Istie ook, heb het net even gevraagd.. Hij is verdwenenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snkr had hem, dit was hem, maar dan groot. Maar hij lijkt wel weg van haar blog
Mooi kleurtjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snkr had hem, dit was hem, maar dan groot. Maar hij lijkt wel weg van haar blog
Klopt, dat is inmiddels opgelost maar die post over Viola Glitter is helemaal verdwenen.. Ik geloof dat ze 'm wel ooit nog opnieuw zal postenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:59 schreef Linnie20v het volgende:
Michèle had niet genoeg bandbreedte meer en is daarom iets met alle foto's aan het doen.
Ze had er al wat op bedacht, toch ?![]()
plakband!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Als je de verlamde kant van je bek met je hand dicht knijpt kun je best koffie drinken
ik mis dat wel, dat ambtenaar zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
koffie-infuusje aanleggen!
dat hebben die ambtenaren hier standaard
In de meeste folders staat alleen wel ergens in heeeeele kleine letters dat alle prijzen onder voorbehoud zijn van druk- en zetfouten. Ik ben dus bang dat ze zich daarom gaan beroepen. Maar succes!quote:
Kom maar bij ons werken hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik mis dat wel, dat ambtenaar zijn.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:59 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het helemaal niet kan ;-) Qua tattoos komen er ook zeker nog wel meer bij.
Maar ik werk ook als gastouder en weet niet wat de ouders ervan vinden als ik ineens zo'n piercing heb.zo eentje heb ik ook gehad! erg lastig soep etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
[..]
Ik zeg ook niet dat het helemaal niet kan ;-) Qua tattoos komen er ook zeker nog wel meer bij.
Maar ik werk ook als gastouder en weet niet wat de ouders ervan vinden als ik ineens zo'n piercing heb.Die heb ik ook gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik heb dan ook veel gezichtspiercings gehad![]()
[..]
Maar ik werk ook als gastouder en weet niet wat de ouders ervan vinden als ik ineens zo'n piercing heb.Gheheh zou voor mij uist een pluspunt zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Maar in de FOLDER staat dat nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:47 schreef Starstruck het volgende:
Ik ben net naar de DA geweest, en ik vond gewoon dat ze mij 2 OPI's zouden geven voor de prijs van 1. Hebben ze nu overal blaadjes gehangen bij de make-up over die actie, en voor welke merken het geldt en daar staat OPI dus niet bij.
Toen maar 2 Loréal lakjes meegenomen..
nee.. Daar staat juist op alle nagellak, dus de DA is stomquote:
Gefeli!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
En ook ik ben vandaag weer (schoon)tante geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |