Ik hoop voor je meis!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:36 schreef automatic_ het volgende:
O M G
Ik heb 8 fouten! Dus, als het zo blijft, dan heb ik het gehaald
al durf ik niet teveel te hopen natuurlijk... Eén vraag gaat misschien geschrapt worden, maar die had ik goed
En ja, MTO B
Gek!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom noemt iedereen mij gek,
Alleen omdat ik gister in mn uppie ruim 30km heb gefietst voor de lol ?
Dat doe ik ook zo vaak, mp3 speler aan en gaan, en 40 km later uitgeput op de bank ploffen, heerlijk toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom noemt iedereen mij gek,
Alleen omdat ik gister in mn uppie ruim 30km heb gefietst voor de lol ?
jah inderdaadquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zo vaak, mp3 speler aan en gaan, en 40 km later uitgeput op de bank ploffen, heerlijk toch?
Precies! Ze snappen het gewoon niet hoe lekker het is om op een beetje een goeie fiets flink met energie te smijten. Nou laat ze maar lekker op de bank of in de tuin blijven zitten, des te meer plaats voor ons om te fietsenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaadvooral met het weer van gister
en het heeft voordelen. Je verbruikt energie, sportief bezig en je kleurt toch van de zon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:08 schreef Guard het volgende:
[..]
Precies! Ze snappen het gewoon niet hoe lekker het is om op een beetje een goeie fiets flink met energie te smijten. Nou laat ze maar lekker op de bank of in de tuin blijven zitten, des te meer plaats voor ons om te fietsen
Wat die potato zegt dusquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef aardappel het volgende:
Ik zwaai wel vanaf het terrasje als jullie voorbij komen fietsen hoor!
Leen 500 euro bij de ibg, Stap gewoon een willekeurige fietsenzaak binnen en haal een nieuwe fiets...quote:
500 euro?!?!?!quote:Op woensdag 26 mei 2010 00:56 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leen 500 euro bij de ibg, Stap gewoon een willekeurige fietsenzaak binnen en haal een nieuwe fiets...![]()
Hij zal toch ook een groot arsenaal sloten moeten hebben. Anders issie zo wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
500 euro?!?!?!
Voor 100-150 heb je al een goede tweedehands hoor!
Een beetje fietser rijd niet dwar door centrumquote:Op woensdag 26 mei 2010 00:11 schreef aardappel het volgende:
Ik zwaai wel vanaf het terrasje als jullie voorbij komen fietsen hoor!
Waarom 2de hands?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
500 euro?!?!?!
morgequote:
Dat vind ik te veel. 50 maxquote:Op woensdag 26 mei 2010 01:12 schreef aardappel het volgende:
[..]
500 euro?!?!?!
dan zou ik na middernacht gewoon even door de straten slenteren.. heb je er zo eentje voor 5 eurie...quote:
Klopt, toen had ik een fantastische fiets, alleen die is vervolgens weer gejat op de campus...quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:40 schreef aardappel het volgende:
[..]
dan zou ik na middernacht gewoon even door de straten slenteren.. heb je er zo eentje voor 5 eurie...
nog welquote:
Doet u een beetje voorzichtig met regen en blaadjes en olie en zulks?quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:01 schreef theKiD het volgende:
Net bijna onderuit gegaan op de motor. Ik reed op de Bredaseweg richting Rijen, en kreeg oranje. Rustig remmen, en toch begon me voorwiel te slippenMaar gelukkig recht kunnen houden
KUTREGEN!!!!!
![]()
Regen en blaadjes... tssss hij is de NS nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Doet u een beetje voorzichtig met regen en blaadjes en olie en zulks?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Regen en blaadjes... tssss hij is de NS niet
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Regen en blaadjes... tssss hij is de NS niet
met kiddie die overal uitglijdt, rijd je nergens meer veiligquote:
Ik heb geen spanningen, alleen maar ontwijkend gedrag. Studieontwijkend gedrag. En ook dieet-ontwijkend gedrag. Ben het zo zat, heb echt zin in een lekker broodje. Gelukkig ben ik te lui om het huis te verlaten voor alleen een broodjequote:Op donderdag 27 mei 2010 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
Goed he
En hoe gaat het met de examen spanningen ?
Cola?quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:24 schreef Guard het volgende:
nou ze hebben het voor elkaar hoor, de theaters TilburgZe hebben me nu zo vaak gemaild over het nieuwe theaterseizoen dat ik toch maar een voorstelling heb gekozen: Leon van der Zanden.
Yup is een reprise, das de enige show van hem die ik nog niet gezien heb...quote:
Ik ben er ook geweest en ik vond hem "mwah" tegenover een andere die ik had gezien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup is een reprise, das de enige show van hem die ik nog niet gezien heb...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Vanavond songfestival jongens, allemaal kijken!
Over gay gesproken, ik heb me zojuist een godsgruwelijk lekkere kerel gezien op hyves (via via), omg, istie HOMO. Wat een verlies voor ons vrouwenquote:
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb geen spanningen, alleen maar ontwijkend gedrag. Studieontwijkend gedrag. En ook dieet-ontwijkend gedrag. Ben het zo zat, heb echt zin in een lekker broodje. Gelukkig ben ik te lui om het huis te verlaten voor alleen een broodje.. Plus, ik moet volhouden anders heb ik over twee maanden geen bikini-waardig lijf en dat is kut want ik heb een leuke nieuwe bikini
.
Tja.. je kan niet alles hebben in t leven hequote:Op donderdag 27 mei 2010 20:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Over gay gesproken, ik heb me zojuist een godsgruwelijk lekkere kerel gezien op hyves (via via), omg, istie HOMO. Wat een verlies voor ons vrouwen.
Pics!quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb geen spanningen, alleen maar ontwijkend gedrag. Studieontwijkend gedrag. En ook dieet-ontwijkend gedrag. Ben het zo zat, heb echt zin in een lekker broodje. Gelukkig ben ik te lui om het huis te verlaten voor alleen een broodje.. Plus, ik moet volhouden anders heb ik over twee maanden geen bikini-waardig lijf en dat is kut want ik heb een leuke nieuwe bikini
.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:09 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Over gay gesproken, ik heb me zojuist een godsgruwelijk lekkere kerel gezien op hyves (via via), omg, istie HOMO. Wat een verlies voor ons vrouwen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.nujij.nl/eurovisie-songfestival-stream.5625027.lynkxquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef hetzusjevan het volgende:
FAIL. Ik wilde het songfestival gaan kijken maar dat is op nederland 1 en ik was vergeten dat wij geen nederland 1 hebben hier...
Dat meen je niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef hetzusjevan het volgende:
FAIL. Ik wilde het songfestival gaan kijken maar dat is op nederland 1 en ik was vergeten dat wij geen nederland 1 hebben hier...
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]Owkee, pak dat broodje en kun je nou ook staand plassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja boven op mn kamer heb ik 't wel, dus ik verkas wel weer naar boven.. We hebben zo'n oude megagrote tv, zitten geen knopjes op de tv zelf en de originele afstandsbediening is kwijt dus ik kan geen kanalen instellen ofzo.. en toevallig staat NL1 niet ingesteld en alle andere zenders nog wel. Bummer :p.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |