+ Erg mooie kleuren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:37 schreef Danielle_ het volgende:
@ sjoemie_82:
+ Het contrast tussen de helder blauwe lucht en de donkere wolken eronder.
+ Heerlijke kleuren!
- Onderste wolken vind ik onderaan net iets te donker.
[ afbeelding ]
+ Origineel standpunt, de standaard koeienfoto's met weiland kennen we nu inmiddels wel en daarom is 't altijd wel fijn als er eentje uitspringt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:56 schreef Xlarge het volgende:
Leuk , die selectieve kleuren pakken goed uit in deze foto, zeker goed met deze compositie
Het stoort mij wel een beetje dat ik een halve tekst zie
Waarschijnlijk is het mooier zonder tekst ,maar wanneer er toch wat staat zou ik wel alles willen lezen.
Mijn foto is een crosspost, maar ik ben benieuwd naar commentaar.
Vandaag ging ik op pad met mijn ND filter, uiteindelijk zijn die foto's niets geworden, maar toen ik in een weiland stond, had ik achter me publiek staan, die zette ik toen op de foto, en dat was uiteindelijk best een leuke foto geworden
[ afbeelding ]
Dank je voor je commentaar, het wit is inderdaad uitgebeten, ik zal hem morgen nog eens door PS halenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef eightone. het volgende:
[..]
+ Origineel standpunt, de standaard koeienfoto's met weiland kennen we nu inmiddels wel en daarom is 't altijd wel fijn als er eentje uitspringt.
+ Lekkere blauwe lucht.
+ Goed scherp!
- Het wit is nogal uitgebeten, vooral bij de rug van de koe loopt het wit over op de wolken.
- Scheve horizon.
[ afbeelding ]
Deze koeien gingen er echt voor staan, ze hadden er zin in, of ik doorbrak hun herkauw routine , ik heb een hele serie kunnen makenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:17 schreef Omniej het volgende:
Toffe koeienfoto.Bij mij luisteren ze nooit als ik ze op die manier wil laten poseren.
En de horizon is niet scheef trouwens hoor, is gewoon een beetje het UWA-effect.
Mooie ogen Mooi oog!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:06 schreef xjoyce het volgende:
Oeh hier is over nagedacht. Ik ben meestal niet zo van dit soort foto's gewoon omdat mijn interesse meer uitgaat naar portret fotografie maar ik vind de compositie erg mooi je blijft er echt even naar kijken! Ik vind de omzetting van zwartwit ook erg mooi.
[ afbeelding ]
Dit is vrij moeilijk voor mij omdat ik eigenlijk helemaal niets heb met portret foto's.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:06 schreef xjoyce het volgende:
Oeh hier is over nagedacht. Ik ben meestal niet zo van dit soort foto's gewoon omdat mijn interesse meer uitgaat naar portret fotografie maar ik vind de compositie erg mooi je blijft er echt even naar kijken! Ik vind de omzetting van zwartwit ook erg mooi.
[ afbeelding ]
Damn, wat een perspectief-mindfuck is dit zeg. Hoe staat die 'trap' daar in godsnaam? 't Is een schuin weglopende muur, maar de trap staat helemaal recht in beeld en staat dus in werkelijkheid scheef? Of wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:07 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dit is vrij moeilijk voor mij omdat ik eigenlijk helemaal niets heb met portret foto's.
+ Kleuren zijn erg goed gekozen.
- Dat je haar andere oog niet kan zien geeft een beetje een raar beeld. Haar hand is wat overbelicht en die zwarte leegte onder haar hand is wat storend.
[ afbeelding ]
+ Mooie kleuren goede scherptequote:Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef Ekoyt het volgende:
+ sterke compositie / goeie kleuren / lekker scherp waar nodig
- onduidelijkheid wat het is,... wat wil deze foto zeggen of brengen? Ik blijf focussen op die onscherpe lampen,... en het blijft vaag qua betekenis allemaal.
Hierbij een allereerste (!) test van m'n nieuwe 100mm macrolens,... hedenmiddag
[ afbeelding ]
Fibonacci!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
+ Mooie kleuren goede scherpte
- Die schaduwrant aan de achterkant van de roze bloemen vind ik minder en dat sommige blaadjes van het roze over het gele heen gaan.
Mijn eerste poging hier:
[ afbeelding ]
+ Erg gave foto. Mooie compositie ookquote:Op zondag 13 juni 2010 00:56 schreef Stansfield het volgende:
[..]
+ Mooie kleuren goede scherpte
- Die schaduwrant aan de achterkant van de roze bloemen vind ik minder en dat sommige blaadjes van het roze over het gele heen gaan.
Mijn eerste poging hier:
[ afbeelding ]
+ Mooi sfeertje (kleuren, soft), bijna dromerigquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:16 schreef polariteit het volgende:
+dof/achtergrond
-gezichtsuitdrukking van die troela
[ link | afbeelding ]
+ Mooie compositie met de zon linksboven en de vogel rechtsmidden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:34 schreef Surf_Bunny het volgende:
+lichtval door de ramen
+afbladderede verf en algehele staat van verval
+mooie compositie
-het licht achter de ramen kan ik niet echt thuisbrengen(die oranje vlekken zeg maar)
Vanmiddag voor het eerst met mijn nieuwe camera op pad geweest, hij is lastiger dan ik dacht dus de vogel is niet helemaal scherp hij was te snel![]()
[ afbeelding ]
+ kleuren heerlijk lente(bijna zomer)quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:04 schreef Ladysin het volgende:
moeilijk..
had graag meer gezien van t grote gebouw op de achtergrond aangezien daar erg veel details in zitten.
t is wel een apart contrast tussen alle nieuwbouw gebouwen in. maar mischien dat iemand anders wat meer de technische kant kan beoordelen.
groter
+ compositie vind ik erg goed, zo van achteren genomen zeg maar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:30 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
+ kleuren heerlijk lente(bijna zomer)
+ compositie
- ja eh zet er de volgende keer iets lelijks op anders heb ik geen min punt
mijn poging na wat geruzie met mijn camera
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |