Sneeuwwitje is toch die bitch met die appel die onmeunig lang in slaap viel nadat de heksquote:
Die onmeunig lang sliep was Doornroosje nadat ze zich had geprikt aan een spinnewiel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Sneeuwwitje is toch die bitch met die appel die onmeunig lang in slaap viel nadat de heks
er teveel GHB in had gestopt?
Wat dan, liep jij er ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef Under_Score het volgende:
even een oproep, heeft iemand donderdag s'nachts in de stad iets bijzonders gezien of meegekregen? zo rond de noorderhagen?
als ik er had gelopen waren de dingen mischien anders gegaan, nee er is iets ernstigs gebeurt en ik hoop dat iemand iets gezien heeft.quote:
Géén idee, ik was pisdronken!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef Under_Score het volgende:
even een oproep, heeft iemand donderdag s'nachts in de stad iets bijzonders gezien of meegekregen? zo rond de noorderhagen?
Ja man! Was me hard!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:27 schreef Under_Score het volgende:
[..]
als ik er had gelopen waren de dingen mischien anders gegaan, nee er is iets ernstigs gebeurt en ik hoop dat iemand iets gezien heeft.
Misschien is een kleine uitleg handig,...?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:27 schreef Under_Score het volgende:
[..]
als ik er had gelopen waren de dingen mischien anders gegaan, nee er is iets ernstigs gebeurt en ik hoop dat iemand iets gezien heeft.
Geholpen alsin, haar ongewenst aangeraakt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:45 schreef Under_Score het volgende:
ik kan en wil er nu niet al te veel over vertellen, maar ik ben op zoek naar een aantal personen ( Waarschijnlijk een tweetal ) Die een meisje hebben geholpen vanacht/vanmorgen.
Geholpen waarmee?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:45 schreef Under_Score het volgende:
ik kan en wil er nu niet al te veel over vertellen, maar ik ben op zoek naar een aantal personen ( Waarschijnlijk een tweetal ) Die een meisje hebben geholpen vanacht/vanmorgen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:45 schreef Under_Score het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |