Hoewel ik er altijd een voorstander van ben geweest dat simmu en sangdrax doen wat zij het liefst willen vind ik het niet helemaal eerlijk om dit zo te zeggen. Wij kennen de andere kant van het verhaal niet en ik ben geneigd om in de goede intenties te geloven en te denken dat ze het lief bedoelen. Je kunt je als familie erg op de achtergrond houden en je nergens mee bemoeien maar dat kan ook heel vervelend zijn voor mensen die een moeilijke tijd doormaken en misschien graag een luisterend oor hebben of wat afleiding.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:40 schreef childintime het volgende:
Goed zo! Ik denk dat jullie het ook wel verdienen zo langzamerhand om in wat rustiger vaarwater terecht te komen en je zieke kindje wat op te zien knappen.
En heel goed dat jullie voor jezelf opkomen; je hebt nu even geen boodschap aan rekening houden met andere mensen. Jullie hebben genoeg aan jezelf en je eigen gezinnetje. Wat je schrijft over dat "even uit eten gaan omdat we toch in de buurt zijn".... Ik ben daar echt perplex over, dat mensen zo bot zijn dat ze verwachten dat je daar gaat zitten en even alles van je af laat glijden, of verwachten dat je steeds maar weer gaat bellen om te vertellen hoe het nu isDat kost je zoveel energie en die energie kunnen jullie veel beter voor jezelf gebruiken.
Heftig zeg. Dat maakt het nog een stuk spannender dan het op zich al isquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef simmu het volgende:
vanochtend heeft kiro eventjes zonder yam gedaan maar dat was toch wat al te vlot. morgen doen ze weer een poging. de longfoto van vandaag zag er alweer wat beter uit! het probleem nu is dat hij heel (heel!) veel vocht vasthoudt waardoor de longen niet genoeg "uit kunnen zetten" omdat er domweg geen ruimte is. dus toen was er weer meer beademing nodig en werd de yam weer terug aangesloten. de yam is een one-time-only machine. zodra het afgesloten is en de canules in zijn nek weggehaald, kan hij de komende 20 jaar niet meer terug aan de yam. voorzichtig voorzichtig dus! vandaar dus ook het omleidinkje-idee. eenmaal eraf kunnen we niet terug.
dus voor vandaag weliswaar nog niet van de yam, maar qua vooruitgang: er is een duidelijke stijgende lijn tot nu toe met tevreden artsen en tevreden verpleging. ik kan alleen maar uitgaan van wat ik zie, ruik en voel, en daar zie ik ook (veel) verbetering!
ps: er zijn hier 2 computers voor alle 28 kamers, hence het sporadisch online zijn
Wat ontzettend fijn te horen dat er een stijgende lijn is en je gevoel ook!quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:20 schreef simmu het volgende:
dus voor vandaag weliswaar nog niet van de yam, maar qua vooruitgang: er is een duidelijke stijgende lijn tot nu toe met tevreden artsen en tevreden verpleging. ik kan alleen maar uitgaan van wat ik zie, ruik en voel, en daar zie ik ook (veel) verbetering!
Naar het RonaldmcDonaldhuis in Rotterdam. Adres staat op de site.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:53 schreef appelfan het volgende:
Waar kan ik een eventueel kaartje trouwens naartoe sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |