Ik heb hem ook in Zoetermeer gekocht bij de Bart Smit voor ¤ 59,95. Ik zou voor die prijs de special edition krijgen, maar deze was niet geleverd. Nu gaan ze me die codes voor de Warhorse etc. per e-mail toesturen ofzo. Ach ja, ik heb die 60 euro met alle liefde over voor dit spel eigenlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:57 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar een DP ben ik niet voor te "porren" wheheh.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:08 schreef FireFoz het volgende:
kan iemand mij even wat vertellen over het verhaal in een van de eerste missies:OMG cultuurbarbaar, wie skipt die filmpjes nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Casual gamers.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:11 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
OMG cultuurbarbaar, wie skipt die filmpjes nou?
Ik ga ze even bellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:59 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Denk het wel, niet op gelet eerlijk gezegd
Bij Rockstar moet je vaak HEEL goed de achtergrond in de gaten houden tijdens cut-scenes. Bijna altijd gebeurd er wel iets meligs.quote:
Dudequote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:18 schreef nattermann het volgende:
GTA skipte ik altijd, bij RDR nog helemaal niks geskipt omdat ik de verhaallijn dan niet meer snap
Welke missie was dat dan??quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Bij Rockstar moet je vaak HEEL goed de achtergrond in de gaten houden tijdens cut-scenes. Bijna altijd gebeurd er wel iets meligs.
Bij GTA4 had je een vliegende dildo tijdens 1 van de vele cutscenes. Vloog door de kamer compleet met rotorbladen en al... Groot WTF moment was dat.
Geen idee, maar het was volgens mij voor 1 van die Ieren.....quote:
Dat is ex. verzendkosten. Incl wordt ie 49 euro ongeveer. Ik had hem bij Amazon gepreorderd, maar dan zou ik hem pas volgende week krijgen, dus gecanceld en bij de MM Utrecht voor 49.95 gekocht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:54 schreef J.Clarkson het volgende:
Op amazon.co.uk istie 35 pond!40 euro omgerekend.
quote:
typisch.quote:
youtube?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Geen idee, maar het was volgens mij voor 1 van die Ieren.....
Die vond ik dus ook toen ik ging zoeken.Ben nu weer met GTA bezig, dus ik zorg dat fraps stand-by staat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:44 schreef HennyHuisman het volgende:
[..]
Kan hem niet vinden, deze is wel hilarisch overigens:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |