haha er zijn zelfs linkshandige voor de gehandicapte spelers, dus geen reden om boos te zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:08 schreef brother52 het volgende:
Die gitaar in de OP is in spiegelbeeld
Je kan de OP nog wijzigenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:10 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
haha er zijn zelfs linkshandige voor de gehandicapte spelers, dus geen reden om boos te zijn
Ik ook niet, wel wat tips van een vriend, maar verder geen officieel les.quote:
Ja, zie je wel, dan bereik je tenminste wat.quote:
Beide een van de betere mexicanen! Tof spul hoor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:18 schreef Cynic het volgende:
Een collega van onze zanger doet zijn gitaarspulletjes. Zit een Fender Powerhouse en Deluxe NAshville bij. Zegt iemand dat nog iets?
Zo'n Deluze Nashville is toch een tele met 3 pups?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:18 schreef Cynic het volgende:
Een collega van onze zanger doet zijn gitaarspulletjes. Zit een Fender Powerhouse en Deluxe NAshville bij. Zegt iemand dat nog iets?
Ja, ziet er nogal apart uit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n Deluze Nashville is toch een tele met 3 pups?
daar moeten ze inderdaad eens iets makkelijks voor vinden, inpakken, vergeet te vaak iets, en sommige onderdelen zijn gewoon te zwaarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:11 schreef Cynic het volgende:
Ik zal vandaag al mijn zooi maar weer eens gaan inpakken, aangezien we zondag richting Leipzig moeten. Ik heb zo'n hekel aan alles inpakken...
Best een goed excuus om gewoon alles dubbel te kopen, zodat het ene setje mooi in de bus kan blijven staan.
ja echt hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:02 schreef Witchfynder het volgende:
Zowel in Rotterdam als in Delft is het mistig.
Kwamen wel twee schone deernes in kleine broekjes voorbij joggen, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |