Uit vorige topic:quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Is Jack trouwens weer aangepakt voor illegale troep?
En het lijkt mij vrij plausibel, aangezien het al eens eerder voorgekomen is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Heb net uit vertrouwde bronnen vernomen dat popbuying problem nog wel even kan duren![]()
Paypal is er achter gekomen dat dealperfect en Popbuying hetzelfde paypal account gebruiken, en omdat dp iligale content verkoopt hebben ze 't account geschorst...
(DealPerfect gaat vólledig gesloten worden en popbuying krijg nieuw design)
Jup.. Paypal heeft doorgekregen dat Jack via 't zelfde account ook DealPerfect orders deed... en dus hebben ze z'n account eventjes 'gesuspended'. Het is wel een "hoogste classe" account bij paypal, dus paypal verdient er goed op en zal het account willen heropenen in het geval dat Jack stopt met z'n iligale verkoop...quote:Op zondag 23 mei 2010 10:48 schreef mstr het volgende:
Is Jack trouwens weer aangepakt voor illegale troep?
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ff tussendoor he..
Die spareribs waren wel fijn van Flinstones...![]()
![]()
Gister wat afgehaald
Flink off-topic, maar het probleem is dus dat ze sowieso niet te vreten zijnquote:
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef Arboxx het volgende:
Gebruikte Jack één paypal account for Dealperfect, Taobaoverkopen en pbpurchase?
Niet die, wel eens eentje die gewoon via het stopcontact gaat. Was eventjes leuk, daarna stond hij ergens te stoffen. Zou hem dus niet kopenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3689
Iemand al een keer zo'n USB plasma ding gekocht? Vind t toch wel apart(en niet veilig
)
Levertijd is ook echt rete snel vanuit HK deze dagen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:59 schreef superkoekje het volgende:
Dealextreem is echt goed, echt al een paar keer voor een tientje bullshit magneetjes etc gekocht ;p
Ik had zo'n shock pen gekocht en op een tafel gelegd van mijn docent. Zorgt altijd voor hilarische toestandenquote:Op zondag 23 mei 2010 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb nog 8 dollar store credit bij dx![]()
Iemand enig idee wat ik voor iets nuttigs kan kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |