Haha leuk en herkenbaar!quote:
Coolquote:
Dan speel jij wel heel erg wild?quote:Op zondag 23 mei 2010 07:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mep altijd de bovenste switch om tijdens het spelen. En sinds die vaak dienst doet als killswitch, dan valt elke keer mijn gitaar uit. Knap irritant tijdens een optreden
Daarom heb ik de zogenaamde 'Hetfield mod' erop gezet.
Beetje welquote:Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dan speel jij wel heel erg wild?
Precies. Omdat dat geen klank is die ik mooi vind en gebruik en hem wel wil kunnen killswitchen. Nu net zo makkelijk, maar kan niet meer perongeluk gebeurenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:20 schreef -Menn0- het volgende:
Maar waarom zet je het nek element dan uit? Als die aanstaan kan je geluid ook niet opeens wegvallen mocht je je switch raken. Klinkt dan alleen iets anders.
Dan was het een look-a-like!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:06 schreef -Menn0- het volgende:
Uithoorn, vlakbij Amstelveen, Amsterdam en Aalsmeer.
Valt wel mee, heb het ook constant, ik heb em alleen een kwartslag gedraaid dus ook geen last meer van, iedereen die zo'n ding heeft die ik ken vind dat irritantquote:Op zondag 23 mei 2010 13:28 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dan speel jij wel heel erg wild?
ik heb er geen last van eerlijk gezegd hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 16:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, heb het ook constant, ik heb em alleen een kwartslag gedraaid dus ook geen last meer van, iedereen die zo'n ding heeft die ik ken vind dat irritant
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:26 schreef acidd91 het volgende:
Iemand een leuke versterker rond de 300 euro in de aanbieding? Ook geschikt voor oefenen/optredens. Hoeft niet meer dan een clean en een overdrive kanaal te hebben.
quote:
Ja, een stuk beter.quote:Op zondag 23 mei 2010 07:14 schreef The_Dean het volgende:
Beter zo brother?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik speel helemaal niet wild eigenlijk... maar als ik m om heb en op een bepaalde manier hou (iets rechter ofzo) dan wil ik er wel eens tegenaan tikken haha... moet wel zeggen dat het went hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb er geen last van eerlijk gezegd hoor
lopen jullie wel heel erg wild te doen![]()
Geen idee, maar heb er wel ooit eens een 2e hands gekocht.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:26 schreef SperZii het volgende:
Kopen ze bij Feedback ook tweedehands gitaren op? Heb namelijk een elektrische gitaar waar ik vanaf wil (jaar geleden bij Feedback gekocht)!
Mja thuis ook niet, maar optredens is een ander verhaalquote:Op zondag 23 mei 2010 18:34 schreef genakt het volgende:
[..]
ik heb er geen last van eerlijk gezegd hoor
lopen jullie wel heel erg wild te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |