MBO studeer je ook nietquote:
Gemiddeld 12 uur in de week college helpt. De rest doe ik vooral 's avonds.quote:
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"quote:
Mijn motto is: "Toe, teken een 45-jarige maatschappelijk werkster op 6-daagse treinvakantie in Parijs samen met haar overspelige man die de roodharige caissičre van de Albert Heijn op de Van Ostadelaan neukt voor me".quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"(Dat in combinatie met verveling resulteert in schaap.
)
dat schiet ook weer niet op... gelukkig is de wettenbundel niet zo dik, en niet gedrukt op bijbelpapier...quote:Op maandag 31 mei 2010 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Belastingrecht in brede begrip.
Krijg van alles een beetje, vak wordt maar 1 periode gegeven.
Dus tja pak de belastingrecht wettenbundel er bij en ik heb een tentamen zeg maar.
dhr. M.?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Degene met het motto "Toe, teken een schaap voor me"(Dat in combinatie met verveling resulteert in schaap.
)
Dat gaat nooit op zo'n bonnetje voor een tas passen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Mijn motto is: "Toe, teken een 45-jarige maatschappelijk werkster op 6-daagse treinvakantie in Parijs samen met haar overspelige man die de roodharige caissičre van de Albert Heijn op de Van Ostadelaan neukt voor me".
Ik wil het ook als muurschildering.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit op zo'n bonnetje voor een tas passen.
Ja, ik heb maar twee schapen getekend dit weekend en die paint is er één van.quote:
Da's me te ambitieus.quote:
Gelukkig welquote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat schiet ook weer niet op... gelukkig is de wettenbundel niet zo dik, en niet gedrukt op bijbelpapier...
Geen scheit?quote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar twee schapen getekend dit weekend en die paint is er één van.
Oh ja, maar da's een sgeit. En dat ding op dat bierviltje. Ik was ze alweer vergeten.quote:
Op de klaagmuur.quote:
scheit, sgeit... je wist wat ik bedoeldequote:Op maandag 31 mei 2010 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, maar da's een sgeit. En dat ding op dat bierviltje. Ik was ze alweer vergeten.
Ik bedoelde daarmee te zeggen dat het een sgeit was en geen schaapquote:Op maandag 31 mei 2010 15:50 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
scheit, sgeit... je wist wat ik bedoelde
en ook geen biefstukquote:
Jammer. Nou ja, dan maar shoarma.quote:
quote:
Neen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
gaat het automatisch naar de volgende?
De laatste poster maakt een nieuw topic.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
gaat het automatisch naar de volgende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |