abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81745405
ik ben nu aan ;t kijken, 6x24

maar de verbinding hapert

teringjezusteringtyfus wat spannend
Ja doei.
pi_81746074
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik wist dat er íets was, maar ik dacht dat Derek dood zou zijn ofzo
Ik had puur het gevoel ; alsof hij Christina haar gang wou laten gaan omdat ze goed bezig was..dus niet gaan helpen , maar haar de kans gunnen om een echte solo operatie....zo zag ik het eigenlijk..pas eigenlijk toen hij zo'n moeilijk gezicht trok dacht ik dat er iets mis was...maar absoluut niet dat die killer daar stond
  Redactie Frontpage vrijdag 21 mei 2010 @ 23:42:19 #103
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81746119
Dat kon ook nog Dat hij iets had van 'als ik rustig blijf, dan blijft Meredith misschien ook wat rustiger'
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 21 mei 2010 @ 23:44:42 #104
269605 vuilcontainer
Lekker vuil is niet vies!
pi_81746254
Zat echt met handen voor mijn ogen te kijken, vooral toen Bailey en Yang onder schot werden gehouden. Ik heb heel wat traantjes weggepinkt.

Erg goed dat de aflevering een politiek statement werd meegegeven: Did you know that you can buy a gun in a superstore? Het draagt meteen de belachelijkheid uit van de Amerikaanse wapenwet en de mogelijke gevolgen daarvan.
pi_81747230
Jezus wat een kutserie met een stomme kloterige kutfinale
ik kijk nooit meer!

ik ben een beetje upset
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_81747303

'eindelijk' gezien!

jemig.. wat een afleveringen! En nu weer mega lang wachten op 't vervolg!

maar Derek leeft nog!
Alex ook!
Arizona en Callie

wow.. ik vond 't een sterke aflevering, al dacht ik bij 't begin van 24 wel even dat het hele Derek onder schot houden een 'gedachtegang' was van Meredith! maar al snel bleek dat dus wel echt te zijn geweest

wow!
Ja doei.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:20:52 #107
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_81747875
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 23:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had puur het gevoel ; alsof hij Christina haar gang wou laten gaan omdat ze goed bezig was..dus niet gaan helpen , maar haar de kans gunnen om een echte solo operatie....zo zag ik het eigenlijk..pas eigenlijk toen hij zo'n moeilijk gezicht trok dacht ik dat er iets mis was...maar absoluut niet dat die killer daar stond
Ik had het gevoel dat hij dacht dat Yang misschien niet blij met zijn komst zou zijn, aangezien ze hem net gedumpt had - stress of niet. Ik had het mis....
pi_81747905
jeeeeezus wat een afleveringen!

Ik heb echt 2 uur met ingehouden adem en tranen over mijn wangen stromend gekeken.. Even bijkomen en bijlezen

Ok.. Ik vind wel dat de shooter en Cristina de show stelen. OMG wat een acteerwerk. Iedereen was super sterk (ik kon die April wel meppen ), maar echt shooter en cristina.

Ik zag ook ECHT NIET aankomen dat die shooter bij Cristina zou staan. Ik dacht dat Owen Meredith gewoon kalm wilde houden en niet "inscubte" om zo snel mogelijk Cristina te gaan helpen met opereren, omdat het down the drain leek te gaan.

Er was echt zoveel goed aan deze aflevering.. Damn!

[ Bericht 54% gewijzigd door EllaN op 22-05-2010 00:30:36 ]
pi_81748252
Grey matter, dat stukje van Shonda, geweldig helemaal zoals ik 't ook heb ervaren

en nu het lange wachten
Ja doei.
pi_81748522
Oja en mooie "kenner" dingetjes zoals dat Cristina opeens: " Pig or cow" aan zichzelf vroeg. Echt heel die scene met Derek opereren.. ZO gaaf!
  zaterdag 22 mei 2010 @ 00:40:14 #111
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_81748628
Wow, dit was de meest heftige season finale van alle series die ik ooit gezien heb. Zat zo in spanning dat ik enorme migraine heb...
Spoilers!
pi_81748848
Heb het gewoon nog een keer gekeken, alleen de stukjes met Bailey overgeslagen deze keer om de vaart er een beetje in te houden (behalve die ene scene dan dat ze zegt dat ze een nurse is) en was niet verkeerd om m nog eens te zien Fijn zo'n einde zonder al te grote cliffhanger.
(Bij CSI was dat wel anders, gebeurde iets, BAM afgelopen )

Nu even kijken of er van de zomer nog iets op tv is, heb al teveel season finales gehad deze week
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_81748909
hoe kun je de Bailey scenes nou overgeslagen hebben?

Die waren zó goed, zó mooi, briljant geacteerd, zo'n mooie manier van filmen..

een van de krachtigste verhaallijnen van allemaal
Ja doei.
pi_81749233
Agreed.. Mandy Moore was ook echt heel goed . Ik ken haar alleen van vrouwenfilms. Dit doet ze ook echt heel goed.
pi_81749347
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
hoe kun je de Bailey scenes nou overgeslagen hebben?

Die waren zó goed, zó mooi, briljant geacteerd, zo'n mooie manier van filmen..

een van de krachtigste verhaallijnen van allemaal
zoals ik al zei, dit was de tweede keer dat ik het zag. Ben het met je eens dat het goed geacteerd was, maar ik vond de rest interessanter om te zien dus gewoon doorgespoeld.
  Redactie Frontpage zaterdag 22 mei 2010 @ 01:05:42 #116
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81749634
Overigens vraag ik me af hoe die gast de OK binnen is gekomen. Er is toch maar 1 in- en uitgang
With four other people
And aliens
pi_81749729
Volgens mij heb je een "scrub"ingang en een deur waar iedereen altijd binnenwipt om van alles te vragen en zeggen.

Ik vroeg me alleen wel af waarom de SWAT na hem neergeschoten te hebben, niet gelijk doorzette. Hij was even down. Lijkt me ideaal om dan met 5 man er op af te lopen. Ze zijn altijd in de buurt van elkaar dus hij zal er niet alleen gelopen hebben.
  Redactie Frontpage zaterdag 22 mei 2010 @ 01:10:16 #118
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_81749814
Omdat Lexie in de buurt was misschien? Dat ze haar er toen niet meteen uit hebben gesleurd vond ik dan weer raar
With four other people
And aliens
pi_81749883
Ja, dat zal dan inderdaad wel. Lexie's haren zaten trouwens heel mooi
pi_81750046
ik vond het idd ook erg raar dat ze hem eerst hebben weten neer te schieten, en vervolgens niets meer doen
Ja doei.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 01:41:42 #121
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_81750761
WAUW! Super episode! Ik ben ook wel een sucker voor "ramp"-episodes in dramaseries... altijd zo heerlijk intens en een toffe wisseling van de spanning in vergelijking met de rustigere episodes. (Wat dat betreft is het natuurlijk ook makkelijk scoren. Denk maar aan de afleveringen met de bom, de ferry, enz... Ook erg tof)

En helemaal super dat Callie en Arizona weer bij elkaar zijn Echt het leukste stel van de hele serie

Wel jammer dat Charles en Reed dood zijn, want die vond ik allebei juist de leukste van de Mercy West'ers!

Om toch nog even te zeuren ( ):
  • Niemand dood van de main cast. En "nothing will ever be the same again" geloof ik dus ook nooit meer van Shonda Al hielp het wel met de spanning, want ik was er zéker van dat niemand veilig was, zelfs Meredith niet
  • Dat SWAT team was wel echt het meeste lame SWAT team ever! Eerst komen ze binnen wandelen, terwijl de schutter gewoon in plain sight op die brug staat. In plaats van dat ze hem onder schot nemen ofzo, lopen ze gewoon weg... ze zíen hem niet eens! Het eerste dat je doet als je als SWAT team een ruimte binnenkomt is toch de omgeving scannen? En vervolgens schieten ze de schutter neer, die op de grond valt en dan presteren ze het nog steeds om hem te laten lopen! Erger nog: ze gaan weer vrolijk verder met het afzoeken van alle verdiepingen. Ik bedoel: come ON! Zodra je die gast in zicht hebt, geef je toch door waar je bent en zit de rest van het team er meteen bovenop? Oh nee, want er waren maar 5 mensen in het team, die natuurlijk allemaal ergens anders zaten, want als er 1 schutter in een gebouw met honderden mensen is, dan kun je maar beter een zo klein mogelijk team inzetten want dat is veiliger

OK, dat is een beetje een frusti-speech geworden, maar de episode was echt wel mega tof! Alleen ergerde ik me met name aan het nutteloze SWAT team Nou ja, ze hebben tenminste Lexie gered.

Waar was trouwens de poepzak van Mandy Moore op het eind?! Toch nog een cliffhanger!!!! !!!!!
  • [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_81750893
    Ik bedenk me nu nog een krachtige scene. Toen Richard buiten stond en zijn attendings en residents over de 911 hoorde. Woah hoe kun je zulke dingen bedenken
      zaterdag 22 mei 2010 @ 01:54:37 #123
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_81751003
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 01:47 schreef EllaN het volgende:
    Ik bedenk me nu nog een krachtige scene. Toen Richard buiten stond en zijn attendings en residents over de 911 hoorde. Woah hoe kun je zulke dingen bedenken
    Ja, dat was briljant gedaan! Je stelt je helemaal voor hoe je daar staat en niet precies weet wat er gebeurt en dat elk stukje informatie uit het ziekenhuis zowel opluchting (oef! Lexie leeft en Christina ook!!) als angst (nee! Er zijn allemaal mensen dood! En Derek is neergeschoten!) met zich meebrengt.

Ik bedenk me opeens dat we niet meer zagen hoe Bailey hoorde dat Reed niet meer leefde. Dat leek me juist nog zo'n emotioneel moment: dat ze die boodschap niet eens meer kan overbrengen omdat zowel Charles als Reed dood zijn
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    pi_81751016
    heb geen reacties van jullie gelezen nog, maar ben 6.24 aan het kijken en het is spannend als hell...

lexie staat nu tegenover de schooter, en tering ik lees net het laatste bericht hierboven dat ze gered word... kut... haha
    pi_81751217
    donder op man... iedereen gaat dood...

edit: valt nog mee...

[ Bericht 30% gewijzigd door resque op 22-05-2010 02:28:34 ]
      zaterdag 22 mei 2010 @ 07:42:27 #126
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_81752426
    quote:
    Shonda Answers Post-Finale Questions

Finally, the answers from Shonda that many of us are looking for! Won’t keep you any longer with my chatter…

So what have the last 18 hours been like for you? I know you were nervous about this episode.
    SHONDA RHIMES: I was. I was very nervous because I felt like what was coming wasn’t territory that we’d ever covered before, and I didn’t know how the audience was going to take it. I feel like I got a lot of really good responses from it, and I feel like it was an emotional ride for everybody. I wanted it to feel a little bit like a stand-alone movie, and I think it did.

One of the most controversial aspects of the finale was Meredith’s miscarriage. Did you ever consider a different outcome?
    RHIMES: If she didn’t have the miscarriage, she wouldn’t have been pregnant at the beginning of the episode.

So the pregnancy was all about the miscarriage?
    RHIMES: It wasn’t necessarily all about the [miscarriage], but it was about Meredith Grey being truly happy. And for me, when you’re watching that storyline, when Meredith is having a miscarriage and she basically says, “I’m having a miscarriage. I need Lidocaine. Are you going to help me or not?,” you realize how incredibly strong she is and how badass she’s being in that moment. To me, that’s the hero moment. If you don’t have that moment you don’t really have the story of Meredith Grey.

At the end of the episode, she throws her positive pregnancy test in the trash. What did that symbolize?
    RHIMES: The death of the exciting dream that she had been holding on to all day… I feel like you don’t ever know how much you want something until its been taken away from you. Meredith figured out in this episode how much she wanted to be with Derek, how much she wanted to be his wife, and how much she wanted to have his children.

You once said Mer and Der would never have children. Have you changed your mind about that?
    RHIMES: [Long pause] Yes. I’ve written my way out of that I think.

So there may still be a baby in their future?
    RHIMES: Definitely. For me, this is the beginning of the baby story.

I’m curious about the decision to end the episode with just Meredith, as opposed to Meredith at Derek’s bedside.
    RHIMES: The [episode] was not about aftermath. And to me, to see Meredith and Derek happy with everything and fine was a scene of aftermath.

Will the season premiere be about the immediate aftermath?
    RHIMES: I don’t know.

So you haven’t decided whether there will be a time jump?
    RHIMES: We’ve talked about it. We’ve talked about it endlessly. We’ve come up with 40 thousand different scenarios. The truth is, I’m exhausted. We just finished season 6. I don’t even want to think about season 7.

How does Meredith not revert back to dark and twisty Meredith after all of this?
    RHIMES: I don’t know how she doesn’t, but she doesn’t. I think in a lot of ways Meredith has become the mother of the group. I don’t think there’s a lot of room for dark and twisty when everybody’s been affected. We joke a lot in the writers’ room that because Meredith’s childhood was so damaging that, in a way, she’s better equipped to handle this stuff than anybody else.

How did you arrive at the decision to kill off Reed and Charles?
    RHIMES: It was both really easy and really hard. We’ve been layering in these people all season, and I wanted you to feel comfortable with them and their personalities. I also really wanted [to lose] people who we barely knew. It’s sort of like what Charles says to Bailey: “I know you really didn’t like me.” And Bailey says, “Oh, I liked you.” And then he’s gone. By the time we fell in love with him, he was gone.

Did you ever think, In order to do this story justice, I need to kill off a major character?
    RHIMES: No, because — and I said this before the episode ever aired — this was not about who lived and who died. To me, it was about what was gained and what was lost. The real death of the episode is the miscarriage.

Had Katherine Heigl not left the show, what role would Izzie have played in the finale? Would she have been killed?
    RHIMES: I have no idea.

Really?
    RHIMES: Really.

Talk to me about the decision to have Alex call out for Izzie after he was shot.
    RHIMES: I really wanted to find a way to deal with how much Alex is missing Izzie. And it felt really poignant to me that if he was lying on a table dying he’d be calling for her.

Lexie confessed her love for Alex, but some fans aren’t buying it. She didn’t really make a decision between Alex and Mark in that moment, did she?
    RHIMES: I don’t think she could have possibly made a decision in that moment. The thing I think is interesting is that Alex definitely made his decision. So I don’t necessarily know that there’s a triangle there. When Alex called for Izzie — when in your hour of need you’re calling for another woman — I think he made his decision. So I don’t think there’s a triangle.

In other words, hope is very much alive for Mark and Lexie?
    RHIMES: Yes, there’s definitely hope.

Let’s shift gears to the actual crisis itself. I get that there’s a certain suspension of disbelief that comes with stories like this. But I don’t get why the SWAT team didn’t take the gunman out after they shot him the first time. It looked like they easily could have gotten a second shot in there.
    RHIMES: They didn’t have a clear shot of him again.

But he was just laying there on the floor.
    RHIMES: But Lexie was in between them. And then she got up and was still in between them. And she’s running away and he’s running away at the same time. So I don’t see that they could have gotten a clear shot.

Fans are joking that Seattle has the worst SWAT team in the country.
    RHIMES: That’s a shame because we have these super awesome SWAT guys who talked us through everything. And we had a meeting in which I said, “Seriously, it would be five guys in a group searching [the entire] hospital? That sounds crazy to me.” And they said that’s how it works. And for me, it made it so much more horrible because that hospital is enormous. And the idea that just five guys are going to save them is ridiculous on so many levels, and yet, that’s how it works. When you’re looking for a shooter, you don’t have a bunch of people all spread out apparently.

Jessica Capshaw is pregnant in real life. Arizona decides at the end of the episode that she wants to have kids with Callie. Is there a connection there?
    RHIMES: No — although I love that Jessica is pregnant. I feel like every year we have to have somebody on the show who’s pregnant and we have to hide the pregnancy. It’s what we do now.

So the pregnancy won’t be written into the storyline?
    RHIMES: Nope.

Where was Bailey’s beau Ben in this episode?
    RHIMES: Ben was not working that day. There was a great debate in the writers’ room that we should have Bailey say something about Ben not working. And I felt like, no, we only see Ben sporadically as it is. He’s not at work that day. And I didn’t want to spend time — because we have so little of it and I had to leave 18 minutes on the cutting room floor — chatting about where Ben was. I felt like you knew Ben wasn’t there because you didn’t see him there. [But] I think that’s going to [fallout] about that later.

So we’ll see some resolution there — even though Jason George (Ben) is on your new show, Off the Map?
    RHIMES: I hope so.

You mentioned in your blog post about the finale that April and Jackson are “part of the tribe now.” What did you mean exactly?
    RHIMES: For the purpose of story — because I don’t write things thinking, What are the business decisions going on in the background — April and Jackson have really been folded into the group.

I understand no official decision has been made about Sarah Drew and Jesse Williams becoming series regulars next season, but, at this point, can any argument be made against it happening?
    RHIMES: I don’t have one. Do you?

I don’t.
    RHIMES: I don’t have one either.

Creatively, do you want them to stick around?
    RHIMES: I do. It’ll depend on what the studio and the network decide to do with those actors, but I fully advocate to have them.

Kim Raver has already been upgraded to a series regular, but some are questioning Teddy’s future now that Owen has chosen Cristina.
    RHIMES: This whole idea that Teddy only exists [as part of a triangle is ludicrous]. Teddy is Cristina’s teacher. Derek would be dead if Cristina had not had Teddy around. That’s how I look at it. I will say it again, the studio and network have to renew everyone’s options, and they have not done so yet. But it is my intention that we will see Teddy next year.

When Owen chose Cristina, he really chose her, right?
    RHIMES: Yes. He definitely chose her.

So that triangle is, for all intents and purposes, over.
    RHIMES: That triangle is done.

But Cristina broke up with Owen in that episode.
    RHIMES: That is true.

So they’re not technically together.
    RHIMES: I tried really hard to get in an Owen-Cristina scene where he holds her after Derek survived. But all my [medical advisers] kept saying, “If Owen holds Cristina, she can no longer operate on Derek. She’s become unsterile.” There was a big fight about it and finally I had to go with “the look.” And I felt like Sandra [Oh] and Kevin [McKidd] adequately and brilliantly portrayed in “the look” that there was still something there.

You previously teased this episode as a game-changer. How has the game been changed?
    RHIMES: Here’s why I said that: When you face a situation like this — when the entire hospital has turned into a crime scene — everyone you know has faced life or death. It’s an incredibly traumatic event. Everything you knew, believed, felt, and required of the characters in terms of what their stories have been or what you believed about them no longer exists. Part of what’s interesting about next season is that we can start anywhere — in any emotional state — and almost anything can happen because we just came out of this. It’s not like tomorrow they come back being the exact same characters. They’re all sort of fundamentally changed.
    We zijn niet de enige die moeite hebben met dat SWAT-team!
    Ik vind Shonda altijd zo naar overkomen, of 't nou in een interview is of op twitter of in een eigen blog: 't lijkt altijd of ze zich aangevallen voelt...
      zaterdag 22 mei 2010 @ 08:24:58 #127
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_81752604
    De afleveringen waren enorm heftig.
    Ik had ook wel het idee dat ze mr Clark al een paar keer hadden kunnen schieten. En toen Owen zo raar die OK in ging toen wist ik al dat er iets was, maar wat geen idee.

Ik vond het jammer dat Meredith een miscarriage kreeg, maar uit het interview met Shonda snap ik dat het juist de bedoeling was.
    ~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
      zaterdag 22 mei 2010 @ 09:41:14 #128
    69724 Lucky_Strike
    Hello Sweetie
    pi_81753369
    Oh nee, ik bedenk net dat depri Mededith volgend seizoen weer terug kan zijn vanwege die miskraam... Te begrijpen dat je dan niet happy bent, maar ik ben juist zo blij met de vrolijke lovey dovey Meredith.
    Spoilers!
    pi_81753444
    Ik denk/ hoop dat het feit dat Derek nog leeft haar genoeg geeft om niet weer dark en twisty te worden.

Ik vond het ook mooi om te zien hoe ze veranderd was. De vorige keren dat ze in gevaar kwam, was ze ergens egoïstisch en flirtte ze met de dood (die bom, het stoppen met zwemmen). Deze keer ging ze weer voor de loop van een geweer staan, maar juist uit liefde voor anderen. Het willen redden van Derek, Lexie, Richard, Cristina etc.
    pi_81753650
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
    Oh nee, ik bedenk net dat depri Mededith volgend seizoen weer terug kan zijn vanwege die miskraam... Te begrijpen dat je dan niet happy bent, maar ik ben juist zo blij met de vrolijke lovey dovey Meredith.
    Dat gebeurt niet. Lees Shonda's blog maar.
    You make me dizzy, Miss Lizzy,
    The way you rock'n'roll
    Ik heb je lief mijn hele leven
      zaterdag 22 mei 2010 @ 10:20:20 #131
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_81753874
    Ík denk inderdaad dat Meredith eindelijk een plek heeft kunnen geven aan liefde die ze heeft voor haar omgeving. Voorheen was ze altijd onwijs negatief, en nu is het positief. Superbedacht van Shonda weer.
    Shonda rules.... en dan te bedenken dat ze nog 18 minuten heeft moeten knippen zeg. Ben benieuwd naar dat materiaal.

Echt onwijs sterke afleveringen waren dit.

En ja waar straks te beginnen..... ga je meteen na dat moment verder of pak je een paar maanden later als iedereen weer herstellende/hersteld is?
    pi_81753946
    Ze hebben het zo gebracht dat Meredith in het begin zeer happy was met de zwangerschap en met haar leven. Aan het eind verliest ze dus de baby ; maar wat Shonda dan zegt klopt wel : Je weet pas dat je iets wilt, als je het kwijt bent. Dus in andere woorden : Meredith realiseert zich nu dat ze een kind wilt.

Bovendien zal ze een happy persoon blijven, volgens haar blog inderdaad. Vond haar personage deze 2 eps zeer goed ontwikkeld.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 10:34:55 #133
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_81754169
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 01:55 schreef resque het volgende:
    heb geen reacties van jullie gelezen nog, maar ben 6.24 aan het kijken en het is spannend als hell...

lexie staat nu tegenover de schooter, en tering ik lees net het laatste bericht hierboven dat ze gered word... kut... haha
    Kom dan ook gewoon niet in het topic voordat je de aflevering hebt bekeken. Ik snap sowieso niets van mensen die hier komen posten dat ze "nog moeten kijken", met het risico hier allerlei spoilers over de aflevering te lezen.
    pi_81754443
    Geweldige season finale. Een finale zoals die hoort te zijn.
    pi_81754458
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 10:34 schreef TNA het volgende:

[..]

Kom dan ook gewoon niet in het topic voordat je de aflevering hebt bekeken. Ik snap sowieso niets van mensen die hier komen posten dat ze "nog moeten kijken", met het risico hier allerlei spoilers over de aflevering te lezen.
    ik heb gewoon 'blind' gepost.

Topic openen, voor de zekerheid END, en dan 'tvp' zonder iets verder te lezen, kan best dus
    Ja doei.
    pi_81754608
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 07:42 schreef babette21 het volgende:

Ik vind Shonda altijd zo naar overkomen, of 't nou in een interview is of op twitter of in een eigen blog: 't lijkt altijd of ze zich aangevallen voelt...
    Ja he....zelfs uit die geschreven interviews heb ik echt het idee dat ze van die bitchy antwoorden geeft. Nergens ook een geintje of een indicatie dat ze dit met plezier doet.

Maar goed zolang ze ons dit soort afleveringen geeft, dan vergeven we dat dr
    pi_81754783
    Bizar dat die Teddy-Owen-Cristina-triangle opgelost is, en die Mark-Lexie-Alex eigenlijk ook. Dat vergeten we gewoon door alle drama . En Meredith wil baby's en Callie en Arizona zijn ook weer bij elkaar. Eigenlijk was het alleen maar een goede finale, maar dat wordt zo overschaduwd door Mr Clark en al het bloed .
    pi_81754802
    Ik moet zeggen dat ik Shonda niet zo mag, maar in interviews vind ik haar niet extreem bitchy ofzo, en ze kan gewoon echt goed schrijven .
    pi_81755079
    de acteur die Mr. Clarke speelt vind ik ook echt wel heel goed.. en dat voor een 'gastrol'
    Ja doei.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 11:19:02 #140
    139330 TNA
    For the stars that shine
    pi_81755204
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
    de acteur die Mr. Clarke speelt vind ik ook echt wel heel goed.. en dat voor een 'gastrol'
    Ja, die kan wel rekenen op een nominatie bij de Emmy's.
      Redactie Frontpage zaterdag 22 mei 2010 @ 11:21:19 #141
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_81755272
    Ik opende trouwens per ongeluk eerst ep. 24 en zag Derek dus al op de grond liggen
    With four other people
    And aliens
      zaterdag 22 mei 2010 @ 11:40:24 #142
    231574 automatic_
    muppetinnetje.
    pi_81755810
    Pfff... wat een aflevering...
    "It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
      zaterdag 22 mei 2010 @ 12:21:01 #143
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_81757022
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 11:21 schreef Etcetera het volgende:
    Ik opende trouwens per ongeluk eerst ep. 24 en zag Derek dus al op de grond liggen
    OK, dat is wel een suffe fout
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    pi_81757291
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 11:19 schreef TNA het volgende:

[..]

Ja, die kan wel rekenen op een nominatie bij de Emmy's.
    Sandra Oh hopelijk ook.

Plus.. Per ongelijk 24 openen.. Auw
    pi_81757483
    Ik vraag me af of Meredith Derk gaat vertellen over de miskraam... misschien (nog) niet meteen, maar ik zie het eigenlijk wel gebeuren dat April per ongeluk dr mond voorbij praat tegen Derek.

Dat ze bij m op bezoek gaat en zegt 'I'm so sorry about the baby' en dat Derek dan 'what baby?' zegt
    Owen weet het ook natuurlijk, maar ik zie April er eerder voor aan 'om dr mond voorbij te praten.'
    pi_81758828
    Het viel me, zoals velen, tijdens het kijken ook op hoe bizar goed er geacteerd werd inderdaad. Zelfs Mandy Moore, die ik voornamelijk zag als de clumsy vriendin van JD uit Scrubs, speelde het fantastisch. Oh, en Zhenar, een stomazakje zit doorgaans direct op de buik geplakt, dus die zie je niet als ze aangekleed is.

Ik vond en vind Meredith nog steeds geweldig . Het zou ook totaal niet kloppen als ze nu weer terug zou gaan naar de dark en twisty kant inderdaad, omdat ze zó volwassen is geworden in de afgelopen seizoenen. Wel verwacht ik dat dit alles zo traumatisch is voor Derek dat hij in ieder geval stopt met het Chief-zijn.

Man, voor iemand die de serie al 6 jaar obsessief volgt is zo'n aflevering echt niet goed . Ik heb anderhalf uur halfhuilerig op het puntje van m'n stoel gezeten in uiterste spanning .
      zaterdag 22 mei 2010 @ 13:38:01 #147
    128491 J-net
    Prettig gestoord
    pi_81759114
    Ik denk dat het inderdaad wel eens het keerpunt kan zijn dat Webber terugkomt als chief en Derek zich vooral lekker gaat richten op onderzoek en opereren. Hij houdt helemaal niet van al het papierwerk. Heb trouwens het idee dat Webber minder papierwerk deed, of er minder over klaagde.
    pi_81759181
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 13:38 schreef J-net het volgende:
    Ik denk dat het inderdaad wel eens het keerpunt kan zijn dat Webber terugkomt als chief en Derek zich vooral lekker gaat richten op onderzoek en opereren. Hij houdt helemaal niet van al het papierwerk. Heb trouwens het idee dat Webber minder papierwerk deed, of er minder over klaagde.
    Hij deed het al jaren, Derek is net begonnen en had (zoals vaak met bestuurlijke functies) blijkbaar geen realistisch beeld van hoeveel werk het is.
    pi_81762834
    quote:
    Derek zal inderdaad een onwijs schuldgevoel hebben, omdat hij de oorzaak is van dat die Clark naar het ziekenhuis kwam.

Moet zeggen dat ik zelfs nu ; wat ik echt niet vaak heb ; nog steeds aan de finale moet denken. Echt complimenten aan Shonda en de schrijvers, en natuurlijk Meredith,Christina en Lexie / Bailey. Heb het idee dat in Grey's de vrouwen toch beter acteren over het algemeen ; zowiezo in drama, terwijl acteurs het juist beter doen in films of actie / mysterie series.
      Redactie Frontpage zaterdag 22 mei 2010 @ 16:14:55 #150
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_81763013
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 12:21 schreef Zhenar het volgende:

[..]

OK, dat is wel een suffe fout
    Had het wel al door toen ik klikte, maar ja dan wordt VLC wel geopend natuurlijk
    With four other people
    And aliens
    pi_81763361
    Wauw....geweldige aflevering. Nu weer ff de tijd om seizoen vanaf aflevering 1 weer eens te bekijken
    Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk weer?
    pi_81763805
    quote:
    Denk dat Derek het werk heeft onderschat, hij leek ook meer moeite te hebben met bepaalde beslissingen dan Richard zou hebben, alsof hij nu de verantwoordelijk van de baan pas besefte.

Ik hoop dat Derek door dit alles stopt met chief zijn en dat Richard dat weer gaat doen. Kan Derek weer vaak opereren en heeft hij tijd om met Mer een gezinnetje te stichten
    Feauteaux
    You make me sick, because I adore you so...
    Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
    pi_81767738
    ik vind heel dat verhaal tussen meredith en derek niet meer boeiend eigenlijk... ik vind little grey en mark veel interessanter eigenlijk lexie
    pi_81770801
    Ik vind Merder juist heel leuk de laatste tijd .
    pi_81772753
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 20:37 schreef EllaN het volgende:
    Ik vind Merder juist heel leuk de laatste tijd .
    Inderdaad. Vind haar in de loop der seizoenen ook erg onderschat. Zij is toch het hart van de serie ; en haar ontwikkeling van het personage is erg goed gedaan ( dark en twisty naar happy ).

Ook Lexie heeft zichzelf ontwikkeld ; van nieuwe intern en een opdringerig half zusje van Meredith naar wat ze nu is. Mooi om te zien hoe Meredith en Lexie naar elkaar zijn gegroeid ook...niet de beste vriendinnen maar ze accepteren elkaar en geven om elkaar ; mooi geschreven dus.
    pi_81774181
    tvp , zo maar weer even een aflevering kijken
    And I know if the love is alright ,You don't have to look up at the stars no no no no
    pi_81785870

Ik heb zó vaak hardop gegild van schrik!
    Iedere droom moet je in een potje vangen.
      zondag 23 mei 2010 @ 17:23:23 #158
    16082 Wytze
    ...Confidential
    pi_81795024
    Wow! Wat een gewelidige season finale! Toen ik die kerel in het begin zag wist ik gelijk wat er zou gaan gebeuren. Maar dat was denk ik voor iedereen voor de hand liggend.

Jammer dat Reed dood is, ik vond haar toch wel leuk. En ook die andere gozer vond ik wel lachen. Ik vind die Jackson ook een toffe pik, en die band die hij met Christina heeft is ook leuk "BAD ASS!" Toch hoop ik er op dat Owen en Christina bij elkaar blijven.

Ik had trouwens niet gehoord dat Alex om izzie riep toen die neer geschoten werd?!

Van alle series die ik volg heeft Greys mij dit seizoen toch echt het meest verast. Echt met afstand op #1 de beste serie. Ze hebben de lat echt hoog gelegd afgelopen seizoen en ik hoop dat daardoor het volgende seizoen niet in het niets valt.

Als enige puntje van kritiek vond ik het ook "belachelijk" dat die SWAT dude niet gelijk die gozer neer pofde nadat ie hem neer geschoten had.
    "Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
    pi_81796244
    quote:
    Op zondag 23 mei 2010 17:23 schreef Wytze het volgende:

Ik had trouwens niet gehoord dat Alex om izzie riep toen die neer geschoten werd?!
    Deed ie ook niet, hij had het pas over Izzie toen Lexie en Mark met hem bezig waren en hij een beetje fuzzy werd omdat ie zoveel bloed had verloren..
      zondag 23 mei 2010 @ 22:45:40 #160
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_81810497
    Wauw wat een aflevering.... dat die Charles dood ging was echt wel de mooiste scene vond ik!! Eigenlijk was alles heftig en mooi! Pfff zit nog bij te komen!
    pi_81811274
    Ik heb m gewoon 2 keer gezien en ga 'm nog een keer bekijken. Ik vond 'm zo indrukwekkend!
    Tralalalaaa
    pi_81820751
    gisteren ook weer gezien. Bailey bij de lift blijft toch een tranentrekker
      maandag 24 mei 2010 @ 10:18:17 #163
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_81821801
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 09:14 schreef Rianne84 het volgende:
    gisteren ook weer gezien. Bailey bij de lift blijft toch een tranentrekker
    Ja he! Die staat op nr 1 als tranentrekker! Meredith haar gegil als Derek neergeschoten wordt was ook wel indrukwekkend.
    pi_81822199
    Was ook wel typisch natuurlijk, liften die NIET werken bij Grey's Dat gebeurt anders nooit, die dingen doen het altijd! (ja ik weet, lockdown enzo).

Was mooie scene idd.
    Tralalalaaa
      maandag 24 mei 2010 @ 17:53:40 #165
    118721 Trafasi
    Nobody loves nothing...
    pi_81837012
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 11:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
    Blog of Shonda Rhimes, why she made decisions

Wel goed bedacht, waarom ze Meredith zwanger heeft gemaakt maar ook een miskraam heeft geschreven.

En wat speelde die killer, de rol toch goed. Je zou bijna vergeten dat het een acteur is..het lijken echte mensen allemaal, maar het zijn maar rollen
    Mooie blog idd, nu wil ik de extended filnale

----
    On the finale:
    De teeering, wat een finale! schrikken, janken, snikken
    Vond em echt super, alles was mooi en zielig
    Goede serie, 6 seizoenen en nog boeiend, komt niet veel voor!
    Can you picture what we'll be, So limitless and free?
    [TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
      maandag 24 mei 2010 @ 17:55:50 #166
    139330 TNA
    For the stars that shine
      maandag 24 mei 2010 @ 18:13:52 #167
    118721 Trafasi
    Nobody loves nothing...
    pi_81837657
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
    Het viel me, zoals velen, tijdens het kijken ook op hoe bizar goed er geacteerd werd inderdaad. Zelfs Mandy Moore, die ik voornamelijk zag als de clumsy vriendin van JD uit Scrubs, speelde het fantastisch. Oh, en Zhenar, een stomazakje zit doorgaans direct op de buik geplakt, dus die zie je niet als ze aangekleed is.

Ik vond en vind Meredith nog steeds geweldig . Het zou ook totaal niet kloppen als ze nu weer terug zou gaan naar de dark en twisty kant inderdaad, omdat ze zó volwassen is geworden in de afgelopen seizoenen. Wel verwacht ik dat dit alles zo traumatisch is voor Derek dat hij in ieder geval stopt met het Chief-zijn.

Man, voor iemand die de serie al 6 jaar obsessief volgt is zo'n aflevering echt niet goed . Ik heb anderhalf uur halfhuilerig op het puntje van m'n stoel gezeten in uiterste spanning .
    Precies dat!
      maandag 24 mei 2010 @ 18:17:54 #168
    118721 Trafasi
    Nobody loves nothing...
    pi_81837807
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 10:18 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja he! Die staat op nr 1 als tranentrekker! Meredith haar gegil als Derek neergeschoten wordt was ook wel indrukwekkend.
    Dat was echt mijn door-de-grond-zakken-kippenvel-huiliehuilie moment poehee
    pi_81837867
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef Trafasi het volgende:

[..]

Dat was echt mijn door-de-grond-zakken-kippenvel-huiliehuilie moment poehee
    Inderdaad, dat was echt een emmy awarding moment voor Pompeo in mijn ogen.
      maandag 24 mei 2010 @ 22:43:33 #170
    16082 Wytze
    ...Confidential
    pi_81851447
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 18:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Inderdaad, dat was echt een emmy awarding moment voor Pompeo in mijn ogen.
    Ik vond Christina op het einde in de OR beter
    "Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
    pi_81852236
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 22:43 schreef Wytze het volgende:

[..]

Ik vond Christina op het einde in de OR beter
    Ja, bijna iedereen had een zeer sterk moment. Leek wel alsof iedereen boven hun normale niveau acteerden.
    Deze aflevering verdiend een award, net als Sandrah Oh ( Christina ), Ellen Pompeo ( Meredith ), Chyler Leigh ( Lexie ) en Chandra Wilson ( Bailey ). Andere personen hadden ook zeer goede momenten ; maar de genoemde 4 staken er echt bovenuit. Geboren drama - vrouwen
    pi_81853280
    quote:
    Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, bijna iedereen had een zeer sterk moment. Leek wel alsof iedereen boven hun normale niveau acteerden.
    Deze aflevering verdiend een award, net als Sandrah Oh ( Christina ), Ellen Pompeo ( Meredith ), Chyler Leigh ( Lexie ) en Chandra Wilson ( Bailey ). Andere personen hadden ook zeer goede momenten ; maar de genoemde 4 staken er echt bovenuit. Geboren drama - vrouwen
    Woah toen Owen de OR binnenliep en Cristina echt wanhopig " Owen" zei. En Mer toen Derek neergeschoten werd.. En Bailey toen ze zei dat ze een nurse was.. Kippenvel!
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:47:03 #173
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_81868280
    Kom er net achter dat op tv de afleveringen gestopt zijn... Weet iemand wanneer Net5 weer door gaat met uitzenden?
    Miauw
    Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
    pi_81868366
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Lips het volgende:
    Kom er net achter dat op tv de afleveringen gestopt zijn... Weet iemand wanneer Net5 weer door gaat met uitzenden?
    Dit is het USA topic, daar zijn we al verder.
    Maar ik denk in het najaar ergens.
    pi_81868419
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 11:21 schreef Etcetera het volgende:
    Ik ook
    Noot noot.
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:51:51 #176
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_81868442
    Oh sorry, verkeerde topic dan
    Miauw
    Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
      dinsdag 25 mei 2010 @ 14:05:46 #177
    118721 Trafasi
    Nobody loves nothing...
    pi_81868931
    Ik neem aan dat iedereen hem nu gezien heeft?
    If not, MAJOR SPOILER! If so; nog even na-kippenvellen:

[ Bericht 12% gewijzigd door Trafasi op 25-05-2010 14:18:16 ]
    pi_81873724
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 14:05 schreef Trafasi het volgende:
    Ik neem aan dat iedereen hem nu gezien heeft?
    If not, MAJOR SPOILER! If so; nog even na-kippenvellen:

Echt nagenieten blijft echt de beste season finale ooit , zowiezo de beste episode
    pi_81907173
    Weet iemand trouwens in welke aflevering de vrouw van de schutter doodgaat? Of is dat nooit te zien geweest in een aflevering, want ik kan het me niet zo herinneren. Komt natuurlijk door al die lange pauze's tussen de afleveringen..
    pi_81908460
    S06E19 . Prachtige aflevering met Alex's broer . Bedankt voor een aanleiding om snel door wat eps te springen weer
    pi_81908533
    Aha, dank je! Nu herinner ik me trouwens weer vaag dat Lexie de stekker eruit moest trekken van Derek... en een man die smeekte dat niet te doen...
    pi_81915221
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 09:44 schreef emss het volgende:
    Aha, dank je! Nu herinner ik me trouwens weer vaag dat Lexie de stekker eruit moest trekken van Derek... en een man die smeekte dat niet te doen...
    Jup, en later wilde hij het aanvechten enzo. Toen had ik wel zo'n idee dat het nog een staartje ging krijgen. En dat werd een fikse staart!!

Toen je hem aan het begin van ep 23 zag lopen had ik wel meteen het idee dat hij zelf actie ging ondernemen door iig te proberen Derek te vermoorden.
    Feauteaux
    pi_81915384
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Jup, en later wilde hij het aanvechten enzo. Toen had ik wel zo'n idee dat het nog een staartje ging krijgen. En dat werd een fikse staart!!

Toen je hem aan het begin van ep 23 zag lopen had ik wel meteen het idee dat hij zelf actie ging ondernemen door iig te proberen Derek te vermoorden.
    Ik had spoilers gelezen ; en wist dat er een schietpartij zou zijn. Toen ik die vent zag lopen had ik al een donkerbruin vermoeden dat het een bloedbad zou worden Maar de personen die zouden worden neergeschoten had ik niet verwacht. Ik had gedacht dat de Chief wel geraakt zou worden en Lexie en in veel mindere mate eigenlijk Derek. Verrasing dus
    pi_81916016
    Wat een episodes
    If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
    pi_81916161
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 12:30 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik had spoilers gelezen ; en wist dat er een schietpartij zou zijn. Toen ik die vent zag lopen had ik al een donkerbruin vermoeden dat het een bloedbad zou worden Maar de personen die zouden worden neergeschoten had ik niet verwacht. Ik had gedacht dat de Chief wel geraakt zou worden en Lexie en in veel mindere mate eigenlijk Derek. Verrasing dus
    Nou ik las op IMDB dat ze te maken zouden krijgen met een major crisis, bigger than ever, zoiets En dat Christina en Mer aan de slag moesten met hun operatie skills.
    Had dus wel zo'n vermoeden dat er andere chirurgen gewond zouden raken en dat zij er nu alleen voor zouden staan. En zodra ik die vent zag lopen was me dus ook wel meteen duidelijk wat er zou gaan gebeuren

Hmm, ik moet eigen leren voor een tentamen maar heb geen zin, dus zo toch nog maar eens opnieuw gaan kijken
    Feauteaux
    pi_81916237
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 12:49 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Nou ik las op IMDB dat ze te maken zouden krijgen met een major crisis, bigger than ever, zoiets En dat Christina en Mer aan de slag moesten met hun operatie skills.
    Had dus wel zo'n vermoeden dat er andere chirurgen gewond zouden raken en dat zij er nu alleen voor zouden staan. En zodra ik die vent zag lopen was me dus ook wel meteen duidelijk wat er zou gaan gebeuren

Hmm, ik moet eigen leren voor een tentamen maar heb geen zin, dus zo toch nog maar eens opnieuw gaan kijken
    Grey's is veel belangrijker
      woensdag 26 mei 2010 @ 14:34:31 #187
    208890 June.
    Seriously?
    pi_81920543
    Echt een geweldige finale Mooi ook dat Arizona en Callie weer bij elkaar zijn
    Webber moet trouwens gewoon weer de Chief worden, Derek vind ik eigenlijk maar niets daarvoor..
    Shine bright like a diamond.
    pi_81925111
    Daar gaat het ook heen denk ik. Webber ging echt "zijn" ziekenhuis in en hem terugpakken van de shooter en symbolisch ook van Derek denk ik.
    pi_81935778
    Gisteravond heb ik de twee laatste afleveringen achter elkaar bekeken en in 1 woor geweldig. Beste finale tot nu toe. Miranda was echt super, wat een acteer prestatie. Gelukkig is Bambi niet meer, vond het een akelig wicht met haar gedrentel rond Derek.
    pi_81937201
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef alida69 het volgende:
    Gelukkig is Bambi niet meer, vond het een akelig wicht met haar gedrentel rond Derek.
    Volgens mij haal je nu twee mensen door elkaar.
      Redactie Frontpage woensdag 26 mei 2010 @ 20:29:35 #191
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_81937264
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 16:06 schreef EllaN het volgende:
    Daar gaat het ook heen denk ik. Webber ging echt "zijn" ziekenhuis in en hem terugpakken van de shooter en symbolisch ook van Derek denk ik.
    En vergeet niet dat hij een flesje drank aannam en leeggoot
    With four other people
    And aliens
    pi_81939097
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 20:29 schreef Etcetera het volgende:

[..]

En vergeet niet dat hij een flesje drank aannam en leeggoot
    Die was van Mr Clark...
      Redactie Frontpage woensdag 26 mei 2010 @ 20:54:31 #193
    83660 crew  Etcetera
    *pffrrrwwwt*
    pi_81939163
    I know Maar Webber had ook kunnen kiezen om wél een slok te nemen. Dat hij dat niet deed is voor mij teken dat hij zijn drankprobleem achter zich heeft gelaten
    With four other people
    And aliens
    pi_81949717
    Ja inderdaad! Dat was ik al vergeten.

Ik kan echt niet wachten op nieuwe afleveringen
    pi_81950023
    Sorry ik las 'meenam' .
    pi_81950093
    quote:
    Op woensdag 26 mei 2010 20:53 schreef Tegan het volgende:

[..]

Die was van Mr Clark...
    En Mr Clark bood hem een slok aan als er iemand met een gun tegenover je zit kan zo'n slok, zeker voor een alcoholist, erg aantrekkelijk klinken.
    Feauteaux
    pi_81957511
    Ik weet nu eindelijk hoe die Mercy Westers heten.. Percy, Reed, April...
    Ik vind April toch wel een schatje...
    mooie finale... ik wist al wat er ging gebeuren, maar Christina met dat pistool tegen d'r hoofd was wel heftig.
    pi_81958634
    Waar kan ik de laatste twee afleveringen kijken? De site waar ik heb normaal kijk lijkt wat problemen te hebben.. Hij laad het filmpje niet ver dan 4 minuten.
    pi_81961876
    Ik heb de finale gisteren gekeken op surfthechannel.
    En wat heeft Callie toch een mooie SMILE... vooral toen ze het over Arizona's smile had.
      donderdag 27 mei 2010 @ 11:30:02 #200
    118721 Trafasi
    Nobody loves nothing...
    pi_81962437
    quote:
    Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef Maincoon het volgende:
    Waar kan ik de laatste twee afleveringen kijken? De site waar ik heb normaal kijk lijkt wat problemen te hebben.. Hij laad het filmpje niet ver dan 4 minuten.
    PM
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')