Goede tip!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Simmu als tip wil ik je nog meegeven een schriftje te kopen en álles wat je ziet, hoort voelt en denkt op te schrijven.
Ik heb dat van mijn schoonmoeder gekregen toen en als ik het nu teruglees blijken heel veel dingen weggezakt. Je geheugen werkt echt maar op halve kracht. ik vind het heel fijn dat ik het heb, hopelijk helpt het jou ook.
Ik wil je wel een schrift sturen naar Rmc D als je wilt.sterkte hoor.
Semi stabiel is goed meid.... we gaan voor stabiel! Sterkte!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:31 schreef simmu het volgende:
moesat even hier de compu aan de gang schoppenm, toetsenbord werkt heel raar (alle speciale toetsen zoals apestaartje enzo) zitten elders, hence de vertraging. maar we zijn er!
so far so good! we zijn het weer overzetten van de beademing doorgekomen, de reis, het overzetten naar de Yet Another Machine (voortaan noem ik het dus maar yam, dat kan ik beter onthouden) en kiro is nu semi stabiel
Is dat er een die je persoonlijk bij je mag hebben?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef Keshet het volgende:
[..]
Goede tip!
in het Sophia krijgen alle kindjes een schriftje van de verpleging; ik gok dus dat Kiro er al 1 heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |