abonnement Unibet Coolblue
pi_82043375
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:27 schreef DrDentz het volgende:
Dus je kent You Rock My World niet? Ga jezelf eens even snel bijscholen!
Nu je het zegt
pi_82043589
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:25 schreef Dynd het volgende:

[..]

Jou avatar he, is dat MJ?
En zoja heb je de originele pic? Want die ken ik dan nog niet.
Een echte fan moet mijn avatar direct herkennen hoor

Komt uit clip van YRMW. Heb originele nu niet bij de hand, zit mobiel
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_82043606
"you rock my world you know you did, with everything you gonna give, you rock my woooorld"

zoiets?
pi_82043707
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:34 schreef Braddie het volgende:
"you rock my world you know you did, with everything you gonna give, you rock my woooorld"

zoiets?
Bijna

Het is "...and everything I own I give"
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_82043780
Z'n laatste clipje.
standaarddrinker
pi_82043848
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:38 schreef DrDentz het volgende:
Z'n laatste clipje.


Ik hoop nog steeds dat we One more chance ooit te zien krijgen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_82044077
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Een echte fan moet mijn avatar direct herkennen hoor

Komt uit clip van YRMW. Heb originele nu niet bij de hand, zit mobiel
Ja ik zie het nu weer voor me, dat dat gordijn opengaat en hij daar op het podium danst achter een scherm toch? Heb de volledige versie van YRMW maar één keer gezien dus kwam even niet bij me op. ^^

Maar goeie keuze
pi_82044196
One More Chance is maar voor de helft af want toen werd die badass gearresteerd.
standaarddrinker
pi_82044211
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:45 schreef Dynd het volgende:

[..]

Ja ik zie het nu weer voor me, dat dat gordijn opengaat en hij daar op het podium danst achter een scherm toch? Heb de volledige versie van YRMW maar één keer gezien dus kwam even niet bij me op. ^^

Maar goeie keuze
Stimmt
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_82044272
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:48 schreef DrDentz het volgende:
One More Chance is maar voor de helft af want toen werd die badass gearresteerd.
Was toch al af voor zijn arrestatie? Het werd toen alleen direct geshelved
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_82044342
Ze waren er nog mee bezig geloof ik en toen moest MJ terug vliegen (in het vliegtuig werd hij ook nog afgeluisterd)
standaarddrinker
pi_82044607
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Ze waren er nog mee bezig geloof ik en toen moest MJ terug vliegen (in het vliegtuig werd hij ook nog afgeluisterd)
Ah klopt ja, dat werd uiteindelijk nog een rechtzaak
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_82044724
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Bijna

Het is "...and everything I own I give"
Ach, bijna in goed!
pi_82050821
Ik zie nog leercurves!

Hij schijnt trouwens ook een keer iets met Ray Charles te hebben gedaan, waarschijnlijk een liedje geschreven. Maar daar ben ik ook echt verdomd benieuwd naar, of we die ooit nog te horen krijgen.

She Got It is trouwens echt damn funky, doet me bijna aan Prince denken. Was een mooi nummer geweest om op samen te werken.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_82050991
Ik vraag mij serieus af he.... wat zou MJ van Justin Bieber gevonden hebben?
pi_82051222
Tja, de vragen des levens hè
standaarddrinker
pi_82051289
Wat is dat toch steeds die vergelijking met Justin Bieber en elk voormalig kindartiest? Zag ook al een topic op Fok! voorbij komen, zie het overal op Youtube. Die jongen herinnert niemand zich meer over een jaar hoor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82051332
Ik denk ook dat zodra hij de baard in de keel krijgt, en zijn stem zwaar wordt... dat niemand hem meer ziet staan, omdat het dan niet meer het schattige jochie is van 16 met de hoge goede stem.

Want je moet het hem nageven, live zingen kan hij perfect!
pi_82052150
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 01:57 schreef Braddie het volgende:
Ik denk ook dat zodra hij de baard in de keel krijgt, en zijn stem zwaar wordt... dat niemand hem meer ziet staan, omdat het dan niet meer het schattige jochie is van 16 met de hoge goede stem.

Want je moet het hem nageven, live zingen kan hij perfect!
Dat moet ik hem inderdaad nageven. Hij heeft geen slechte stem ofzo.

Het is gewoon hij heeft niet de... hoe zal ik het zeggen... de appeal, de spirit de passie die ik wel zie bij bijvoorbeeld jonge Michael. Dit komt denk ik doordat hij nu al zo gekneed wordt door zijn producers tot een (voor hun) goed verkopend 'product' dat hij niet zijn eigen stijl kan vinden. Iets wat Michael dan weer wel kon in het gezinsgedreven J5. Een product dat straks weer wordt vervangen door een ander nieuw beter product waarbij het oude product (Hij dus) door het gekneed van de bazen (producers?) zichzelf als het ware niet heeft kunnen ontwikkelen tot iets wat later ook nog succesvol zou kunnen zijn. Als deze vrijheid van zichzelf ontplooien/ontwikkelen wel wordt gegeven dan wordt het misschien nog wat. Maar ik denk dat dat niet het geval zal zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Dynd op 29-05-2010 14:29:00 (Typo) ]
pi_82053680
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:58 schreef Dynd het volgende:

[..]

Dat moet ik hem inderdaad nageven. Hij heeft geen slechte stem ofzo.

Het is gewoon hij heeft niet de... hoe zal ik het zeggen... de appeal, de spirit de passie die ik wel zie bij bijvoorbeeld jonge Michael. Dit komt denk ik doordat hij nu al zo gekneed wordt door zijn producers tot een (voor hun) goed verkopend 'product' dat hij niet zijn eigen stijl kan vinden. Iets wat Michael dan weer wel kon in het gezinsgedreven J5. Een product dat straks weer wordt vervangen door een ander nieuw beter product waarbij het oude product (Hij dus) door het gekneed van de bazen (producers?) zichzelf als het ware niet heeft kunnen ontwikkelen tot iets wat later ook nog succesvol zou kunnen zijn. Als deze vrijheid van zichzelf ontplooien/ontwikkelen wel wordt gegeven dan wordt het misschien nog wat. Maar ik denk dat dat niet het geval zal zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik begrijp je verhaal
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_82060798
k heb ergens gehoord dat justin bieber mense begon uit te schelde die hem woude helpe of zoiets... weet er ook het fijne ni van...
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
pi_82060987
Nja Michael heeft eigenlijk ook enorm veel geluk gehad met de tijd wanneer hij is geboren ten opzichte van zijn carriere. Er waren nog genoeg onontdekte gronden op het gebied van de muziekwereld. Elke soort muziek paste bij zijn leeftijd als het ware. Jaren 60/70 simpelere onschuldigere liedjes (Kind zijnde), Jaren 80 gewaagdere muziek (Jong-volwassen zijnde), Jaren 90 diepere muziek (Volwassen zijnde). De muziekstijlen passen precies in zijn leeftijd, zo zie ik het tenminste.
pi_82066995
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:50 schreef Dynd het volgende:
Nja Michael heeft eigenlijk ook enorm veel geluk gehad met de tijd wanneer hij is geboren ten opzichte van zijn carriere. Er waren nog genoeg onontdekte gronden op het gebied van de muziekwereld. Elke soort muziek paste bij zijn leeftijd als het ware. Jaren 60/70 simpelere onschuldigere liedjes (Kind zijnde), Jaren 80 gewaagdere muziek (Jong-volwassen zijnde), Jaren 90 diepere muziek (Volwassen zijnde). De muziekstijlen passen precies in zijn leeftijd, zo zie ik het tenminste.
Hij heeft vooral geluk gehad dat er nog niet zoveel massamedia/communicatie was. Hij is er namelijk mee begonnen dat echt ten volle voor je carriere in te zetten. Dat heeft m geen windeieren gelegd, zullen we maar zeggen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_82067522
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:23 schreef Zapato het volgende:

[..]

Hij heeft vooral geluk gehad dat er nog niet zoveel massamedia/communicatie was. Hij is er namelijk mee begonnen dat echt ten volle voor je carriere in te zetten. Dat heeft m geen windeieren gelegd, zullen we maar zeggen.
En dat hij gewoon ongelofelijk veel talent had
pi_82067765
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:42 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

En dat hij gewoon ongelofelijk veel talent had
Dat bovenal natuurlijk.

Robijn, had jij die film trouwens nog gekeken? En zoja wat vond je ervan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')