Van zo'n broek zou ik ook allergisch wordenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je kan allergisch zijn voor spijkerbroeken
Ach, mij boeit t niet zo, als wat erin zit maar om aan te zien isquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Van zo'n broek zou ik ook allergisch worden
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n autist die in deze broeken loopt.
hahaha inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt zo'n autist die in deze broeken loopt.
EN hoog water.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Broder het volgende:
En dan vaak van die achterlijke bergschoenen of sandalen eronder_!
en een harry potter shirtquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Broder het volgende:
En dan vaak van die achterlijke bergschoenen of sandalen eronder_!
Ja maar het gaat hier om de wat lichtere variant.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:06 schreef Albertson het volgende:
Van die donkere egaal blauwe zijn wel mooi.
of bouwvakkersquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:59 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een lelijke dingen zijn dat zeg. Je ziet er ook vaak alleen nerds in lopen.
[ afbeelding ]
Dit soort bedoel ik.
Wat hij zegt dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je die maar lang genoeg draagt lijkt het vanzelf op zo'n andere broek
Je bedoelt, die broeken zijn gewoon al 2 jaar oud, en ze wassen hem dus elke week.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja maar het gaat hier om de wat lichtere variant.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:08 schreef Casos het volgende:
[..]
Wat hij zegt dus
Als je ze maar lang genoeg draagt, worden het vanzelf hele hippe spijkerbroeken met allerlei vage en vale slijtage plekken, gaten, rafels, etc..
Met pilotenbril en op leren teenslippers uiteraard.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:10 schreef EvanStone het volgende:
TS loopt met een witte linnen broek en roze polo over straat?
En teenslippers eronder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:10 schreef EvanStone het volgende:
Volgens mij ben jij zo'n hippe vogel die alles koopt wat 2x op tv is geweest.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:10 schreef fancyyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het model blijft hetzelfde losertje
jij loopt zeker zelf in zo'n broek
js en jij bentt zeker een jaloerse nerd met zo'n broekquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo'n hippe vogel die alles koopt wat 2x op tv is geweest.
Trendsetters, trendwatchers en trendsletten en jij bent waarschijnlijk de laatste!
Steve Jobs outfit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef Broder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
______________!!!!!!!
Hm. Stijlvol.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef Broder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
______________!!!!!!!
Ik denk dat ik niet wil weten hoe jij erbij looptquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Trendsetters, trendwatchers en trendsletten en jij bent waarschijnlijk de laatste!
hier misschien kan je jezelf herkennenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik draag altijd in Italie handgemaakt soutanes.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hier misschien kan je jezelf herkennen
http://www.nerdsn00bs.nl/nerddingen.pdf
Nog altijd minder erg dan dat ding in de OP.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:10 schreef EvanStone het volgende:
Is op de broeken niet te zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:15 schreef Rick_dB het volgende:
g star_! voor mensen die denken dat oversized merken op kleding je meteen stylish maken
_!
21 Stickers op je autoquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef fancyyx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Idd, die slaat nergens op.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
- Koelbox op het strand .. Hoe moet ik gvd anders me bier koud houden?
een hoop klopt niet, wss geschreven door zo'n voetballertquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, die slaat nergens op.
Nerds gaan sowieso niet naar het strand, die vinden dat voor proleten.
hahhaa jij vind day soort dingen waarschijnlijk normaal omdat je een nerd ben.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, die slaat nergens op.
Nerds gaan sowieso niet naar het strand, die vinden dat voor proleten.
herken je alles ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:25 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
een hoop klopt niet, wss geschreven door zo'n voetballert
Ja, aan het strand liggen en koud bier willen. Het toppunt van nerd-heid.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:28 schreef fancyyx het volgende:
[..]
hahhaa jij vind day soort dingen waarschijnlijk normaal omdat je een nerd ben.
nee, maar een spencer + overhemd is in, nerds rijden geen hyundai of volvo, gaan niet naar het strandquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef fancyyx het volgende:
[..]
Het gaat meer om wat je verzamelt, en hoe fanatiek je er in bent. Duizenden strips verzamelen en alles in plastic hoesjes doen is b.v. wel heel erg.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:31 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nee, maar een spencer + overhemd is in, nerds rijden geen hyundai of volvo, gaan niet naar het strand
daarnaast is verzamelen van iets een bezigheid die we uit de oertijd hebben en iedereen verzameld wel IETS
Fietsen met licht voor nerds vindenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef fancyyx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:31 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
nee, maar een spencer + overhemd is in, nerds rijden geen hyundai of volvo, gaan niet naar het strand
daarnaast is verzamelen van iets een bezigheid die we uit de oertijd hebben en iedereen verzameld wel IETS
nerds gaan met sokken naar het strand en smeren hun neus in, aan het einde van de dag zijn ze knalrood. en bier lusten ze niet mar drinken ze om erbij te horenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, aan het strand liggen en koud bier willen. Het toppunt van nerd-heid.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:37 schreef fancyyx het volgende:
[..]
nerds gaan met sokken naar het strand en smeren hun neus in, aan het einde van de dag zijn ze knalrood. en bier lusten ze niet mar drinken ze om erbij te horen
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef fancyyx het volgende:
klopt alle nerd en losers hebben zo een broek
de rest loopt in g-star of jack and jones.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:45 schreef mazaru het volgende:
Ik hou van mensen die durven te dragen wat ze zelf willen dragen, zonder zich wat aan te trekken van die massahysterica's.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Zeggen dat die toffe blauwe spijkerbroeken voor losers zijn en dan aankomen met g-star![]()
waarschijnlijk weten ze niet wat ze moeten dragenquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:45 schreef mazaru het volgende:
Ik hou van mensen die durven te dragen wat ze zelf willen dragen, zonder zich wat aan te trekken van die massahysterica's.
G-Star broeken slijten veel te snel in de kruis, ik draag liever Diesel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem eens één slecht ding van g-star-broeken? Als je nu aankomt met 'grote merken erop' ben je of een troll of een meeloper die nog nooit zo'n broek van dichtbij heeft gezien.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Noem eens één slecht ding van g-star-broeken? Als je nu aankomt met 'grote merken erop' ben je of een troll of een meeloper die nog nooit zo'n broek van dichtbij heeft gezien.
In een Diesel krijg ik mijn kruis niet eens.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
G-Star broeken slijten veel te snel in de kruis, ik draag liever Diesel.
Echte mannen dragen dan ook goede merken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In een Diesel krijg ik mijn kruis niet eens.
55 Sleutelbosquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:16 schreef fancyyx het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |