abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81697968
Het vorige deel: Slank #1042 - Geen probleem, P.F!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81698034
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Spannend Kwak!
Is dat diezelfde waar je het eerst over had?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
pi_81698046
Plaatje in de OP volgt als ik thuis ben want ik heb een foto gemaakt van mijn cupcake.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:53:40 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81698069
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je goed.

*schopt zichzelf naar bed
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 22:53:49 #5
70532 loveli
N
pi_81698091
ibtl
crap in = crap out
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:55:02 #6
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81698155
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Evening!
Wat een mooie slankies hebben we hier toch ook

Ik moet nog avondeten
Was op mijn werk vergeten (we waren de hele tijd buiten) en daarna geen tijd meer, nu pas net thuis.
O en ik heb een goede daad gedaan: meisje voor me bij de AH was haar portemonnee kwijt (in de trein ws) en toen heb ik haar boodschappen betaald en rekeningnummer gegeven, nadat ze alles echt goed had doorgezocht en hij werkelijk kwijt was
Goed bezig!

@ P.F je kunt altijd nog zelf een pizza maken :], koop je gewoon een pizzabodem, en dan kun je zelf weten wat je erop legt, weet je altijd dat ie vegetarisch is

@ Kwak, en heb je al een antwoord terug ?

Vandaag best een goeie dag gehad
en morgen lekker naar de Apenheul

Ik ga nu zo lekker mijn bedje in!
pi_81698163
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81698202
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Doe je goed.

*schopt zichzelf naar bed
SPOILER
Kwak
pi_81698228
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef kwakz0r het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_81698245
Ooh wat spannend, heeft ie al terug gesmst??

Vanmiddag op de stage op de weegschaal gestaan, was daar 65 kg. M'n ochtendgewicht zal dan een klein beetje minder kunnen zijn en ik concludeer eruit dat ik stil gestaan heb. Geen ramp, maar wel een beetje jammer.

Lijstje van vandaag (lijkt errug op gister)
O: dubbele boterham hagelslag
T: café au lait
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipfilet
T: glaasje ranja
T: 3 appels
T: 5 tomaten (alle die ik nog had)
D: halve zak sperzieboontjes met gegrillde cevapcici
T: druiven
T: bakje yoghurt

Ja mensen, dit is precies hoe het eruit ziet, een schadebeperkende vreetbui!
pi_81698280
Ik eet nog even een volkoren beschuitje met aardbeien, en dan ga ik zo ook op bed.

TVP dus.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:58:03 #12
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81698340
@mini: als ie uberhaupt antwoordt dat is ook wel iets voor hem, gewoon niet antwoorden... maar goed, dat is eigenlijk ook een antwoord. weet niet of ie mn bedoeling snapt. ik heb t erg algemeen geformuleerd allemaal, schijterd die ik ben. nu ik t teruglees vind ik t zelfs te algemeen - geen idee of ie wel doorheeft dat ik m met míj mee vraag eugh...

en vooralsnog is dat hele smsje van mij nog niet eens aangekomen
Kwak
pi_81698365
kwak als hij ja zegt is dat een goed teken!

als hij nee zegt.. jammer.. maar je had toch al veel goede vrienden? de gok om er een vriendje van te maken lijkt mij een goede
pi_81698435
TVP

Eén glaasje alcohol, anders slaap ik niet ben ik bang, en dan naar bed. Al m'n spullen meeslepen naar de slaapkamer, want ik ben bang dat de kat er anders vannacht overheen kotst omdat ze boos op me is dat ik de meneer niet ben!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81698667
Ik heb 8 jaar oude rum maar ik heb er alleen nog maar aan geroken
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 23:04:43 #16
70532 loveli
N
pi_81698768
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
@mini: als ie uberhaupt antwoordt dat is ook wel iets voor hem, gewoon niet antwoorden... maar goed, dat is eigenlijk ook een antwoord. weet niet of ie mn bedoeling snapt. ik heb t erg algemeen geformuleerd allemaal, schijterd die ik ben. nu ik t teruglees vind ik t zelfs te algemeen - geen idee of ie wel doorheeft dat ik m met míj mee vraag eugh...

en vooralsnog is dat hele smsje van mij nog niet eens aangekomen
Als je zelf al twijfelt denk ik niet dat 'ie snapt dat je 'em hebt meegevraagd. Mannen hebben echt heel duidelijke info nodig
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 23:07:45 #17
70532 loveli
N
pi_81698917
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef imago het volgende:
TVP

Eén glaasje alcohol, anders slaap ik niet ben ik bang, en dan naar bed. Al m'n spullen meeslepen naar de slaapkamer, want ik ben bang dat de kat er anders vannacht overheen kotst omdat ze boos op me is dat ik de meneer niet ben!
Cheers en succes morgen!!!!
crap in = crap out
pi_81698995
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh wat spannend, heeft ie al terug gesmst??

Vanmiddag op de stage op de weegschaal gestaan, was daar 65 kg. M'n ochtendgewicht zal dan een klein beetje minder kunnen zijn en ik concludeer eruit dat ik stil gestaan heb. Geen ramp, maar wel een beetje jammer.

Lijstje van vandaag (lijkt errug op gister)
O: dubbele boterham hagelslag
T: café au lait
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipfilet
T: glaasje ranja
T: 3 appels
T: 5 tomaten (alle die ik nog had)
D: halve zak sperzieboontjes met gegrillde cevapcici
T: druiven
T: bakje yoghurt

Ja mensen, dit is precies hoe het eruit ziet, een schadebeperkende vreetbui!
Als dat een vreetbui was dan vind ik dat je het nog heel netjes hebt gedaan!
pi_81699210
Slaap lekker allemaal!
Imago veel succes morgen
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als dat een vreetbui was dan vind ik dat je het nog heel netjes hebt gedaan!
Combinatie van af willen vallen en rood staan werkt best goed
Qua hoeveelheid is het dus best wel veel, maar door groente te nemen, valt de hoeveelheid calorieen wel mee.
Het is geen constructieve oplossing tegen een vreetbui, maar wel schadebeperking.
  Vis een optie? donderdag 20 mei 2010 @ 23:15:47 #20
70532 loveli
N
pi_81699345
Wel sneu, wil je je volstoppen met frituur en andere ongezonde sjit, heb je alleen maar boontjes en tomaten.
crap in = crap out
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:18:03 #21
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81699471
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je zelf al twijfelt denk ik niet dat 'ie snapt dat je 'em hebt meegevraagd. Mannen hebben echt heel duidelijke info nodig
mja, maar verstuurd is verstuurd, en ik ga dus niet nu erachteraan smsen met een toelichting...zo ver krijg ik mezelf echt niet... misschien over anderhalve week, iets van "wil je nou nog met me mee naar blablabla, ik wil t graag weten want dan kan ik een kaartje voor je regelen"

nu echt dagdag, t is alweer veel te laat... London Monsoon, Primark, Waterstone's, musea, lekker eten
Kwak
pi_81699610
hoihoi!

heerlijk avondje op terras gezeten!

zouden naar het Dies festival met oa Caro Emerald, maar het was zo druk dat we niet meer binnen kwamen dus toen maar naar de stad gegaan en onderweg nog bestuursgenootje opgehaald en daarmee lekker zitten keuvelen onder 't genot van 2 halve liters paulaner nom!

Nu lekker slapen, morgen weer werken

en dan ga ik morgenochtend op werk even bijlezen over kwak
Ja doei.
pi_81699655
Misschien een rare vraag: maar het lijkt net of ik na een dag 'birckenstocks' hele droge voeten heb, alsof dat kruk m'n voeten uitdroogt? heb er verder nooit last van!
pi_81699663
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
Wel sneu, wil je je volstoppen met frituur en andere ongezonde sjit, heb je alleen maar boontjes en tomaten.
Maandag zou het weer kunnen... Maar liever niet
  donderdag 20 mei 2010 @ 23:25:50 #25
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81699918
zo. ik heb een route uitgestippeld die ik morgen moet fietsen om bij de VU te komen. Heenweg wordt bagger (want vroeg op en koud) maar terugweg, in de zon,
Hopelijk kan ik het vinden en kom ik niet te laat voor college

En ik wil een schouderklopje voor mijn goede-daad-actie van vandaag
(waar ik boodschappen voor een meisje ging pinnen die dr portemonnee kwijt was )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')