geholpen als in hulp aanbieden aan iemand die overstuur is, maar vervolgens niet de moeite nemen om een naam en of adres achter te laten of de politie te bellen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef Assiej het volgende:
[..]
Geholpen alsin, haar ongewenst aangeraakt?
of is ze vreemd gegaan..?
Is dat van belang dan ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef Under_Score het volgende:
[..]
geholpen als in hulp aanbieden aan iemand die overstuur is, maar vervolgens niet de moeite nemen om een naam en of adres achter te laten of de politie te bellen.
Denk dat de kans (te) klein is, zitten maar 'weinig' mensen hier.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:03 schreef Under_Score het volgende:
denk dat de mensen die ik bedoel, als ze hier al op zitten wel weten wat ik bedoel, neem dan in ieder geval contact op met de politie enschede als iemand iets weet. BVD.
weet ik veel, hoopte dat iemand iets gezien had, blijft toch een 'kleine' stad waar veel mensen elkaar via via wel kennen. mischien iets té optimistisch.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bel TV oost ofzo. Man wat moeten wij hiermee.
Duidelijkere straat/streetview/google maps zou naar mijn mening veel toevoegen, maar zoals ik zei, ik was pisdronken, weet van niets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
weet ik veel, hoopte dat iemand iets gezien had, blijft toch een 'kleine' stad waar veel mensen elkaar via via wel kennen. mischien iets té optimistisch.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:18 schreef Robinhoo het volgende:
Ik was niet in Enschede gister, wel zuipn en dik as een toeter.
in 1854 was die er wel jaquote:
Dinsdag knallen of niet?quote:
Enschedetopic is overgegaan in ToF, dacht ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
D'r is toch ook zo'n enschede topic ?
Je bent er wel trots op of niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:43 schreef Robinhoo het volgende:
Dinsdag knallen? Dinsdag moet ik naar justitieKnallen. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:43 schreef Robinhoo het volgende:
Dinsdag knallen? Dinsdag moet ik naar justitieKnallen. [ afbeelding ]
Is jou nooit geleerd dat je niet voor eigen rechtertje mag spelen?....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Under_Score het volgende:
justitie. ik zoek namenlijk mensen die iets gezien hebben vannacht omdat er een ernstig misdrijf is gepleegd. geen zin om precies uit te leggen wat omdat het nogal erg persoonlijk en emotioneel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |