Zal wel rond 8.00 zijn ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
Wie weet hoe vroeg bakkerij van iersel over het algemeen open is ?
Staat niet op de site
Een bakker staat altijd vroeg op dus als je na 4.00 even aanklopt misschien is ie er dan alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
Wie weet hoe vroeg bakkerij van iersel over het algemeen open is ?
Staat niet op de site
jah dat dacht ik ook ....quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat dacht ik ook ....
Beste vriendin is geslaagd voor schilder opleiding en gaat morgen vroeg alweer met mij schilderen bij mn zus, dus ik wou ff trakteren
Er staan er altijd een paar aan de overkant de straat, misschien zit er iets voor je tussenquote:
nee ik heb het niet zo op hoertjes.. Ik wou alleen ff me franse onkunde laten zienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Er staan er altijd een paar aan de overkant de straat, misschien zit er iets voor je tussen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een bakker staat altijd vroeg op dus als je na 4.00 even aanklopt misschien is ie er dan al
Ik ook niet, vind ze maar enge gedrochtenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
nee ik heb het niet zo op hoertjes.. Ik wou alleen ff me franse onkunde laten zien![]()
![]()
Not bad at all bro!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef MouzurX het volgende:
17 uur meegeholpen op Avans bij zon techniek week -> 144,50 euro.
Nice
Awwquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Neeeee, concert van Wolfmother van woensdag afgelast... Nouhouuuwww dat was mijn hoera-ik-heb-mijn-laatste-tentamen-gehad-afsluiter. Mwuh.
Ken dr een irlquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook niet, vind ze maar enge gedrochten
En hoe komt dat zo..?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ken dr een irlEn das idd ook een gedrocht
![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Neeeee, concert van Wolfmother van woensdag afgelast... Nouhouuuwww dat was mijn hoera-ik-heb-mijn-laatste-tentamen-gehad-afsluiter. Mwuh.
quote:
Rechtstreeks! London is een kutvliegveld om over te stappen! Kost je gigantisch veel tijd daar om van terminal naar terminal te gaan, je moet weer door de securitycheck (want dan vlieg je pas op de VS), kans dat je bagage kwijt raakt! Ik zou gewoon lekker vanaf of Düsseldorf of Brussel vliegen!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat zouden jullie doen als je naar NY zou vliegen, met een tussenstop in Londen bv (scheelt gemiddeld zo'n 150 euro) of nonstop (is 2 uur minder reistijd in totaal)?
Tilburg is ook een grote pauperbende...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:02 schreef automatic_ het volgende:
Tilburg staat op 3 bij de misdaadmeter hoorde ik net op de radio. Rotterdam op 2 en Eindhoven op 1... Best slecht voor Brabant!
Dit,quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:39 schreef aardappel het volgende:
[..]
Tilburg is ook een grote pauperbende...
Idd, vooral ook qua uitgaan kleine straten met veel cafe's etc waar dan enorm veel mensen ook gezellig op straat staan.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:10 schreef automatic_ het volgende:
Breda is gezellig en niet pauperig (sommige delen maar dat is overal wel)
Zijn best aardige mensen daar bij die crisisopvangquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit,
Ik vind eig elke stad waar ik kom gezelliger en er minder verpaupert uitzien dan tilburg. Zelfs eindhoven.
Ik snap ook niet wat de gemeente hier allemaal doet. Ten westen van centraal station bijv, heb je allemaal nieuwe kantoorgebouwen, zit er tegenover een coffeeshop + een crisisopvangcentrum. En 50m ten westen van daar is weer een AH XL. Gevolg is dat de hele tijd er allemaal van die rare lui op de hoek van de straat staan of bij die oranje bakken bij de AH.
Waarom gooien ze die huizen niet gewoon plat en bouwen ze daar ook nieuwe dingen? Of iig dat "crisisopvangcentrum" opdoeken , ga gewoon werken ipv een beetje op straat staan, en die coffeeshop.
Jij zit er ook?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zijn best aardige mensen daar bij die crisisopvang
Ben allang blij dat ze onze buurt gaan opfrissen.
Ik werk tegenover de crisisopvang, en het is inderdaad een grote puinzooi daar. Echt zonde gewoon. Ambulances rijden soms af en aan ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit,
Ik vind eig elke stad waar ik kom gezelliger en er minder verpaupert uitzien dan tilburg. Zelfs eindhoven.
Ik snap ook niet wat de gemeente hier allemaal doet. Ten westen van centraal station bijv, heb je allemaal nieuwe kantoorgebouwen, zit er tegenover een coffeeshop + een crisisopvangcentrum. En 50m ten westen van daar is weer een AH XL. Gevolg is dat de hele tijd er allemaal van die rare lui op de hoek van de straat staan of bij die oranje bakken bij de AH.
Waarom gooien ze die huizen niet gewoon plat en bouwen ze daar ook nieuwe dingen? Of iig dat "crisisopvangcentrum" opdoeken , ga gewoon werken ipv een beetje op straat staan, en die coffeeshop.
Daklozen/verslaafden volgens mij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:07 schreef automatic_ het volgende:
Wat voor crisisopvang is het? Daklozen?
Die kunnen er wel een potje van maken jaquote:
Kan wel wezen, toch ziet het er verpaupert uit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Zijn best aardige mensen daar bij die crisisopvang
Ben allang blij dat ze onze buurt gaan opfrissen.
Waarom?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ook het feit dat dus 50m verder een wietshop zit is ook gewoon triest![]()
Nee het feit dat de wietshop 50m van een "crisisopvangcentrum" zitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Waarom?
Wietshops mogen nu eenmaal in Tilburg, maakt geen flikker uit of ze op de Gasthuisring zitten of in de Tuinstraat En ook die opvang... Moeten die maar ergens in Noord gaan zitten of zo?
Maakt niets uit waar die opvang zit, die gasten staan overdag gewoon op straat.
Klopt. Ik woon in Breda maar ben vanwege werk 5 dagen per week in Tilburg. In mijn ogen hebben ze 't hier in Breda toch wel beter geregeld wat dat betreft.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die kunnen er wel een potje van maken ja
In Breda zitten ze vrij ver uit het centrum...
Die gasten in de opvang zitten daar niet vanwege een beetje wiet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee het feit dat de wietshop 50m van een "crisisopvangcentrum" zit
Vind ik gewoon maar een beetje triest
Welkom nieuwelingquote:
Smoesjesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:15 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, Keertje vlakbij gevallen en toen kreeg ik first aid
Het is ook geen weer om te werkenquote:Op zondag 30 mei 2010 10:08 schreef vamperotica het volgende:
Bah... het is helemaal geen weer om wakker te zijn
Natquote:Op zondag 30 mei 2010 10:12 schreef Graseter het volgende:
Wat voor weer is het? Geen zin om buiten te kijken, dan moet ik uit bed
Computer aanzetten weer in bed liggen, na een half uur achter de computer gaan zitten met het raam open. Maar vandaag met raam + gordijn dicht.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En terecht! Wat was je anders gaan doen op zondag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |