quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Spannend Kwak!
Is dat diezelfde waar je het eerst over had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Doe je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*schopt zichzelf naar bedGeen zorgen voor de dag van morgen.
Goed bezig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Evening!
Wat een mooie slankies hebben we hier toch ook![]()
Ik moet nog avondeten![]()
Was op mijn werk vergeten (we waren de hele tijd buiten) en daarna geen tijd meer, nu pas net thuis.
O en ik heb een goede daad gedaan: meisje voor me bij de AH was haar portemonnee kwijt (in de trein ws) en toen heb ik haar boodschappen betaald en rekeningnummer gegeven, nadat ze alles echt goed had doorgezocht en hij werkelijk kwijt was
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je goed.
*schopt zichzelf naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Als je zelf al twijfelt denk ik niet dat 'ie snapt dat je 'em hebt meegevraagd. Mannen hebben echt heel duidelijke info nodigquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
@mini: als ie uberhaupt antwoordtdat is ook wel iets voor hem, gewoon niet antwoorden... maar goed, dat is eigenlijk ook een antwoord. weet niet of ie mn bedoeling snapt. ik heb t erg algemeen geformuleerd allemaal, schijterd die ik ben. nu ik t teruglees vind ik t zelfs te algemeen - geen idee of ie wel doorheeft dat ik m met míj mee vraag
eugh...
en vooralsnog is dat hele smsje van mij nog niet eens aangekomen
Cheers en succes morgen!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef imago het volgende:
TVP
Eén glaasje alcohol, anders slaap ik niet ben ik bang, en dan naar bed. Al m'n spullen meeslepen naar de slaapkamer, want ik ben bang dat de kat er anders vannacht overheen kotst omdat ze boos op me is dat ik de meneer niet ben!
Als dat een vreetbui was dan vind ik dat je het nog heel netjes hebt gedaan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh wat spannend, heeft ie al terug gesmst??
Vanmiddag op de stage op de weegschaal gestaan, was daar 65 kg. M'n ochtendgewicht zal dan een klein beetje minder kunnen zijn en ik concludeer eruit dat ik stil gestaan heb. Geen ramp, maar wel een beetje jammer.
Lijstje van vandaag (lijkt errug op gister)
O: dubbele boterham hagelslag
T: café au lait
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipfilet
T: glaasje ranja
T: 3 appels
T: 5 tomaten (alle die ik nog had)
D: halve zak sperzieboontjes met gegrillde cevapcici
T: druiven
T: bakje yoghurt
Ja mensen, dit is precies hoe het eruit ziet, een schadebeperkende vreetbui!
Combinatie van af willen vallen en rood staan werkt best goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als dat een vreetbui was dan vind ik dat je het nog heel netjes hebt gedaan!
mja, maar verstuurd is verstuurd, en ik ga dus niet nu erachteraan smsen met een toelichting...zo ver krijg ik mezelf echt niet... misschien over anderhalve week, iets van "wil je nou nog met me mee naar blablabla, ik wil t graag weten want dan kan ik een kaartje voor je regelen"quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je zelf al twijfelt denk ik niet dat 'ie snapt dat je 'em hebt meegevraagd. Mannen hebben echt heel duidelijke info nodig
Maandag zou het weer kunnen... Maar liever nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
Wel sneu, wil je je volstoppen met frituur en andere ongezonde sjit, heb je alleen maar boontjes en tomaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |