Huisgenoot van me heeft er daar wel een voor 35 euro gekocht, best een goede. Misschien hebben ze op het moment gewoon geen fietsen te koop? Wel zuur dat je voor niks gegaan bent..quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:15 schreef SpeCulaes het volgende:
Godverdomme helemaal vanaf de Korvel naar La Poubelle gelopen, want ik had vrijdag gebeld en ze verkopen daar fietsen vanaf 15 euro! Prima! Kom ik daar aan 'euh ja we hebben geen fietsen, alleen vanaf 150 euro..'
Ik moet nu nog steeds een fiets hebben...
Ze krijgen deze week heel misschien wat binnen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Huisgenoot van me heeft er daar wel een voor 35 euro gekocht, best een goede. Misschien hebben ze op het moment gewoon geen fietsen te koop? Wel zuur dat je voor niks gegaan bent..
bellen heeft daar absoluut geen zin, en normaal gesproken zeggen ze dat ook wel aan de telefoon.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ze krijgen deze week heel misschien wat binnen.
Maar dan bel ik vrijdag om te vragen of ze fietsen hebben, kom ik daar, hebben ze niks.........
Ja, daar werd ik heen gestuurd vanuit La Poubelle.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:39 schreef Guard het volgende:
[..]
bellen heeft daar absoluut geen zin, en normaal gesproken zeggen ze dat ook wel aan de telefoon.
Soms krijgen ze iets binnen, en dan moet je geluk hebben dat je net in de winkel staat, dan heb je kans...
Was je in de "werkplaats" geweest op het lourdesplein?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
Staat er ook niks bij het station zonder slot ?
daarom zeg ik ook: zonder slotquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:53 schreef Guard het volgende:
[..]
jij vindt het toch ook niet leuk dat ze iedere keer je fiets jatten
zonder slot betekent nog niet zonder eigenaar, maar als het zo'n ding is wat "te vondeling" is gezet, dan is het misschien wel enigsinds goed te praten...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook: zonder slot
Dat zijn vaak van die fietsen die staan nutteloos op station, meestal al half kapot enzo
als daar nog 1 tussen staat dat je maar kleinen dingetjes moet repareren ben je ook klaar
-edit-
Typen op klein toetsenbord sla je soms wat letters over
Dat zier er echt SUPER SUPER gaaf uit!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:56 schreef Guard het volgende:
website van die tent:
http://www.grotto09.nl/nl/grotto/grotto
inderdaad, vroeger lagen er nog wel eens van die vondelingen. Tegenwoordig houdt diamant en gemeente het goed bij.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:58 schreef Guard het volgende:
[..]
zonder slot betekent nog niet zonder eigenaar, maar als het zo'n ding is wat "te vondeling" is gezet, dan is het misschien wel enigsinds goed te praten...
Vorige 2 keer? Toen dus niet gehaald?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Nee. Vorige twee keer bijna alleen reken vragen en nu bijna niet. nu veel stellingen en redeneren en dat vind ik lastig. en dat
MTO-B?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:35 schreef automatic_ het volgende:
Nee. Vorige twee keer bijna alleen reken vragen en nu bijna niet. nu veel stellingen en redeneren en dat vind ik lastig. en dat
Ik hoop voor je meis!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:36 schreef automatic_ het volgende:
O M G
Ik heb 8 fouten! Dus, als het zo blijft, dan heb ik het gehaald
al durf ik niet teveel te hopen natuurlijk... Eén vraag gaat misschien geschrapt worden, maar die had ik goed
En ja, MTO B
Gek!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom noemt iedereen mij gek,
Alleen omdat ik gister in mn uppie ruim 30km heb gefietst voor de lol ?
Dat doe ik ook zo vaak, mp3 speler aan en gaan, en 40 km later uitgeput op de bank ploffen, heerlijk toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
Waarom noemt iedereen mij gek,
Alleen omdat ik gister in mn uppie ruim 30km heb gefietst voor de lol ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |