Heb net 3 uur slaap gehad dus ik kan er weer ff tegenaan.. Ben net wakkerquote:
Slaap jij maar drie uur zo na je werk? Is dat niet wat weinig?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb net 3 uur slaap gehad dus ik kan er weer ff tegenaan.. Ben net wakkerMaar vanmorgen toen ik dat zong, wou ik idd naar huis
Ik moet vanavond om uur of 9 weer naar bed om morgenvroeg weer op een ander bedrijf te beginnen. Dus ik moet 2x slapen in 22 uur. Dan is het om vannacht WEL te kunnen slapen, makkelijker om nu maar 3 of 4 uur te doen ipv 8. Als ik rond 16u straks pas wakker zou worden kan ik rond 9 uur echt niet weer slapen..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:22 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Slaap jij maar drie uur zo na je werk? Is dat niet wat weinig?
Anitaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef MouzurX het volgende:
Ehh oke, gisteren leuk meisje tegen gekomen in de phillip, maar ik weet nu der naam zelfs niet meer
Isabelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef MouzurX het volgende:
Ehh oke, gisteren leuk meisje tegen gekomen in de phillip, maar ik weet nu der naam zelfs niet meer
Priscillaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef MouzurX het volgende:
Marinaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:18 schreef MouzurX het volgende:
Ja dat zei ik iddquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:21 schreef SpeCulaes het volgende:
Ah mon Cherié, oui oui oui!
Qu'est ce que vous manger?
Un omelette du fromage!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef MouzurX het volgende:
O wacht ze zei "cher" maar der naam zelf was te moeilijk dus ze zei alleen dat
Nee ze was blondquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef aardappel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
do you believe in life after loveeeeee
En Cher: "Hein? qu'est-ce que c'est, une"omelete du fromage"?quote:
niet zo vee lzuipen zodat je de naam nog weetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:58 schreef MouzurX het volgende:
Maarja wat doen we dus de volgende keer?
Nummer vragen
Aan een naam alleen heb je natuurlijk niet zo veelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet zo vee lzuipen zodat je de naam nog weet
quote:TILBURG - De gemeente Tilburg verlaagt met terugwerkende kracht de huur die Willem II heeft betaald voor het stadion.
Door de huurverlaging vanaf 2004 komt er voor de noodlijdende club in totaal 2,4 miljoen euro beschikbaar.
Het college van Tilburg heeft dat vrijdagmiddag bekendgemaakt op een persconferentie.
J'adore une prostitue de trotoirquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:56 schreef Guard het volgende:
[..]
En Cher: "Hein? qu'est-ce que c'est, une"omelete du fromage"?
En jij: "Voulez vous couchez avec moi ce soir? Demain je t'apprends de cuire une omelette au fromage"
Had ik al gezienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:12 schreef MouzurX het volgende:
Briljante ingeving:
Universiteit van Tilburg #38
Beetje stalkerachtig zielig imhoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:12 schreef MouzurX het volgende:
Briljante ingeving:
Universiteit van Tilburg #38
Nee joh. Hij heeft er iets voor overquote:
beetje laat wel, beter eerder wat actie kunnen ondernemenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh. Hij heeft er iets voor over
Deed ik ook maaaarr met mijn dronken kop niet der nummer gevraagd oidquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:06 schreef Guard het volgende:
[..]
beetje laat wel, beter eerder wat actie kunnen ondernemen
Ik zie het anders..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh. Hij heeft er iets voor over
Zal wel rond 8.00 zijn ofzoquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
Wie weet hoe vroeg bakkerij van iersel over het algemeen open is ?
Staat niet op de site
Een bakker staat altijd vroeg op dus als je na 4.00 even aanklopt misschien is ie er dan alquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:45 schreef Crazy-M het volgende:
Wie weet hoe vroeg bakkerij van iersel over het algemeen open is ?
Staat niet op de site
jah dat dacht ik ook ....quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah dat dacht ik ook ....
Beste vriendin is geslaagd voor schilder opleiding en gaat morgen vroeg alweer met mij schilderen bij mn zus, dus ik wou ff trakteren
Er staan er altijd een paar aan de overkant de straat, misschien zit er iets voor je tussenquote:
nee ik heb het niet zo op hoertjes.. Ik wou alleen ff me franse onkunde laten zienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Er staan er altijd een paar aan de overkant de straat, misschien zit er iets voor je tussen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 19:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Een bakker staat altijd vroeg op dus als je na 4.00 even aanklopt misschien is ie er dan al
Ik ook niet, vind ze maar enge gedrochtenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
nee ik heb het niet zo op hoertjes.. Ik wou alleen ff me franse onkunde laten zien![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |