Ja, ze ging mijn pony knippen en dus eerst kammen en roetsjmmm. Ze was helemaal in paniekquote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:55 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb gewoon gevraagd waarom het niet geldt voor alle varianten nagellak terwijl dat in de advertentie staat dus ik wacht op een mailtje terug.
Hoe mooi!!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb de handtekening van mijn vader als tattoo, hij is 10 jaar geleden overleden.
Deze wil ik wel voor altijd houden
Nouja bij mij deed het wel zeer omdat hij dus een stuk uitscheurdequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:55 schreef Linnie20v het volgende:
@ Amy, Voel je niets van, ineens ligt ie op je schoot.
Tenminste dat had ik zelfof was het pijnlijk Delta?
Leuk van jou en je zusje!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoe mooi!!!!![]()
![]()
Mijn zusje en ik hebben grote en kleine zus in het chinees ( of nasi en bami) onze mama was half chinees....
Voor papa ( beide overleden dus) willen we ook nog wat moois....
Die van mij ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nouja bij mij deed het wel zeer omdat hij dus een stuk uitscheurde
Hihi, wat een kleintjes... Lakken die l'oreallakjes rot ja? Jammerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:15 schreef Starstruck het volgende:
Deurbel gaat, pappie doet open. Even later: ''Daaaaan, er is iets voor je?''
Dus ik denk: ''Huh? Dat kan niet. Ik heb 3 dagen geleden in Amerika iets besteld, dat kan er nu nog niet zijn..''
Was het van Yves Rocher, was ik helemaal vergeten.
[ afbeelding ]
Kijk dan wat een scheetjes.
& nog de 2 Loréal lakjes van de DA, die ongelooflijk rot lakken.
me tooquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die hele collectie mooi vind
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |