quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:27 schreef Jahr00n het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)ij_de_piratenpa.html
Whehehe hier heb je ze.
Je vergeet iets.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Ervaring ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef jaronsch het volgende:
TS beledigt autisten. Echte autisten worden alleen geil van treinen.
Die vraag stelde ik aan jou eigenlijk.. Maar aan je ontkennende zin, heb ik het antwoord al hoor !quote:
Morgen is ie der weerquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
AdvancedPauper is weer eens gebanned.
De mijne in guantanomo Bayquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:20 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Mijn vader is overleden aan overlijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:23 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
De mijne in guantanomo BayDat weet ik hij viel op mijn opaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je haar sig niet gezien ofzo?quote:
Wat had die kutuser nou weer gedaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
AdvancedPauper is weer eens gebanned.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |