Meld je anders aan bij een broker gooi een euro op je rekening. Heb je iig. gratis & live futuresquote:
Wanneer wil je instappen?quote:
Expiratie het gaat vandaag alle kanten op; ik blijf gewoon rustig in de puts.. heb er al wel wat weggedaan en wat calls gekocht....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef stefan_s het volgende:
Onder de 260 of helemaal niet. op dit moment is er geen touw aan vast te knopen..
ArcelorMittal hoorde ook bij de hardste dalers van de AEX de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:29 schreef Dalliance het volgende:
Calls ArcelorMittal zijn ook volatiel zeg, sprongen van 40%.
quote:Bondsdag stemt in met reddingsplan
` De Bondsdag,de Duitse Tweede Kamer,is
akkoord met het reddingsplan van 750
miljard euro voor de stabilisatie van
de euro.Duitsland draagt zeker 123
miljard euro bij.Dat bedrag kan oplopen
tot 148 miljard euro.
Er stemden 319 parlementariėrs voor en
73 tegen;er waren 195 onthoudingen.Een
groot deel van de oppositie onthield
zich van stemming.
Ik blijf rustig in de puts en dan wel calls kopenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef richbitch het volgende:
[..]
Expiratie het gaat vandaag alle kanten op; ik blijf gewoon rustig in de puts.. heb er al wel wat weggedaan en wat calls gekocht....
Ok dom:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:52 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ik blijf rustig in de puts en dan wel calls kopen
Welke puts heb je geschreven als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:58 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ok dom:
De verhouding is 4:1
Daarnaast ook nog puts geschreven maar die expireren vandaag..
En die calls hebben iets langere looptijd héą
ING 6,20..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:59 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Welke puts heb je geschreven als ik vragen mag?
Inderdaad, nieuwe year-low voor de AEX.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:32 schreef capricia het volgende:
Lekkere afstort zeg.
DJ future 9960.quote:
Waku Waku maar meequote:
Waarom oversold?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:46 schreef flyguy het volgende:
Markt is wel enorm oversold op het moment zeg.
Amerika kan de Europese bailout tegenhouden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:13 schreef RvLaak het volgende:
In hoeverre dat nog iets uitmaakt, is nog maar de vraag
WS eronder inmiddels.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:16 schreef M.Melandri het volgende:
we zitten nu rond het ''tradersbug'' low
Het leek er even op dat ik ze moest afnemen.. nu toch niet wss... anders had ik er direct calls boven geschreven.quote:
Wat je ook kan doen, terwijl je cash gelijk blijft, is ze meteen verkopen en de put opnieuw schrijven op de zelfde uitoefenwaarde. Krijg je nogmaals de verwachtingswaarde en heb je een nieuwe kans.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:41 schreef richbitch het volgende:
[..]
Het leek er even op dat ik ze moest afnemen.. nu toch niet wss... anders had ik er direct calls boven geschreven.
zou je dat wel doen zo voor het weekend, straks opent de AEX maandag roodquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:11 schreef edwinh het volgende:
Tering he check die put/call ratio 1.53ik heb een lading longs gekocht op Mittal
expiratie juli 2010quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:12 schreef stefan_s het volgende:
[..]
zou je dat wel doen zo voor het weekend, straks opent de AEX maandag rood
Flinke stijging nu juist weer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:17 schreef iamcj het volgende:
En toch weer rood...
Fair value? Is dat het gemiddelde van de shiller p/e over x jaren?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:05 schreef SeLang het volgende:
Een beetje droevig slot, maar het gaat de goede kant op.
Er hoeft nog maar zo'n 20% af voordat we op fair value zitten (exclusief crisis)
Mediaan. Er moet vanaf hier nog 21% af om op de mediaan te komen. En vanaf dat punt zou je dan daar bovenop nog ~40% korting willen hebben vanwege de crisis. Dan kom je dus rond 500 uit voor de S&P500.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Fair value? Is dat het gemiddelde van de shiller p/e over x jaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |