Kan ik met niet meer herinnerenquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Hebben we hier al uitgebreid besproken, wel opletten Bobbie. Maar wel leuk interview, ga zo weer effe kijken.
Tsjongejonge.quote:Op donderdag 3 juni 2010 10:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Kan ik met niet meer herinneren
Mijn oprechte excuses, ik schaam mij diepquote:
We forgivequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Mijn oprechte excuses, ik schaam mij diep
Wauw, krijg inderdaad kippenvel als je dit weer terugziet, wat een zwarte dag was dat zeg, kon gewoon niet werken op mijn stage toendertijd en bijna krokodillentranen gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef SteelDogg het volgende:
In mn geheugen gegraveerd, en komt nu weer terug, bijna een jaar later
Bijna? Ik heb een vochttekort opgelopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wauw, krijg inderdaad kippenvel als je dit weer terugziet, wat een zwarte dag was dat zeg, kon gewoon niet werken op mijn stage toendertijd en bijna krokodillentranen gehad.
Ik zat vooral op Telegraaf.nl minutenlang naar de voorpagina te kijken waarop een foto van MJ stond met titel 'Michael Jackson overleden' en heel zijn leven en mijn herinneringen aan hem flitste door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Bijna? Ik heb een vochttekort opgelopen![]()
Totaal geen vochttekort opgelopen, maar had de hele dag zo'n kutgevoel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Wauw, krijg inderdaad kippenvel als je dit weer terugziet, wat een zwarte dag was dat zeg, kon gewoon niet werken op mijn stage toendertijd en bijna krokodillentranen gehad.
Die zitten This Is It te kijken. Ik overigens niet, waarom met reclame kijken als het ook zonder kan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Anonymousz het volgende:
ik lang niet meer op dit topic geweest
hoe gaat het met de MJ fans?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Rnnz het volgende:
Ik wilde het net melden, ALLEMAAL KIJKEN NAAR RTL4.
Omdat het kan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef Zapato het volgende:
[..]
Die zitten This Is It te kijken. Ik overigens niet, waarom met reclame kijken als het ook zonder kan?
De DTS van de blu-ray klinkt nog altijd beterquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Rnnz het volgende:
Ligt het aan mij, mijn tv, of het geluid van deze versie dat het een beetje gaar klinkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |