Ja, vooral de Brandenburgische Concerten vind ik mooi.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ja, vooral de Brandenburgische Concerten vind ik mooi.Zo'n beetje de meest vredevolle muziek die ik ken.
Jim Brickmanquote:
Ken ik die? van wie is dat nummer?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Faux. het volgende:
You never gonna give up. Prachtig nummer, jammer dat het wordt gebruikt voor hacks
Nice, volgens mij wordt 99% woest en aggressief als ie dat nummer hoort, maar jij wordt er rustig vanquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Faux. het volgende:
You never gonna give up. Prachtig nummer, jammer dat het wordt gebruikt voor hacks
Dan zal je dit vast ook goed vinden:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:52 schreef kipptje het volgende:
tvp. Vooral de pianostukken vind ik altijd geweldig!!!
Het is meer de 'modernere stukken' die ik mooi vind. de piano instrumental van final fantasy zijn echt prachtig!! En ook 'a beautiful mind' is zeker heel erg mooi. gewoon een beetje fantaseer en wegdroom muziekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Dan zal je dit vast ook goed vinden:
Prachtige pianomuziek.
dat is een geweldig nummer, die luister ik heeel vaak in de autoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:29 schreef friekin_ het volgende:
Noir Desir. Franse zuchtmuziek doet het goed bij me. Dus Carla Bruni, Berry, Serge Gainsbourg en Noir Desir
Maar ook: Autechre, Aphex Twin en GAS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |