belasting geld binnen als oom agentquote:
Dat noemen ze zeedamp....en aangezien het water nog ernstig koud is zullen we er de komende tijd nog wel even last van krijgen met lekker weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef soapie het volgende:
Wat een mist ineens op Scheveningen vanmiddag....
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:10 schreef Civilian het volgende:
Geniaal dat logo van google, van pacman! En hij is nog speelbaar ook
Kom je een bakkie doen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik morgen van 9 tot 1600 op Savornin Lohmanplein werken,dus hele dag buiten zijn in de zon
Paupercentjes FTWquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:30 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb mn paupergeld ook uitgegeven aan eenn fijne broek. Mooie nieuwe Nudie Easy Emil
Als je daar mee klaar ben, wil mijn appartementje ook doen? het is niet zo groot hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:22 schreef nectarientje het volgende:
Mogguh!
Aangezien niemand zich had aangemeld om hier te komen dweilen, ga ik het zo zelf maar doen.
mag je nu ziek naar huis dan? ik ben op me werk nu...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
altijd handig... kom je op je werk, word je na een 5 kwartier opgeroepen, blijk je nog op ziek te staan
Lang leve de rechtstreekse trein voor jou! Ik moet tegenwoordig 2 keer overstappen omdat ze Arnhem-Schiphol rendabeler vinden dan Arnhem - Den Haagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef Civilian het volgende:
Zo en nu richting station en dan 2.5 uur onderweg naar enschede
Niet als die voor je neus wegrijdtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Lang leve de rechtstreekse trein voor jou! Ik moet tegenwoordig 2 keer overstappen omdat ze Arnhem-Schiphol rendabeler vinden dan Arnhem - Den Haag
Gheghe, dat is dan wel zuur ja.. had ik vorige week met de trein naar Assen, reed ook echt net weg. Half uur op het station zitten en in Amersfoort even oversteken. Niet heel dramatisch natuurlijk maar toch jammer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:20 schreef Civilian het volgende:
Niet als die voor je neus wegrijdtmoet nu ook 2x overstappen op amersfoort en almelo
Gelukkig staat de trein naar amersfoort er al. Dus kan in ieder geval al relaxen in de treinquote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gheghe, dat is dan wel zuur ja.. had ik vorige week met de trein naar Assen, reed ook echt net weg. Half uur op het station zitten en in Amersfoort even oversteken. Niet heel dramatisch natuurlijk maar toch jammer.
Wanneer kom je weer naar DH?
Leuk idee een soort klussen marktplaats, ik heb eigenlijk meer zin in zagen enzo. Iemand te vinden die wil dweilen en iets te zagen ofzo heeft? maken we een driehoeksruil.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:51 schreef nectarientje het volgende:
ah, kan ik hier dan ook een herhaalde oproep doen voor een dweilhulp? Gang, keuken en slaapkamer moeten nogTe ruil tegen het wassen van een auto!
Hoe goed ben jij in het vervangen van rotte stukken kozijn?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:00 schreef kiekjesdief het volgende:
Leuk idee een soort klussen marktplaats, ik heb eigenlijk meer zin in zagen enzo. Iemand te vinden die wil dweilen en iets te zagen ofzo heeft? maken we een driehoeksruil.
*zoekt intussen de mopwagen op*
Uit de wind is het prima maar het waait net iets te hard om echt lekker te zijn! Wat voor honden heb je?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:07 schreef kiekjesdief het volgende:
is lekker weer toch, was net met de honden buiten en eigenlijk te warm voor vest
Op zich ben ik groot genoegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:19 schreef kiekjesdief het volgende:
leuke honden ja, hoe groot moet je worden om groot te zijn?
ahhh, zo druk?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:23 schreef Marvelous het volgende:
moet ik toch langer blijven op me werk..
ahh je bent aangekomen dusquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:27 schreef Civilian het volgende:
TwenteTwents
Twentenaren
bot klotevolk ook
nee, dat valt wel mee... heeft metbezetting te maken... maarja! na vandaag heb ik 2 dagen vrij... dus dan kan ik eerder al weekend vieren! moet nu nog tot 16.00, met een beetje geluk kan ik 20 min eerder weg glippen!quote:
Ik heb een oppas-omaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Op zich ben ik groot genoegIk doelde stiekem op ouder, wijzer, rijker, paar huizen verder.. In dit huis kan ik ook geen hond hebben zelfs al zou ik samenwonen en parttime werken.
ken dat idee!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:24 schreef nectarientje het volgende:
Ideaal zo'n oma! Mijn familie woont aan de andere kant van het land en ik voor mezelf vind niet dat ik het kan maken om iemand op dagelijkse basis met mijn huisdieren op te schepen. Ik voel me soms al bezwaard als ik oppas voor een weekend voor de katten moet regelen.
dankje man, bier en koelbox staan al klaar om naar kijkduin strand versleept te worden!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:15 schreef kiekjesdief het volgende:
valt nog mee dus, fijne dagen.
Dat het maar mooi weer moge worden
Dan kom ik niet meer op visite hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef nectarientje het volgende:
gezellige drukte![]()
Ik vind honden ook best leuk maar niet te doen als je alleen woont en fulltime werkt vind ik. Later als ik groot ben en net zo'n tuin heb als mijn ouderskan er wel een hondje bij. Liefst een duitse staander, langharig uiteraard. Zoeen hadden wij vroeger ook.
Volgens mij kun je beter een leuk park verder van de kust uitzoekenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
dankje man, bier en koelbox staan al klaar om naar kijkduin strand versleept te worden!!
ligt een beetje aan het weer, maar zuiderpark is ook niet erg! of ergens in de duinen!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter een leuk park verder van de kust uitzoeken
heel de dag naar kijken en er niet van kunnen genieten is ook niet tof hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer op visite hoor
En wel echt erg jammer dat overal de zon schijnt behalve in de kuststrook
ach, ik weet het... zit ook nog op me werk...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heel de dag naar kijken en er niet van kunnen genieten is ook niet tof hoor
Wij gaan zo ook BBQ'en, met een man of tien. Eerst nog even wachten tot mijn nieuwe koelkast arriveertquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:59 schreef Lovechild het volgende:
Ik zie hier al de hele dag zon.
Morgen gaan we barbecueen
LMAO had laatst zo'n ren je rot gevalletje in de supermarkt die Raven heette. Die moeder ook de hele tijd op zo'n klagelijke toon door die zaak: Raven, doe nou rustig! Raven, doe nou niet!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef nectarientje het volgende:
Ik zat net met zo'n![]()
![]()
![]()
![]()
gezicht in de tram naast een jongetje dat Future heet
echt, hoe kun je het je kind aandoen! Hij zal toch ook echt een keer bejaard zijn, zie het al voor me in de rollatorraces!
Goede actie van mezelf net: ik ben lid geworden van de bieb
kinderen zijn hinderen, ben blij dat ik (naar mijn weten) nog geen kids heb!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LMAO had laatst zo'n ren je rot gevalletje in de supermarkt die Raven heette. Die moeder ook de hele tijd op zo'n klagelijke toon door die zaak: Raven, doe nou rustig! Raven, doe nou niet!
of met een bizarre spelling die totaal niet logisch is en waar het kind de eerste 10 jaar van zijn/haar leven niet uitkomt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:15 schreef kiekjesdief het volgende:
Bizarre namen. Ook leuk zijn de namen die niet goed uitgesproken kunnen worden door de ouders
Vorige week vroeg een cliënte aan me of ik zwanger wasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:16 schreef Marvelous het volgende:
kinderen zijn hinderen, ben blij dat ik (naar mijn weten) nog geen kids heb!
werk je in de pg?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Vorige week vroeg een cliënte aan me of ik zwanger was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |