jah inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaak, mp3 speler aan en gaan, en 40 km later uitgeput op de bank ploffen, heerlijk toch?
Precies! Ze snappen het gewoon niet hoe lekker het is om op een beetje een goeie fiets flink met energie te smijten. Nou laat ze maar lekker op de bank of in de tuin blijven zitten, des te meer plaats voor ons om te fietsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaadvooral met het weer van gister
en het heeft voordelen. Je verbruikt energie, sportief bezig en je kleurt toch van de zon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Precies! Ze snappen het gewoon niet hoe lekker het is om op een beetje een goeie fiets flink met energie te smijten. Nou laat ze maar lekker op de bank of in de tuin blijven zitten, des te meer plaats voor ons om te fietsen
Wat die potato zegt dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef aardappel het volgende:
Ik zwaai wel vanaf het terrasje als jullie voorbij komen fietsen hoor!
Leen 500 euro bij de ibg, Stap gewoon een willekeurige fietsenzaak binnen en haal een nieuwe fiets...quote:
500 euro?!?!?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leen 500 euro bij de ibg, Stap gewoon een willekeurige fietsenzaak binnen en haal een nieuwe fiets...![]()
Hij zal toch ook een groot arsenaal sloten moeten hebben. Anders issie zo wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
500 euro?!?!?!
Voor 100-150 heb je al een goede tweedehands hoor!
Een beetje fietser rijd niet dwar door centrumquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef aardappel het volgende:
Ik zwaai wel vanaf het terrasje als jullie voorbij komen fietsen hoor!
Waarom 2de hands?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
500 euro?!?!?!
morgequote:
Dat vind ik te veel. 50 maxquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
500 euro?!?!?!
dan zou ik na middernacht gewoon even door de straten slenteren.. heb je er zo eentje voor 5 eurie...quote:
Klopt, toen had ik een fantastische fiets, alleen die is vervolgens weer gejat op de campus...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
dan zou ik na middernacht gewoon even door de straten slenteren.. heb je er zo eentje voor 5 eurie...
nog welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |