abonnement Unibet Coolblue
pi_84869068
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:

[..]


*O* *O*
Hier ook.. 2 weken België O+
joepieeeeee! ENJOY *O* , ga ik ook doen!
pi_84869491
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:44 schreef Omaha2 het volgende:
M'n vriendin zou vanuit Spanje paar dagen samen met mij Lowlands vieren, om daarna direct terug te gaan naar Spanje. Heel veel zin in, lees ik vandaag:
[..]

Als ze het maar niet gaan verpesten ;(
Dat had ik met die *#$#@#$%@ aswolk uit IJsland (remember?) en mijn tripje naar Sint-Petersburg. Dat ging uiteindelijk door, ik hoop voor jou hetzelfde :s)
pi_84869678
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 13:04 schreef Alec690 het volgende:
Even een vraag aan de mensen met een Russische partner (Devion, VonHinten, anderen? :P ).

Ik ontvang binnenkort mijn toeristenvisum voor verblijf in Rusland. Ik verblijf uiteraard de gehele periode bij mijn vriendin thuis. Het visum wordt verstrekt op basis van een toeristische uitnodiging die ik koop bij een Visumbureau.

Nu geldt in Rusland de volgende wet:
[..]

Ben ik verplicht om mijzelf te registreren? En zo ja, met mijn vriendin? Ik snap het principe van een bureau wat de uitnodiging regelt nog niet helemaal m.b.t. tot dit registreren. Alvast bedankt. :)
Ja, je moet je registreren. Dat kan bij volgens mij alle ho(s)tels. Paspoort en 500 roebel mee, papiertje invullen, uurtje wachten/winkelen/koffiedrinken en je kunt je officiële registratie ophalen. Je vriendin hoeft niet mee, maar is misschien wel handig als tolk.
pi_84875562
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:24 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ja, je moet je registreren. Dat kan bij volgens mij alle ho(s)tels. Paspoort en 500 roebel mee, papiertje invullen, uurtje wachten/winkelen/koffiedrinken en je kunt je officiële registratie ophalen. Je vriendin hoeft niet mee, maar is misschien wel handig als tolk.
Haha, thanks... ben inmiddels al volledig op de hoogte.

Die aswolk werkte bij mij de andere kant op: m'n vriendin kon niet terug en haar bezoek werd noodgedwongen verlengd van 2 weken naar de volledige maand april. April. O+ Achteraf was het fantastisch, op dat moment veel stress en ik zat nou ook niet echt lekker op mijn werk wetend dat m'n meisje onverwachts nog bij mij thuis is zonder duidelijkheid.

Kent iemand die counters nog uit voorgaande delen? Ik heb ze nog wel in m'n favorieten, voor de volgende meeting is hij van 1 month naar 30 days gegaan. *O* Dagen tellen. ^O^
pi_84881684
Ok net een uurtje geskypet met mijn vriendin.

Situatie: 5 dagen geleden (vrijdag) voor het laatst lang gesproken, sinds zaterdag zit ik in Turkije, ik stuur haar niks (ze vindt het niet prettig op de lip gezeten te worden). Ze vraagt hoe de trip was op zondag, ik reply dezelfde dag en vraag om een fb message update. Maandagochtend is ze online: ik vraag om te skypen, zij zegt, ik moet weg nu, we spreken later. Dinsdagochtend vraag ik of we kunnen skypen die avond en of ze een facebook message wilt sturen, paar uur later antwoord: ik ben net wakker, moet nu weg, ik reply je later wel, skype later. Dinsdagnacht zeg ik, skype morgen middernacht dan maar? Maak tijd vrij als je geen plannen hebt. Paar uur later (haar beste vriendin's verjaardag) zegt ze, ik weet niet of ik kan. Ik stuur vanochtend een reply om mij te updaten over of ze kan of niet en wanneer. Geen antwoord. Vanavond dus wel geskypet, maar dat was nadat ik zag dat ze online was, haar een message stuurde, en 40 minuten later nog een SMS om te kijken wat er aan de hand was.

Ze is 1-3 keer per dag online op facebook (primarie contact op dit moment, skype alleen na checken of we online zijn op facebook) en ik weet dus dat ze mijn berichten ziet, en het doet pijn om te weten dat ze gewoon niets antwoord na het lezen ervan. Ze is meestal 's ochtends en 's nachts online en de rest van de dag weg (familie, vrienden.. bezig dus). Ik vertrouw haar 100% dus ik vermoed niks. Maar het voelt raar om te weten dat ze 1) niet wilt antwoorden totdat ze er zin in heeft 2) niet speciaal tijd voor mij wilt maken.

Dit is tevens mijn eerste serieuze relatie, en ik weet dat ik een paar fouten heb gemaakt (zeker in het begin van de lange afstands-deel ervan; meerdere SMSjes en berichten per dag.. werkt averechts, weet ik nu) en weet dat ik onervaren als ik ben haar soms irriteer. Wat we vandaag hebben besproken kan ik dus niet echt goed plaatsen en ik wilde dus hier vragen of dit herkenbaar is en hoe ik hiermee om moet gaan.

1) We hebben dit soort gesprek al vaker gehad, maar dit keer was het wel wat uitgebreider: ze zei bijv. dat ze nooit elke dag contact heeft gehad met iemand. Met haar vrienden contacteren ze elkaar wanneer ze willen en dat klikt goed voor hun, ook al is dat dagen later (dit herken ik wel, maar ik moet wel zeggen dat ik altijd dezelfde dag antwoord stuur - maar goed, dat zijn slechts 'vrienden'). Ze heeft een serieuze relatie gehad van 3 jaar: ik vroeg of ze elke dag praatten en ze antwoordde dat ze dan gek zou worden als dat zo was. Dit is voor mij zeer vreemd want ik antwoord altijd meteen op mensen en we waren dus ook echt drie maanden lang 24/7 bij elkaar voor de vakantie. Van andere vrienden weet ik ook dat ze bij lange afstand gewoon elke dag praten.. Dus ik kan dit niet echt vatten. Iemand advies?

2) Ik vroeg haar over iets dat me dwars zat: heel vroeg in de relatie (2 weken) zei ze dat ze van me hield. Ik antwoordde dat het nog te vroeg was om zoiets serieus te zeggen, want zeg nou zelf, je kan niet zo snel echt van iemand houden, en ik zei dat ik het langzamer wilde opbouwen voordat ze zoiets serieus zouden zeggen. Later heb ik het zelf gezegd tegen haar en daarna elke keer dat ik het zei antwoordde ze met iets anders. Vanavond heeft ze gezegd dat het voor haar over is met de complexen van mannen en dat we allemaal idioten zijn (ik incluis) en dat ik maar de consequenties daarvan moet accepteren. Mannen zijn stom en bang voor drie woorden en daarom heeft ze besloten dat nooit meer te zeggen. Ik vind het heel jammer want er zijn echt momenten die heel romantisch zijn en dat wordt verpest als ze niks antwoordt.

Nou ja... lang verhaaltje denk ik zo, we hebben dus ook de nodige problemen... Maar bottom-line is, ik houd van haar en zij ook van mij, en ik wil ook wachten op haar, maar dit alles maakt het zoveel moeilijker. Ik heb echt het gevoel dat de rollen zijn omgedraaid en ik de vrouw ben en zij de man...

Met het lange afstands-idee gaat het inmiddels al een stuk beter, dus heel erg bedankt allemaal voor de tips :D
  donderdag 5 augustus 2010 @ 01:58:39 #281
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84881814
Ik weet precies wat je voelt en snap ook wat je bedoelt met het stukje over online zijn op facebook en dan niets horen of het gevoel hebben haar achterna te moeten zitten over updates rondom haar leven. Kan verder ook weinig tips geven en het is echt iets dat je zelf met haar moet zien uit te zoeken, voor de een helpt regelmaat, voor de ander werkt dit juist op de zenuwen.

En dat stukje over ''ik hou van jou'', dat komt vanzelf wel een keer goed ^O^.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84881922
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:58 schreef GSbrder het volgende:
Ik weet precies wat je voelt en snap ook wat je bedoelt met het stukje over online zijn op facebook en dan niets horen of het gevoel hebben haar achterna te moeten zitten over updates rondom haar leven. Kan verder ook weinig tips geven en het is echt iets dat je zelf met haar moet zien uit te zoeken, voor de een helpt regelmaat, voor de ander werkt dit juist op de zenuwen.

En dat stukje over ''ik hou van jou'', dat komt vanzelf wel een keer goed ^O^.
hahahaha, ik dacht dat ik echt serieus de enige was daarmee. echt goed om te weten dat het normaler is dan ik dacht in ieder geval :D

ik heb trouwens ook de neiging om hele essays te schrijven om te vertellen wat ik voel (see: al mijn posts in deze reeks :P), dat gaat ook niet echt goed over bij haar blijkbaar :P

maar het komt wel goed. dankjewel voor de reactie :)
  donderdag 5 augustus 2010 @ 03:16:37 #283
98700 cygnusx
Manisch Positief
pi_84882661
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:03 schreef Gamesua het volgende:

[..]

hahahaha, ik dacht dat ik echt serieus de enige was daarmee. echt goed om te weten dat het normaler is dan ik dacht in ieder geval :D

ik heb trouwens ook de neiging om hele essays te schrijven om te vertellen wat ik voel (see: al mijn posts in deze reeks :P), dat gaat ook niet echt goed over bij haar blijkbaar :P

maar het komt wel goed. dankjewel voor de reactie :)
hoe lang heb je nu al een relatie dan ondertussen?
Jesus loves you, the rest of us think you`re an idiot.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 09:54:49 #284
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_84885213
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 02:03 schreef Gamesua het volgende:

[..]
ik heb trouwens ook de neiging om hele essays te schrijven om te vertellen wat ik voel (see: al mijn posts in deze reeks :P), dat gaat ook niet echt goed over bij haar blijkbaar :P
Dat is denk ik ook niet raar, want je ziet en spreekt elkaar niet veel en wil toch op de hoogte blijven van hoe echt het met iemand gaat, naast het 'wat heb jij gedaan dit weekend'. Als je bij elkaar bent merk je het aan iemand door zijn/haar doen en laten, houding, woorden.. Als je ver van elkaar zit kun je niet anders dan erover praten.
Nou zit jij op dit moment zo te lezen ook nog eens een beetje in de knoop met je gevoel door alles, waardoor het logisch is dat je er nog meer over wil praten dan iemand normaal zou doen. Dat zij dat schijnbaar niet heeft maakt het nog moeilijker want dan kun je het ook niet goed kwijt omdat zij niet echt zin zal hebben om erover te praten. Lijkt me echt lastig die situatie...
Kun je haar niet vragen om bijvoorbeeld 1x wat langer op skype te komen en dan eens echt goed te praten en evt. wat dingen op te lossen of op te helderen? Want zolang jij ermee zit zul je haar niet goed 'met rust' kunnen laten zonder dat je je daar zelf ook enigszins prettig bij voelt natuurlijk. Op deze manier blijven jullie in een cirkeltje bezig.. Jij snapt het niet en zoekt contact, zij vindt dat vervelend en laat dat blijken maar geeft geen fatsoenlijke uitleg, jij snapt het nog steeds niet etc. etc.

Hoe is ze in Nederland eigenlijk? Was ze altijd al zo dat ze niet veel contact wilde of zaten jullie hier wel meer op 1 lijn?

En als het helpt gewoon hier je essays hier neerzetten hoor ;) Dan kun je het in ieder geval ergens kwijt, want ermee blijven zitten frustreert alleen maar meer.
pi_84885526
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:03 schreef Alec690 het volgende:

[..]
Kent iemand die counters nog uit voorgaande delen? Ik heb ze nog wel in m'n favorieten, voor de volgende meeting is hij van 1 month naar 30 days gegaan. *O* Dagen tellen. ^O^
Haha, ja! Ik heb zelf nog een vijftal van die countdowns met verschillende data in m'n favorieten staan ;).
pi_84885692
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 21:21 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dat had ik met die *#$#@#$%@ aswolk uit IJsland (remember?) en mijn tripje naar Sint-Petersburg. Dat ging uiteindelijk door, ik hoop voor jou hetzelfde :s)
Dank, ik houd mezelf op de hoogte, maar die onzekerheid is niet leuk, dat zul jij ook wel gehad hebben met die !$@ aswolk.
pi_84886105
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Gamesua het volgende:
-lang verhaal-
Goed dat je zelf iig doorhebt dat te veel contact averechts werkt. Als ik jou was zou ik er bewust voor kiezen om A) minder contact met haar te zoeken en B) minder claimerig te zijn in dit gedrag. Oftewel, stuur eens per 4-5 dagen een mail van 2-3 alinea's waarin je vertelt wat je de afgelopen tijd gedaan hebt. Stel daarin niet teveel vragen aan haar, maar enkel een "en hoe is het daar?" Stel je onafhankelijker op.
pi_84887190
Nou ja, na gister is het voor mij in ieder geval wel een stuk helderder en heb ik voor mezelf besloten inderdaad dus er veel minder over na te denken... Dat gesprek heeft dus wel geholpen. Ik snap(te) alleen nog steeds niet dat iemand zo kan nadenken over contact met anderen, maar daar heb ik dus mee te leven. Met haar zus bijv. reageert ze wel direct, maar ja, dat is wel haar zus. Met haar vrienden is ze wel hoe ze zegt, maar ik verwachtte eerlijk gezegd niet hetzelfde zeg maar.

We waren 3 maanden lang 24/7 samen en hebben besloten de relatie voort te zetten, inmiddels is de relatie ruim 4 maanden oud. Dus nog niet zo lang eigenlijk zelfs. Hier was ze echt geweldig en waren we dus ook constant samen... als ik even een dagje weg was kreeg ik altijd wel een paar SMSjes, ze wilde me constant dichtbij etc. Ik was vorige week zondag tot woensdag op bezoek in Bulgarije en daar ook... Ik wilde haar niet te veel laten uitslapen (immers, toch maar 3 dagen...) (ze bleef bij haar zus, ik hotel) en dat vond ze niet leuk, maar voor de rest dus ook constant bij elkaar.
  donderdag 5 augustus 2010 @ 11:15:44 #289
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_84887354
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:10 schreef Gamesua het volgende:
Nou ja, na gister is het voor mij in ieder geval wel een stuk helderder en heb ik voor mezelf besloten inderdaad dus er veel minder over na te denken... Dat gesprek heeft dus wel geholpen. Ik snap(te) alleen nog steeds niet dat iemand zo kan nadenken over contact met anderen, maar daar heb ik dus mee te leven. Met haar zus bijv. reageert ze wel direct, maar ja, dat is wel haar zus. Met haar vrienden is ze wel hoe ze zegt, maar ik verwachtte eerlijk gezegd niet hetzelfde zeg maar.

We waren 3 maanden lang 24/7 samen en hebben besloten de relatie voort te zetten, inmiddels is de relatie ruim 4 maanden oud. Dus nog niet zo lang eigenlijk zelfs. Hier was ze echt geweldig en waren we dus ook constant samen... als ik even een dagje weg was kreeg ik altijd wel een paar SMSjes, ze wilde me constant dichtbij etc. Ik was vorige week zondag tot woensdag op bezoek in Bulgarije en daar ook... Ik wilde haar niet te veel laten uitslapen (immers, toch maar 3 dagen...) (ze bleef bij haar zus, ik hotel) en dat vond ze niet leuk, maar voor de rest dus ook constant bij elkaar.
Tsja, het is niet leuk om te horen, maar waar bij een vrouw de eerste maand of de eerste paar weken zonder partner vooral moeilijk zijn, wordt het gemis bij een man alleen maar sterker. Ik weet ook niet waarom dit is, maar vaak hoor ik toch wel - en heb het zelf ook meegemaakt - dat de eerste maand op afstand de vrouw continu contact zoekt, smst, mailt etc. Na een tijdje neemt dit af terwijl bij jou dan het echte ''missen'' pas begint. Is er in jouw geval een specifieke eind-datum? Of is ze van plan daar te blijven?
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_84887795
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tsja, het is niet leuk om te horen, maar waar bij een vrouw de eerste maand of de eerste paar weken zonder partner vooral moeilijk zijn, wordt het gemis bij een man alleen maar sterker. Ik weet ook niet waarom dit is, maar vaak hoor ik toch wel - en heb het zelf ook meegemaakt - dat de eerste maand op afstand de vrouw continu contact zoekt, smst, mailt etc. Na een tijdje neemt dit af terwijl bij jou dan het echte ''missen'' pas begint. Is er in jouw geval een specifieke eind-datum? Of is ze van plan daar te blijven?
6 maanden nog, dus langer dan de relatie al in stand is. :'(

We studeren samen, maar ik ga op uitwisseling naar Amerika. Dus we zien elkaar weer 26-28 augustus en 14-20 december en dan pas weer echt op 2 februari.
pi_84888376
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 01:52 schreef Gamesua het volgende:
-lang verhaal-
Ik snap de zorgen van jouw kant heel erg goed. Ik weet niet of ik het zou kunnen volhouden als ik continue zelf zou moeten informeren naar haar leven.

Mijn vriendin stuurt zelf regelmatig lieve sms'jes, gister stuurde ze dat ze een mindere dag heeft. Ze voelde zich erg leeg en de enige reden waarom ze weer positief werd was omdat we over een klein maandje weer even samen zijn.

Ik herken haar gevoel, hoewel ik gister een hele goede dag had, maar het is toch heel erg fijn om te horen dat ze me heel erg mist, om te weten dat het van beide kanten komt.

Communicatie is zo belangrijk in een LAT-relatie. Duidelijke afspraken, je daar ook zo veel mogelijk aan houden en elkaar continue laten weten dat alles OK is en het is goed om elkaar regelmatig te laten weten dat het moeilijk is, dat je elkaar mist, maar dat het goed komt. :) Zo kijk ik er tegen aan. Veel mensen vinden dit too-much, ik vind het fijn en zij ook.
pi_84890175
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 11:15 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Tsja, het is niet leuk om te horen, maar waar bij een vrouw de eerste maand of de eerste paar weken zonder partner vooral moeilijk zijn, wordt het gemis bij een man alleen maar sterker. Ik weet ook niet waarom dit is, maar vaak hoor ik toch wel - en heb het zelf ook meegemaakt - dat de eerste maand op afstand de vrouw continu contact zoekt, smst, mailt etc. Na een tijdje neemt dit af terwijl bij jou dan het echte ''missen'' pas begint.
Dit is eigenlijk wel waar :Y
pi_84936720
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 12:34 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wel waar :Y
Ik hoop dat het waar is want dan betekent het dat ik zo langzamerhand me minder kut zou moeten gaan voelen... ik word echt een beetje gek van mezelf en mijn emoties. En dat mijn vriend me dan steeds meer gaat missen, dat vind ik niet zo erg zolang we het maar volhouden tot januari :P
Nouja, in ieder geval is de eerste maand voorbij! Nog 5,5 te gaan. De afgelopen twee weken is mijn studie begonnen en toen ging de tijd ineens heel snel. Aan de ene kant vind ik het hier wel heel leuk en ben ik ook echt van plan om een leuke tijd te hebben, maar aan de andere kant kan ik niet wachten om weer naar huis te vliegen. Ik kan echt uren fantaseren over het moment dat ik hem weer zie en het idee alleen al vrolijkt me op :P als we hier doorheen komen, gaat het echt een geweldige relatie worden! Om niet te spreken over de honeymoon-phase die waarschijnlijk weer helemaal opnieuw begint...
Maarja, moeten we het wel te zien volhouden :{
pi_84937918
hoi
ik heb sinds enige tijd via een webcamsite contact met een dame uit oekraine
we mailen regelmatig
ik vind haar erg lief en zij verteld mij dat ze mij ook erg leuk vind
alleen twijfel ik veel over haar eerlijkheid
doet ze zo omdat ze een man zoek uit het westen,omdat haar leefsituatie niet erg rooskleurig is?
of meend ze het echt?
wij verschillen nogal van leeftijd ik ben 44 en zij 24
zij zegt dat dat geen probleem is
graag zou ik eens reacties horen van mensen die dit ook eens meegemaakt hebben

ps ben geen oude viezerik want die reactie zal ik wel krijgen.
pi_84940411
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef edepet het volgende:
hoi
ik heb sinds enige tijd via een webcamsite contact met een dame uit oekraine
we mailen regelmatig
ik vind haar erg lief en zij verteld mij dat ze mij ook erg leuk vind
alleen twijfel ik veel over haar eerlijkheid
doet ze zo omdat ze een man zoek uit het westen,omdat haar leefsituatie niet erg rooskleurig is?
of meend ze het echt?
wij verschillen nogal van leeftijd ik ben 44 en zij 24
zij zegt dat dat geen probleem is
graag zou ik eens reacties horen van mensen die dit ook eens meegemaakt hebben

ps ben geen oude viezerik want die reactie zal ik wel krijgen.
Hoi Edepet,

Ikzelf heb een Russische vriendin en die heb ik 'gewoon' in Nederland ontmoet (een gedeelte van haar familie woont vlakbij Rotterdam). We zijn beide van dezelfde leeftijd (nja, ben een half jaartje ouder) en ook qua levensstandaard zit er eigenlijk weinig verschil tussen ons (In fact ben ik iets armer :7 ) Toch zit er vaak veel verschil tussen iemand van Moskou/St. Petersburg en andere plaatsen in Rusland of voormalige Sovjet-staten.

Ik heb het er met mijn vriendin over gehad en ja, er staan vrij veel dames op veel websites. Eigenlijk zijn er 3 mogelijkheden:
- Een criminele bende 'faked' een persoon, of jouw geld afhandig te maken. MAAK NOOIT GELD OVER voor bijv. vliegtickets, etc. (denk niet dat het in jouw geval niet zo is, ze kunnen paspoort en al aanleveren)
- Een meid die inderdaad in armoede leeft, geen verbetering ziet in haar eigen omgeving en via een West-Europese man probeert een beter leven op te bouwen.
- Een minuscule kans, 0,1% wellicht, dat deze 24-jarige meid écht geïnteresseerd is in jou als 44-jarige man, zonder enige andere bijbedoeling. Ik zou dit sterk in twijfel trekken...

Gaat de bekende stelling toch weer op, iets wat te mooi is om waar te zijn is dat vaak ook...

[ Bericht 0% gewijzigd door Alec690 op 06-08-2010 15:35:27 ]
pi_84942071
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 14:32 schreef edepet het volgende:
hoi
ik heb sinds enige tijd via een webcamsite contact met een dame uit oekraine
we mailen regelmatig
ik vind haar erg lief en zij verteld mij dat ze mij ook erg leuk vind
alleen twijfel ik veel over haar eerlijkheid
doet ze zo omdat ze een man zoek uit het westen,omdat haar leefsituatie niet erg rooskleurig is?
of meend ze het echt?
wij verschillen nogal van leeftijd ik ben 44 en zij 24
zij zegt dat dat geen probleem is
graag zou ik eens reacties horen van mensen die dit ook eens meegemaakt hebben

ps ben geen oude viezerik want die reactie zal ik wel krijgen.
Hoe vaak heb je als veertiger sjans gehad met een Nederlandse vrouw van 24? Nou dan..

Verder wat alec hierboven zegt --^
pi_84942131
hey alec bedank voor je bericht
dat van die fake dat ken ik wel maar dat is het volgens mij niet en ga zeker nooit geen geld over maken,
daar heb ik het wel met haar over gehad en zij zegt dat het haar daar niet om te doen is
ze verteld me ook dat ze 2 banen heeft 1 in een kantoor in de haven van odessa
en 1 achter de webcam die van betaalde sites
dat laatste wil ze eigenlijk niet maar daar verdient ze goed geld mee verteld ze om zo haar eigen flat te kopen.
ze gaat trouwens daar nooit helamaal naakt dat wil ze niet.
en je 3de optie daar denk ik ook de hele tijd aan,maar ja die 0.1%?
maar bedank voor je bericht
groeten ed
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 16:15:28 #298
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_84942266
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef edepet het volgende:
hey alec bedank voor je bericht
dat van die fake dat ken ik wel maar dat is het volgens mij niet en ga zeker nooit geen geld over maken,
daar heb ik het wel met haar over gehad en zij zegt dat het haar daar niet om te doen is
Sommige mensen, waaronder jij, willen het ook gewoon niet snappen. "Dat is het volgens mij niet". Waar baseer je dat op? Op die dampende pik die opstijft tegen de bureautafel omhoog? En wat had je verwacht? Dat zij zou zeggen "ja, ik ben ook gewoon een oplichter joh".

Open je ogen, alsjeblieft zeg. Mensen hier leggen het piekfijn uit, en nog wil je het niet zien.
pi_84942379
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 16:12 schreef edepet het volgende:
hey alec bedank voor je bericht
dat van die fake dat ken ik wel maar dat is het volgens mij niet en ga zeker nooit geen geld over maken,
daar heb ik het wel met haar over gehad en zij zegt dat het haar daar niet om te doen is
ze verteld me ook dat ze 2 banen heeft 1 in een kantoor in de haven van odessa
en 1 achter de webcam die van betaalde sites
dat laatste wil ze eigenlijk niet maar daar verdient ze goed geld mee verteld ze om zo haar eigen flat te kopen.
ze gaat trouwens daar nooit helamaal naakt dat wil ze niet.
en je 3de optie daar denk ik ook de hele tijd aan,maar ja die 0.1%?
maar bedank voor je bericht
groeten ed
Ze werkt dus op een 'sexwebcamsite', om het zo maar even te zeggen... Ik zal niet in haar charisma trappen vriend, wie gaat er nou achter de webcam zitten als het niet puur noodzaak is? Ze wilt het liever niet geeft ze aan, maar waarschijnlijk heeft ze geen keus dus! Het geld is belangrijker in deze dan zou er bij jou al een lampje moeten gaan branden normaal gesproken...

Ik snap dat je liever iets anders zou willen horen, maar... :N
pi_84943683
Ed, begrijp ik goed dat je betaalt om met haar te praten? Dan moet je sowieso 0,0 waarde hechten aan wat ze zegt. Dan praat ze alleen maar met je om te verdienen, en zal ze alles doen om jou te vaak mogelijk te (blijven) spreken. Oftewel: ze zal je altijd naar de mond praten. Afkappen, geld in de zak houden en op zoek naar een vrouw die met je praat omdat ze in je geïnteresseerd is, niet omdat ze aan je verdient. Succes! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')