Niet miepen danquote:Op maandag 24 mei 2010 21:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik vreet wel boterhammen
waarom denk je anders dat iedereen vrij is ....quote:Op maandag 24 mei 2010 21:46 schreef MouzurX het volgende:
Heb ik zin in een pizza zijn alle winkels natuurlijk weer dicht![]()
Bij zoveel dingen in zeeland (friettenten ofzo) moesten gewoon vrienden van me werken vandaag.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
waarom denk je anders dat iedereen vrij is ....
sommige mensen letten ook niet op @ winkels, staat meestal al van te voren aangegeven
De feestdagelijkse terugkomst ritueel hequote:
Iddquote:Op dinsdag 25 mei 2010 06:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
De feestdagelijkse terugkomst ritueel he
Meet in NYCquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Whoehoe, nichtje van m'n huisgenote heeft een stage in NY bemachtigd en huisgenote en ik hadden afgesproken om in de herfstvakantie naar NY te gaan als zij aangenomen zou worden dussss. Supervet ^^.
Nou maar hopen dat ik volgend jaar ook wel echt herfstvakantie heb / de tijd heb om te gaan. Anders maak ik wel tijd
. Nu slapen
.
Een goede ochtend rustquote:
Ik ga zo naar de UvT en dan daar net zo'n debieltje zitten oefenen/leren voor mijn tentamenquote:
had ik ook al niet in de autoquote:
WIst je trouwens dat je in dat bos achter de UVT, daar in dat midden plein, dat daar een cafetje zit ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de UvT en dan daar net zo'n debieltje zitten oefenen/leren voor mijn tentamen
goed zoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de UvT en dan daar net zo'n debieltje zitten oefenen/leren voor mijn tentamen
Kom daar iedere dag langs in de lunchpauze, als de zon schijnt is het moeilijk om daar voorbij te lopenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
WIst je trouwens dat je in dat bos achter de UVT, daar in dat midden plein, dat daar een cafetje zit ?
kwam er dit weekend toevallig langs,quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:55 schreef Guard het volgende:
[..]
Kom daar iedere dag langs in de lunchpauze, als de zon schijnt is het moeilijk om daar voorbij te lopen
Tjah vond wel aparte bedoeling daar hahaquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:17 schreef aardappel het volgende:
Alcohol is wel duur daar ja, maar voor de rest zijn de prijzen normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |