Aah zoeits kan ik ook echt niet tegen, volgens mij zijn ze zelfs verplicht om die nagellak nu mee te geven voor die actie! Ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:
Niet bepaald positief nee..
Vanmorgen had ik voldoende saldo om een paar nagellakjes te scoren, dus ik begaf mij richting de bushalte en stapte daar op de bus die mij richting Amsterdam Centraal bracht. Na een eindje lopen kwam ik bij de DA Leidsestraat aan. Ik pakte een mandje (ja, ik had grootse plannen!) en begaf mij verder de winkel in. De hoek rechts is een nagellakwalhalla met een groot rek OPI. Ik installeerde mij voor het rek en zocht zorgvuldig vier kleurtjes uit (om precies te zijn YDKJ, Here Today, Aragon Tomorrow, OPI Red en Louvre me, Louvre me not). Daarna struinde ik de winkel door om te kijken of ze Collistar nagellak hadden (helaas, nee!) en om te kijken of er nog WIC Herome werd verkocht (bleek niet het geval te zijn na navraag bij de verkoopster).
Anyhow, ik kwam aan bij de kassa, zette mijn mandje neer en de verkoopster begon driftig te scannen. "Dat wordt dan 55 euro" (ofzoiets). Ik vroeg haar hoe het dan met de korting zat en daarop vroeg zij mij om mijn DA kortingspas. Ik vertelde haar dat ik de folder had gezien en dat daarin stond dat alle nagellak 1+1 gratis was. Zij vertelde mij daarop dat OPI een luxemerk is, en dat de actie daarom niet geldt voor OPI. Ik vertelde haar (rustig, hoewel ik lichtelijk pissig begon te worden) dat in de folder geen uitzonderingen vermeld staan, alleen "goedkoopste gratis". Zij bleef voet bij stuk houden en na nog wat soortgelijke woordenwisselingen zei ik haar dat ze de flesjes dan maar mocht houden, omdat in de folder heel iets anders staat
En ja, ik ben gefrustreerd. En ja, ik ga zometeen een pismail sturen naar de DA, want die folder klopt van geen kant. In de winkel staat verder ook niet aangegeven welke merken wél onder de actie vallen.. Kutdrogisterij
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:
Vanmorgen had ik voldoende saldo om een paar nagellakjes te scoren, dus ik begaf mij richting de bushalte en stapte daar op de bus die mij richting Amsterdam Centraal bracht. Na een eindje lopen kwam ik bij de DA Leidsestraat aan. Ik pakte een mandje (ja, ik had grootse plannen!) en begaf mij verder de winkel in. De hoek rechts is een nagellakwalhalla met een groot rek OPI. Ik installeerde mij voor het rek en zocht zorgvuldig vier kleurtjes uit (om precies te zijn YDKJ, Here Today, Aragon Tomorrow, OPI Red en Louvre me, Louvre me not). Daarna struinde ik de winkel door om te kijken of ze Collistar nagellak hadden (helaas, nee!) en om te kijken of er nog WIC Herome werd verkocht (bleek niet het geval te zijn na navraag bij de verkoopster).
Anyhow, ik kwam aan bij de kassa, zette mijn mandje neer en de verkoopster begon driftig te scannen. "Dat wordt dan 55 euro" (ofzoiets). Ik vroeg haar hoe het dan met de korting zat en daarop vroeg zij mij om mijn DA kortingspas. Ik vertelde haar dat ik de folder had gezien en dat daarin stond dat alle nagellak 1+1 gratis was. Zij vertelde mij daarop dat OPI een luxemerk is, en dat de actie daarom niet geldt voor OPI. Ik vertelde haar (rustig, hoewel ik lichtelijk pissig begon te worden) dat in de folder geen uitzonderingen vermeld staan, alleen "goedkoopste gratis". Zij bleef voet bij stuk houden en na nog wat soortgelijke woordenwisselingen zei ik haar dat ze de flesjes dan maar mocht houden, omdat in de folder heel iets anders staat
En ja, ik ben gefrustreerd. En ja, ik ga zometeen een pismail sturen naar de DA, want die folder klopt van geen kant. In de winkel staat verder ook niet aangegeven welke merken wél onder de actie vallen.. Kutdrogisterij
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Daph_ het volgende:
Hoe danquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:41 schreef mirannie het volgende:
[..]
Stomme DA!!
![]()
Maar ik ga het morgen gewoon weer proberen. Maar dan op een andere manier.
Nou ja, gister vroeg ik of OPI en collistar ook in die actie mee deden (had de folder verder niet aandachtig bekeken) en toen zeiden ze nee. En nu neem ik de folder gewoon mee en ga ik vragen wat hun definitie van "ALLE" is. Wel voordat ik lakjes gepakt heb. Mochten ze dwars gaan doen, dan wil ik gewoon de manager spreken. Dit kunnen ze gewoon niet maken, klaar!quote:
Mocht het je lukken, dan heb ik ook nog wel een lijstjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, gister vroeg ik of OPI en collistar ook in die actie mee deden (had de folder verder niet aandachtig bekeken) en toen zeiden ze nee. En nu neem ik de folder gewoon mee en ga ik vragen wat hun definitie van "ALLE" is. Wel voordat ik lakjes gepakt heb. Mochten ze dwars gaan doen, dan wil ik gewoon de manager spreken. Dit kunnen ze gewoon niet maken, klaar!
Oh ja, als het lukt, neem ik het wel voor je mee, schrijf vanavond thuis even op wat je wilde hebben. Ach, ik zie het ook nog niet gebeuren hoor, maar ga het zeker proberen!! Er staat toch echt ALLE en er staan nergens kleine lettertjes.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht het je lukken, dan heb ik ook nog wel een lijstje
Damn!quote:
Ja dat klotebeest kon niet goed vliegen, dachten we tenminste. Totdat we twee seconden niet opletten en hij door het kralengordijn (waar hij nooit door durfde) heen is gegaan :/quote:
Oh dat zou echt super zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, als het lukt, neem ik het wel voor je mee, schrijf vanavond thuis even op wat je wilde hebben. Ach, ik zie het ook nog niet gebeuren hoor, maar ga het zeker proberen!! Er staat toch echt ALLE en er staan nergens kleine lettertjes.
Dan mag je voor mij wel kijken voor Viola Glitterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, als het lukt, neem ik het wel voor je mee, schrijf vanavond thuis even op wat je wilde hebben. Ach, ik zie het ook nog niet gebeuren hoor, maar ga het zeker proberen!! Er staat toch echt ALLE en er staan nergens kleine lettertjes.
Heb je hem inmiddels gevangen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat klotebeest kon niet goed vliegen, dachten we tenminste. Totdat we twee seconden niet opletten en hij door het kralengordijn (waar hij nooit door durfde) heen is gegaan :/
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat klotebeest kon niet goed vliegen, dachten we tenminste. Totdat we twee seconden niet opletten en hij door het kralengordijn (waar hij nooit door durfde) heen is gegaan :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |