Hij is al prachtig in het potjequote:
quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
En ook ik ben vandaag weer (schoon)tante geworden
Gefeliequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
nicequote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Gister kwam mijn Elle pakketje
Meteen maar even Hot Pink op gedaan. Best mooi, al is het in het zonnetje veel mooier, maar goed, wat doe je eraan
[ afbeelding ]
bij mij was ie echt zo dicht...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb alu folie op mijn nagels om de glitters eraf te weken. Straks ook maar even met mijn tenen doen. (dat voelt vast heel naar hč?)
Geen idee nog wat ik ga lakken!
Ik heb een tongpiercing gehad maar was er na een jaar of 4 wel zat van dus die is er weer uit. Dat verhaal dat dat gaatje binnen een dag dicht is als je hem eruit haalt? Compleet gelogen. Toen ik het na een jaar nog eens probeerde ging die piercing er zonder problemen en in nu vijf jaar later nog steeds.
Oh ja, dat is een goed idee, zal ik zo ook even doen voor ik het vergeet.quote:
Heb gister wel een foto gemaakt, maar daarop was niet te zien hoe gaaf die was, maar misschien dat ik die vanavond of morgen alsnog wel post. Ben nu op m'n werk, zo jammer met dit soort weerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:41 schreef milka82 het volgende:
grande tvp, oja, heeft iemand een swatch van die Collistar Voila glitter?
Congratsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
Dat weet ik niet, ik heb gewoon gevraagd waarom het niet geldt voor alle varianten nagellak terwijl dat in de advertentie staat dus ik wacht op een mailtje terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |