Hahahhaa jaquote:
ik nog nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:51 schreef kutkabouter het volgende:
TT faalt, bijna iedereen zit te spelen
Nog onlinequote:
Helaasquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:51 schreef kutkabouter het volgende:
TT faalt, bijna iedereen zit te spelen
Leuk hoor, die excuses. Maar daarmee krijg ik geen RDRquote:Beste klant,
Onlangs heb je op onze website de game Red Dead Redemption voor de PS3 besteld.
Helaas zijn er op dit moment grote landelijke leveringsproblemen voor de Limited Edition van de PS3, waardoor wij je bestelling niet tijdig kunnen verzenden.
We doen ons uiterste best om je bestelling zo spoedig mogelijk te versturen.
Naar verwachting ontvang je de Limited Edition begin volgende week.
Zodra je bestelling verzonden wordt, ontvang je van ons een email.
Onze excuses voor dit ongemak.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:01 schreef Torrio het volgende:
Net een pleuriseind moeten rennen om van de law weg te komen, schiet nooit meer iemand in de stad neer als ik geen paard bij de hand heb
Dat mag ook nietquote:
Hahahhaquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had ook wat vreemds . Een politie agent zegt iets van ey sir can you help me.
Bleken er twee gevangene te zijn ontsnapt die ik levend naar hem toe moest brengen omdat hij ze naar de gevangenis moet brengen. Ik lever ze keurig netjes levend bij hem af schiet hij ze zelf alle twee door de kop
Ja die random events zijn toch wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had ook wat vreemds . Een politie agent zegt iets van ey sir can you help me.
Bleken er twee gevangene te zijn ontsnapt die ik levend naar hem toe moest brengen omdat hij ze naar de gevangenis moet brengen. Ik lever ze keurig netjes levend bij hem af schiet hij ze zelf alle twee door de kop
Kijk eens naar je wantedlevel :-)quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja die random events zijn toch wel leuk![]()
Ik werd net in de val gelokt door een chick die stond te schreeuwen om help, helaas voor haar stond ik een stuk hoger met m'n paard en zag ik een paar nepcowboys achter haar kar staan, alle 3 dood en zij kreeg er 1 in dr hoofd voor de moeite
Die ben ik twee keer tegen gekomen de eerste keer trapte ik er in en had ik daarvoor net mijn dead eye gebruikt om vogels uit de lucht te schieten dus was ik dood. De tweede keer gewoon doorgereden kwamen ze als nog achter me aan maar dan is het veel makkelijker.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja die random events zijn toch wel leuk![]()
Ik werd net in de val gelokt door een chick die stond te schreeuwen om help, helaas voor haar stond ik een stuk hoger met m'n paard en zag ik een paar nepcowboys achter haar kar staan, alle 3 dood en zij kreeg er 1 in dr hoofd voor de moeite
Heb een bounty op m'n hoofd van 40 dollarquote:
Ik heb dead eye nog nieteens gebruiktquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die ben ik twee keer tegen gekomen de eerste keer trapte ik er in en had ik daarvoor net mijn dead eye gebruikt om vogels uit de lucht te schieten dus was ik dood. De tweede keer gewoon doorgereden kwamen ze als nog achter me aan maar dan is het veel makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |