MM can stuff it. Ze doen alleen maar prijs garantie in eigen regio. Dus rotterdam/ Den Haag en zoetermeer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:59 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Denk het wel, niet op gelet eerlijk gezegd
Wat jij denkt zal me een worst wezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:47 schreef Edwinuss het volgende:
Na, ik denk dat het bullshit is. Maar ben benieuwd.
Ik heb vanaf morgen een standard edition over, die heb ik gister in R'dam gekocht, heb je daar wellicht interesse in?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
MM can stuff it. Ze doen alleen maar prijs garantie in eigen regio. Dus rotterdam/ Den Haag en zoetermeer.
Dan wacht ik wel tot volgende week...
Vliegende dildo's in een cutscene van GTAIV? Ik heb rare dingen gezien, maar dit geloof ik niet. Het zou ook makkelijk te vinden moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:50 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wat jij denkt zal me een worst wezen.I know what i saw.
Maargoed, we dwalen af.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
MM can stuff it. Ze doen alleen maar prijs garantie in eigen regio. Dus rotterdam/ Den Haag en zoetermeer.
Dan wacht ik wel tot volgende week...
Ik moet hier aan denkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vliegende dildo's in een cutscene van GTAIV? Ik heb rare dingen gezien, maar dit geloof ik niet. Het zou ook makkelijk te vinden moeten zijn.
Que?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef FireFoz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Marshall
haha
MARSTONquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:03 schreef FireFoz het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Marshall
haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontdekt ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk wtf momentjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie bij de strangers al een zekereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontdekt ?Ik had toen niet echt een wtf momentje hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk wtf momentje
Je hebt niks met historische kennis zeker ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had toen niet echt een wtf momentje hoor.
Ik ben ontzettend geïnteresseerd in geschiedenis, maar iedereen die een hoed op heeft is voor mij niet meteen Abraham Lincoln.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je hebt niks met historische kennis zeker ?
Je zou haast zeggen van wel ja..quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:03 schreef Torrio het volgende:
Er is gewoon téveel te doen in die game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |